tak po przejechaniu rano okolo 10 km - stojac na pierwszych swiatlach - moje A6 dymi mocniej niz inne samochody. zaobserwowalem to rowniez w dluzszej trasie - tankujac samochod- po przelaczeniu na paliwo - zero chmury, po wlaczeniu na gaz ...dymi. gdzie tkwi diabel?
[C5 2.4 165KM] Za duzo dymu?
[C5 2.4 165KM] Za duzo dymu?
w lusterkach wstecznych
obserwuje chmure dymu wydobywajaca sie z rury wydechowej.
tak po przejechaniu rano okolo 10 km - stojac na pierwszych swiatlach - moje A6 dymi mocniej niz inne samochody. zaobserwowalem to rowniez w dluzszej trasie - tankujac samochod- po przelaczeniu na paliwo - zero chmury, po wlaczeniu na gaz ...dymi. gdzie tkwi diabel?
tak po przejechaniu rano okolo 10 km - stojac na pierwszych swiatlach - moje A6 dymi mocniej niz inne samochody. zaobserwowalem to rowniez w dluzszej trasie - tankujac samochod- po przelaczeniu na paliwo - zero chmury, po wlaczeniu na gaz ...dymi. gdzie tkwi diabel?
Ostatnio zmieniony 06 gru 2009, 16:33 przez maccwac, łącznie zmieniany 3 razy.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
moim zdaniem to zuepłnie normalny objaw
zimno duzy silnik . Nie przejmuj sie moj tez dymi . Jak pracuje idealnie i jedzie w porzadku to nie ma co sie czepiac i wymieniac . jezeli pali lpg w normie w sensie ilosci i nie przerywa to moim zdaniem tylko i wyłacznie wilgotnosc powietrza + woda w rurze powstajaca w wyniku spalania gazu. Zmiana stacji moze ograniczyc ten efekt ale nie wiele . Ja to przerabiałem w 3 autach wiec o wadzie moim zdaniem nie ma mowy . A odpala ładnie jak masz mało paliwa w baku ? (benzyny)
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- grzesiek_wroc
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 180
- Rejestracja: 12 maja 2009, 17:59
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wrocław
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
z tego co wiem to LPG powinno palićdo 20% wiecej niz gazu . jezeli pali wiecej to oznacza ze reszta gazu jest niedopalana. Jezeli gaz jest sekwencyjny to oczywiscie regulacja jezeli gaz jest starego typu to raczej moim zdaniem tez regulacja ale tutaj nigdy nie jest idealnie
znam to z doswiadczenia . Są analizatory spalin . Dobry fachowiec powinien oceniec co znajduje sie w spalinach a pozniej wiadomo co robic czy za duzo gazu czy woda się wytrąca . Moze płyn chlodniczy przedostaje sie do komory spalania . Wydaje mi sie ze pomoze wam ktos ze stacji diagnostycznej i z homologacja na LPG . Bo jezeli spaliny beda ok to raczej nie ma czym sie przejmowac .
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
spalanie w normie - jezdze spokojnie i mieszcze sie w przyslowiowych 12L LPG.(serio) Plynu chlodzacego ubylo raz - po dluzszej trasie - w lecie i non stop wlaczonej klimatyzacji - po dolaniu trzyma poziom. troche łyka mi oleju, ale to raczej tez po przejechaniu dluzszego odcinka - podobno to czesto spotykany objaw - wiec tym sie nie przejmuje zbytnio. dolewam i gra. Odpala bezproblemo - ale raczej staram sie nie miec malo paliwa w baku
- nie przy tej instalacji - w mojej 80tce nie bylo problemu - przelaczalem na gaz zaraz po odpaleniu - tu inna bajka, wiec staram sie miec te pol baku (im blizej wyplaty paliwa dziwnie z niego ubywa hehe) narazie przejechalem na gazie okolo 7 tys - wiec za jakis czas zglosze sie do moich fachowcow, Reasumujac - LPG, alleluja i do przodu.








