Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5 2.5 tdi] przepływomierz

Silniki wysokoprężne
SpecPC
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 22 wrz 2009, 23:22
Lokalizacja: Oława/Wrocław

Post autor: SpecPC » 08 paź 2009, 15:58

Oto logi z sekcji o które prosiliście, nie mam logów ze starej przepłyki.

Obrazek

SpecPC
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 22 wrz 2009, 23:22
Lokalizacja: Oława/Wrocław

Post autor: SpecPC » 08 paź 2009, 19:52

No a czy jest to możliwe przez zły program? Prawdopodobnie ktoś w tym grzebał z tego co mi wiadomo - tak powiedział poprzedni właściciel. A jak widać nawet kąty były źle ustawione bo na +1 - +2.
Na poprzedniej przepływce były podobne wyniki. Ale wydaje mi się, że turbo działa dość sprawnie po logach, nie występują żadne błędy przeładowania itp.

SpecPC
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 22 wrz 2009, 23:22
Lokalizacja: Oława/Wrocław

Post autor: SpecPC » 08 paź 2009, 20:08

Dobra, w takim razie tak zrobię i zobaczę jak będzie

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 10 paź 2009, 11:20

robiles jak cie prosilem ?? <ok>

SpecPC
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 22 wrz 2009, 23:22
Lokalizacja: Oława/Wrocław

Post autor: SpecPC » 11 paź 2009, 18:36

Tak robię:) Hehe żre jak świnia ale walczę. Jaki warsztat polecacie we Wrocławiu, który zajmuje się naprawą i diagnostyką TURBO? Słyszałem różne opinie ale może wy znacie jakieś dobre.

[ Dodano: 2009-10-15, 17:48 ]
Niestety turbo poszło dzisiaj do śmieci, a dodatkowo brak masy na przepływomierzu.

jarcys1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 07 sie 2008, 21:53
Lokalizacja: Gorlice

[A6 C5][AFB 2,5 150 KM] nie zapala

Post autor: jarcys1 » 18 paź 2009, 12:09

Witam. Posiadam [A6 C5][AFB 2,5 150 KM] 1998r.Po zapaleniu silnika po około 10 s zgasł i ponowne uruchomienie nie było już możliwe.Jak już się domyślam może to być pompa ale...
Pierwsze pytanie,mechanicy próbowali zapalić na moich oczach plakiem silnik zapalił ale ponownie zgasł po chwili,czy to jest profesjonalne podejście do sprawy???
A druga sprawa to po próbie zapalania na desce rozdzielczej miga mi kontrolka oleju i pipczy, czy to jakiś konkretny błąd , wada, jakaś wskazówka,czy jak pompa pada to jest taki znak??
Z Góry dzięki za podpowiedzi
Ostatnio zmieniony 18 paź 2009, 23:27 przez jarcys1, łącznie zmieniany 3 razy.

jarcys1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 07 sie 2008, 21:53
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: jarcys1 » 18 paź 2009, 23:25

Dzięki za wskazówki ;-)
jarcys1

majek82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 12 maja 2008, 11:37
Lokalizacja: PUŁAWY

Post autor: majek82 » 20 paź 2009, 17:28

przy dluzszym kreceniu rozrusznikiem zapala Ci sie kontrolka od cisnienia oleju razem z sygnalem dzwiekowym.Sprawdz sobie ile powinno sie max krecic rozrusznikiem jednorazowo,bylo gdzies na forum i nie tylko na forum tak mowia specjalisci ze dlugo krecic sie nie powinno.Pozdrawiam
było- A6 2.5 v6 tdi
jest- 330d

jarcys1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 07 sie 2008, 21:53
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: jarcys1 » 20 paź 2009, 18:24

to fakt pewnie coś w tym jest ..... gratuluje <ok>
jarcys1

audifun
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 11 lip 2008, 22:32
Lokalizacja: wroc

[A6 c5 2.5tdi] problem z odpalaniem

Post autor: audifun » 20 paź 2009, 18:32

po wymienia wałków pojawil się problem auto ciężko pali trzeba kręcić mniej więcej 5sek.żadnych innych niepokojących sygnałów nie zauważyłem
audifun

ruski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 20 paź 2009, 18:39
Lokalizacja: swiętokrzyskie

Post autor: ruski » 20 paź 2009, 19:00

Hej.Ja tez mam ten problem z tym że mój teraz jeszcze przestał palić i walcze z zapowietrzeniem...Ciekaw jestem odpowiedzi na twój post.PZDR

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 20 paź 2009, 19:44

audifun pisze:auto ciężko pali trzeba kręcić mniej więcej 5sek
może najpierw zobacz jak jest ustawiony kąt wtrysku log 004 i 004BS. Zrób logi i wstaw to się zobaczy zrób od razu 013 i 014 na początek ;-)
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

audifun
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 11 lip 2008, 22:32
Lokalizacja: wroc

Post autor: audifun » 20 paź 2009, 22:08

kąt wtrysku został ustawiony! mechanik który zajmuje się tylko audi przejechał się i słuchał silnika i pod tym względem jest wszystko ok więc nie wiem co to może być.
audifun

Ława
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 13 wrz 2008, 01:18
Lokalizacja: Słupsk _ Irlandia

Post autor: Ława » 20 paź 2009, 22:55

zapowietrza sie...
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest

radekboguslaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
Lokalizacja: słupsk

[A6 C5 2,5 TDI] przepływomierz

Post autor: radekboguslaw » 21 paź 2009, 16:53

witam wszystkich.Chciałem sie dowiedziec jakie sa przyczyny jesli jest niesprawny przepływomierz powietrza.Turbo i odma jest wymieniona.Awydaje mi sie ze aytko z pełnym zbiornikiem jest troszke słabsze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja