Mam w posiadaniu a6 1.8T Avant. No i mam problem
[A6 C5] coś nie tak z nawiewem.
[A6 C5] coś nie tak z nawiewem.
Witam.
Mam w posiadaniu a6 1.8T Avant. No i mam problem
a raczej wiele problemów. Ponieważ mam audi od niedawna, auto kupiłem i było sprawne. Lecz jak wiadomo usterki wychodzą dopiero później. Pierwszą sprawą jaka mnie denerwuje to problem zaparowanych szyb... Filtr kabinowy wyciągnełem ale to nic nie zmieniło , może troche lepiej wieje. Dmuchawa chodzi dobrze. Dodam że auto jest po przekładce i wiem że niepotrzebnie się pakowałem w to g***o ale tak mi się podobała i powiedziałem sobie że musi byc moja 
Mam w posiadaniu a6 1.8T Avant. No i mam problem
W takim raze masz to o czym pisałem
Po pierwsze zdemontuj schowek od strony pasażera i półkę od strony kierowcy jak sie pochylisz i zajrzysz do góry to zobaczysz rure nawiewu kratki prawej od pasazera a wniej czujnik temperatury nawiewu, od strony kierowcy identycznie na 99% masz zamienione kable (poprostu nie przełożone). musisz kabel z prawej strony włączyć do lewego czujnika i odwrotnie. Jak masz Vaga to morzesz to zdiagnozować wypiąć wtyczke z jednego czujnika i sprawdzic bledy w klimie pokaże ci błąd czujnika po stronie przeciwnej niż wypioles.
Jak sa wpiete to klima nie pokaże żadnych błędów.
Powiedz czy dobrze działa ci przełączanie nogi kratki szyba?
Po pierwsze zdemontuj schowek od strony pasażera i półkę od strony kierowcy jak sie pochylisz i zajrzysz do góry to zobaczysz rure nawiewu kratki prawej od pasazera a wniej czujnik temperatury nawiewu, od strony kierowcy identycznie na 99% masz zamienione kable (poprostu nie przełożone). musisz kabel z prawej strony włączyć do lewego czujnika i odwrotnie. Jak masz Vaga to morzesz to zdiagnozować wypiąć wtyczke z jednego czujnika i sprawdzic bledy w klimie pokaże ci błąd czujnika po stronie przeciwnej niż wypioles.
Jak sa wpiete to klima nie pokaże żadnych błędów.
Powiedz czy dobrze działa ci przełączanie nogi kratki szyba?
Właśnie to tak dziwnie chodzi. Ponieważ jak wcisne nawiew na szybe to wieje na kratki. A jak na kratki to na szybe. Jak wcisnieta jest strzałka w dół to bardzo słabo wieje na nogi, tak samo jak włacze wszystkie trzy czyli strzałka w gore, srodek i dół. Vaga mi dzis koles wyslal , jutro sprawdze jak przyjdzie i jak bede umial sie połączyc...
Nic sie nie martw tragedii nie ma da sie to zwalczyc trzeba w kazdej kostce silniczka w nagrzewnicy od storny pasazera chyba trzy silniczki i jeden od strony kierowcy z nim wiekszy problem bo jest slaby dostep ale da sie zrobic zamienic piny tzn narazie pisze z glowy ale postaram ci sie znalezs rozpiske.
O juz znalazlem robilem wedlug tego i dziala:
Dla wszystkich chętnych sprawa wygląda następująco:
We wtyczkach do silniczków jest 5 pinow rozbierasz wtyczkę w jednym rzedzie są trzy piny od rezystora zamieniasz skrajne ze sobą , a w drugim rzedzie tam gdzie są dwa piny zamieniasz biegunowosć zasilania silniczka. Są cztery wtyczki do przerobienia.
Ja robiac jeszcze u szwagra w jego C5 trzeba było zamienic wiazki od silniczkow cieplo zimno pasazera z kierowca.
Najpierw zrob to z silniczkami a pozniej z czujnikami to co pisalem wczesniej.
Jak bedzies mial problem to pisz postaram ci sie pomóc rob sam i nie sluchaj tych co pisza ze trzeba wymienic ze sie nie da itd
Szwagier juz smiga z ta klima dosc dlugo i nabita smiga jak ta lala.
pozdrawiam
O juz znalazlem robilem wedlug tego i dziala:
Dla wszystkich chętnych sprawa wygląda następująco:
We wtyczkach do silniczków jest 5 pinow rozbierasz wtyczkę w jednym rzedzie są trzy piny od rezystora zamieniasz skrajne ze sobą , a w drugim rzedzie tam gdzie są dwa piny zamieniasz biegunowosć zasilania silniczka. Są cztery wtyczki do przerobienia.
Ja robiac jeszcze u szwagra w jego C5 trzeba było zamienic wiazki od silniczkow cieplo zimno pasazera z kierowca.
Najpierw zrob to z silniczkami a pozniej z czujnikami to co pisalem wczesniej.
Jak bedzies mial problem to pisz postaram ci sie pomóc rob sam i nie sluchaj tych co pisza ze trzeba wymienic ze sie nie da itd
Szwagier juz smiga z ta klima dosc dlugo i nabita smiga jak ta lala.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 lis 2009, 19:48 przez Pablobos, łącznie zmieniany 1 raz.
Z tym wyciągnieciem chodzi o to żeby sprawdzic czy to jest wina filtra czy nie. Filtr sluzy do wyłapywania zanieczyszczen przecież. Jednak to nie jest wina filtra. Miałem sprawdzic czy jest recyrkulacja, otwierajac troszeczke jedno okno zeby tylko byla szpara i wyczuc czy powietrze wylatuje przez szpare czy przez otwory od recyrkulacji powietrza, ale wieje wiatr a nie mam garazu wolnego...
[ Dodano: 2009-11-15, 11:07 ]
Szyby mi nie paruja juz tak bardzo :D Poniewaz jestem świeży i jeszcze nie mam tyle pojecia zeby wcisnac ten przycisk od recyrkulacji
teraz schodzi ladnie ale po jakims czasie. Tylko mnie własnie teraz denerwuje ze jak ustawie taka sama temperature po obu stronach to kierowcy leci cieple a pasazerowi zimne.
[ Dodano: 2009-11-15, 11:07 ]
Szyby mi nie paruja juz tak bardzo :D Poniewaz jestem świeży i jeszcze nie mam tyle pojecia zeby wcisnac ten przycisk od recyrkulacji
Witam
Mowilem ze musisz zamienic kable z czujnikow lewego nawiewu z prawym to odnosnie temp. lewa prawa.
A z parowaniem i z wszystkimi innymi problemami nawiew itp. to zamina kabli na wtyczkach silniczkow albo wymiana calego panela klimy poniewaz masz panel z anglika a reszte z europejskiej wersji, a paruje dlatego ze masz caly czas zamkniety obieg.
Pozdrawiam
Mowilem ze musisz zamienic kable z czujnikow lewego nawiewu z prawym to odnosnie temp. lewa prawa.
A z parowaniem i z wszystkimi innymi problemami nawiew itp. to zamina kabli na wtyczkach silniczkow albo wymiana calego panela klimy poniewaz masz panel z anglika a reszte z europejskiej wersji, a paruje dlatego ze masz caly czas zamkniety obieg.
Pozdrawiam
-
kruczek2011
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 4
- Rejestracja: 15 maja 2010, 14:15
- Lokalizacja: mazowieckie










