[A6 C5 2,5TDI] cisnienie doładowania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 113
- Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
- Lokalizacja: słupsk
[A6 C5 2,5TDI] cisnienie doładowania
witam o ile pamientam wyskoczył bład 0609 przeładowanie cisnienia doładowania na turbo.w jaki sposób moge to naprawic czy mam starac sie juz o kolejne turbo to bedzie chyba juz 4 turbo.obecnie autko jest troszke słabsze ale w trasie jdzie do 2800/3000 obrotuw i wiecej nie moze i osiaga predkosc jakies 160 km/h z bulem gdzie predzej szedł 210 km/h bez problemu.nie mam tylko wymienionego przepływomierza czy to moze cos pomuc
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Re: [A6 C5 2,5TDI] cisnienie doładowania
Pomóc pomoże i to bardzo. Opisany objaw pasuje do uszkodzonego lmm. Po wymianie auto dostanie wigoru.radekboguslaw pisze:witam o ile pamientam wyskoczył bład 0609 przeładowanie cisnienia doładowania na turbo.w jaki sposób moge to naprawic czy mam starac sie juz o kolejne turbo to bedzie chyba juz 4 turbo.obecnie autko jest troszke słabsze ale w trasie jdzie do 2800/3000 obrotuw i wiecej nie moze i osiaga predkosc jakies 160 km/h z bulem gdzie predzej szedł 210 km/h bez problemu.nie mam tylko wymienionego przepływomierza czy to moze cos pomuc
Rozumiem, że turbina była regenerowana. Jeśli tam to mam pytanie czy od momentu pierwszej regeneracji w tym aucie wymieniany był zawór N75?.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 113
- Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
- Lokalizacja: słupsk
turbo jest od audi rocznik 2003 z przebiegiem 70 tys.jest to 3 turbo nie liczac mojego kture sie rozleciała i miało podobne przyczyny .ale zaden zawór nie był wymieniany.dzis byłem na kompie i powiedziano mi tak jak napisałem w poprzednim poscie pozdrawima,a i co to jet ten Imm i czy ma cos z tym wspulnego przepływomierz
Dodano: 2009-11-07, 19:34
czy w jakis sposób moge sam sprawdzic ten zaworek n75 i gdzie on sie znaiduje
Dodano: 2009-11-07, 19:34
czy w jakis sposób moge sam sprawdzic ten zaworek n75 i gdzie on sie znaiduje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 113
- Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
- Lokalizacja: słupsk
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Tak przedmuchaj go powietrzem. Możesz też nim potrząsać, jak będzie coś w środku latało to wymieniaj na nowy. LMM to inaczej przepływomierz. Możesz opisać dokładniej co stało się z poprzednimi turbinami?. Chodzi mi o to co się uszkadzało.radekboguslaw pisze:A powiec dlaczego wtedy komputer nie pokazal ze jest zepsuty zaworek.Mam rozumiec ze zaworek mam wyciagnac i przedmuchac powietrzem
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Powiem prawdę, że z takim czymś się nie spotkałem. Membrana nie ma żadnego czujnika i jak padnie to VAG może wywalić błąd 00575. U mojej znajomej w poprzednie wakacje właśnie auto straciło ciśnienie doładowania. Podłączam VAGA i widzę błąd 00575. Zaczynam od sprawdzenia czujnika temperatury powietrza zasysanego, który był ok. Później sprawdzam i podmieniam na inny (sprawny) zawór N75. Poprawy brak. W końcu organoleptyczne diagnozuję membranę w gruszce od turbo. Robi się to w banalny sposób. ÂŚciągamy wężyk od gruszki, zakładamy innym. Jeden koniec na króciec w gruszce a drugi wkładamy do ust i zasysamy powietrze. Jeśli będziemy czyli opór, tzn w pewnym momencie nie będziemy mogli wysysać powietrza to jest OK, a jak będziemy "ssać" cały czas to znaczy, że membrana nie trzyma ciśnienia. U kolegi Radka problem raczej nie tkwi w gruszce. W końcu to jest 4 już turbo. Ja obstawiałbym zanik smarowania T lub tak cholernie wysoko podniesione dawki doładowania (inaczej mówiąc chłamski chip), który niszczy kolejne turbiny. Radek dobrze byłóby gdybyś zamieścił tutaj logi grup dynamicznych 008, 010 i 011.To samo z membrama na turbince,jezeli będzie w bardzo słabej kondycji to takze powinno wykazać błąd.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 113
- Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
- Lokalizacja: słupsk
poprzednie turbo miało podobne obiawy tylko na dodatek kopciło okropnie i brało olej obroty osiagał do 2400 na maxa.teraz pod kompem był podłonczony i gruszka funkcionuje tak jak powinna wiec z membrama chyba jest wszystko ok.wystepuje tylko cisnienie przeładowaniano i w trasie osiagi tak jak pisałem i nieraz jak sie rozpedzam i juz nie jdzie to jak delikatnie popuszczam gaz wtedy auto powoli zaczyna sie rozpendzac.czy ten zaworek ma jakis napis na sobie widoczny
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Pierwsza rzecz to jak sam pisałeś masz niesprawny lmm, który za pewne obcina już dawki. Druga sprawa to prawdopodobnie pozaładowuje Ci turbo i auto wpada w tryb awaryjny. Czy będziesz mógł zrobić logi dynamiczne grup 010 i 011?.radekboguslaw pisze:poprzednie turbo miało podobne obiawy tylko na dodatek kopciło okropnie i brało olej obroty osiagał do 2400 na maxa.teraz pod kompem był podłonczony i gruszka funkcionuje tak jak powinna wiec z membrama chyba jest wszystko ok.wystepuje tylko cisnienie przeładowaniano i w trasie osiagi tak jak pisałem i nieraz jak sie rozpedzam i juz nie jdzie to jak delikatnie popuszczam gaz wtedy auto powoli zaczyna sie rozpendzac.czy ten zaworek ma jakis napis na sobie widoczny
Zawór N75 znajdziesz przed podszybiem od strony pasażera.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 23dfcaa39d
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 08da62b51d
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 113
- Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
- Lokalizacja: słupsk
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Wszystko zrobisz we własnym zakresie jak masz kabel i kompa (lapka). Tutaj opisana cała procedura jak testuje się autko:radekboguslaw pisze:imm napewno jet nie sprawny w 100% bo rok temu jak byłem na kompie powiedziano mi ze z odczytu wynika,że imm jest sprawny w 70%.a czy login dynamiczny musze robic w serwisie czy wszystko wykarze podczas jazdy z podłonczonym kompem
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 113
- Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
- Lokalizacja: słupsk