[A6 C6 2,0TDI BRE] Zawirowania obrotow
nie to nie to samo, ale najprawdopodobniej to byl podcisnieniowy zawor sterowania egr'em, widzialem wyzej ze ktos pisal o zawoze N75 czy to jest ten zawor? bo juz wczesniej mialem z nim problemy i na szybko ktos przy tym grzebal, pare miesiecy byl spokoj a teraz sie nasila, podobnie jak apetyt na olej :evil: niestety...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 16 sie 2009, 16:53
- Lokalizacja: london
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 25 paź 2008, 23:35
- Lokalizacja: POLSKA
[A6 C6 2,0TDI BRE] Zawirowania obrotow
Właśnie dołączyłem do grona osób , u których w samochodzie jest rozszczelniony cooler.
Auto ma typowe objawy czyli szarpanie, nierówna praca. Dwukrotnie podczas jazdy zapaliła się kontrolka świec żarowych i migała a auto straciło moc. W ASO komp pokazał nieszczelny układ ssący. Zaczęły się poszukiwania, wyczyszczono EGR kolektor ssący był tak zapakowany że się klapy nie mogły zamknąć, więc go również wyczyszczono no i na koniec stwierdzono dziurę w coolerze, w przyszłym tygodniu wymiana.
Mam pytanie, czy ta nieszczelność może wpływać na moc auta, wydaje mi się że jest trochę słabszy?
Auto ma typowe objawy czyli szarpanie, nierówna praca. Dwukrotnie podczas jazdy zapaliła się kontrolka świec żarowych i migała a auto straciło moc. W ASO komp pokazał nieszczelny układ ssący. Zaczęły się poszukiwania, wyczyszczono EGR kolektor ssący był tak zapakowany że się klapy nie mogły zamknąć, więc go również wyczyszczono no i na koniec stwierdzono dziurę w coolerze, w przyszłym tygodniu wymiana.
Mam pytanie, czy ta nieszczelność może wpływać na moc auta, wydaje mi się że jest trochę słabszy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 09 cze 2010, 12:47
- Lokalizacja: watford
Witam i poderpne sie pod temat ja juz przejechalem 30000km i bez zmian tez tak poszarpuje jakby turbo dziura byla w granicach 1800-2000 ale niezawsze od czasu doi czasu moze ktos ma pomysl.pozdrawiam!!patrykpan42 pisze:Da się sprawdzić. Trzeba zdjąć osłonę silnika, zapalić silnik i włożyć rękę za interkuler i jechać po nim palcami . Jak jest pęknięty, to dmucha jak ze sprężarki. Muszę cię zasmucić - będzie coraz gorzej bo jak mocniej pęknie to będzie szarpało nawet przy stałych obrotach - nie da się praktycznie jechać.
witam jestem kobieta i bylam juz u 5 mechanikow nie jade do salonu audi bo mnie nie stac kazdy z nich nie ma pojecia czego przy wolnej zezdzie mnie nieraz poszarpuje ale przy wiekszej predkosci juz nie moze raz na jakis czas i wyskakuje blad na komp ze czujnik polorzenia walka jest nie tak oczywiscie juz go wymienilam i dalej to samo prosze o pomoc pozdrawiam
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Re: [A6 C6 2,0TDI BRE] Zawirowania obrotow
Może i to znacząco.martines-76 pisze: Mam pytanie, czy ta nieszczelność może wpływać na moc auta, wydaje mi się że jest trochę słabszy?
Poszarpywanie to generalnie 1 z 3 problemów:
- pompowtryskiwacze
- EGR
- nieszczelny IC
damapik - a nie wymieniałaś może przypadkiem ostatnio rozrządu?
Czy problemy zaczęły się nagle, z dnia na dzień bez żadnych ingerencji w auto?
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
witam rozrzad byl wymieniany ale przed wymiana jaki po tez szarpie mam duzy problem
[ Dodano: 2011-05-29, 01:53 ]
witam mam a6 c5 2.8 bezyna gaz jestem kobieta i bylam juz u 5 mechanikow nie jade do salonu audi bo mnie nie stac kazdy z nich nie ma pojecia czego przy wolnej zezdzie mnie nieraz poszarpuje ale przy wiekszej predkosci juz nie moze raz na jakis czas i wyskakuje blad na komp ze czujnik polorzenia walka jest nie tak oczywiscie juz go wymienilam i dalej to samo prosze o pomoc pozdrawiam
[ Dodano: 2011-05-29, 01:53 ]
witam mam a6 c5 2.8 bezyna gaz jestem kobieta i bylam juz u 5 mechanikow nie jade do salonu audi bo mnie nie stac kazdy z nich nie ma pojecia czego przy wolnej zezdzie mnie nieraz poszarpuje ale przy wiekszej predkosci juz nie moze raz na jakis czas i wyskakuje blad na komp ze czujnik polorzenia walka jest nie tak oczywiscie juz go wymienilam i dalej to samo prosze o pomoc pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Witam moja furka tez szarpała i w dodatku wpadała w tryb serwisowy . okazalo sie ze IC sie rozszczelnił. Postanowiłem zmienic IC na taki od a4 b8 z 3.0TDI zamontowany centralnie. Dodam ze silnik mojego audi to 2.0 tdi BRE przebieg 175 tyś . zmieniłem na silnik z oznaczeniem BSY z 2010 roku z przebiegiem 8 tys. Autko teraz zaczeło jezdzic tak jak powinno,jeszcze turbina od 170 CR program i starczy na poczatek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga