
Dwa wieczory spedzilem czytajac forum, mam jednak kilka pytan jesli ktos chcialby pomoc.
Samochod kupiony ledwie pare dni temu, na razie zajmuje sie drobiazgami: naprawilem zamek, termostat (temp. nie dochodzi do 90 stopni, dolny przewod lekko cieply juz przy 65 stopniach + przegub do wymiany z racji uszkodzonej oslony) - za miesiac dosc szczegolowy przeglad NCT wiec staram sie by samochod byl w idealnym stanie, tym bardziej iz samochod zasluguje na to.
1. Przebieg na wyswietlaczu 102 000 mil - zamowilem juz interfejs do VAG, czy jest mozliwosc sprawdzenia samemu czy przebieg jest prawdziwy? Teoretycznie zmiana przebiegu jest tutaj przestepstwem ale nigdy nie wiadomo;
2. Wibracje na biegu jalowym widoczne na pokrywie silnika, wyczuwalne na drazku zmiany biegow (manual), kierownicy (nieco mniej). Wibracje wystepuja w calym zakresie obrotow, nie sa jakies straszne; jednak porownujac do sluzbowego VW Caddy gdzie nie ma absolutnie zadnych wibracji a silnik tez 1.9tdi... Sa to raczej poduszki czy sprzeglo dwumasowe?
3. Sprzeglo bierze dosc wysoko. Czy zamawiac sprzeglo i wozic je ze soba? A moze odpowietrzenie pomoze?
Generalnie nie znam samochodu i wole zapytac.

FIS do naprawy, jednak widze jeszcze OK po uruchomieniu silnika, oraz Service. Kody bledow odczytam za ~tydzien.
Pozdrowienia z Dublina