Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.8 V6] Wstrząsy podczas przyspieszania

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
R2D2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 22 cze 2009, 22:10
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

[A6 C5 2.8 V6] Wstrząsy podczas przyspieszania

Post autor: R2D2 » 06 paź 2009, 15:34

Witam.Mam problem ze swoim Audi,zacznę od tego że poczytałem już forum i były już podobne tematy ale mój problem jest trochę inny.Podczas przyspieszania na benzynie drga mi cały samochód jak pedał gazu jest na jednym poziomie to ustaje,pompa paliwa też wydaje czasem jakieś dziwne dzwięki.Wymieniłem ja na nową oraz filtr paliwa problem dalej jest.Jak auto przełączy sie na gaz problem znika nic sie nie dzieje.Auto podłączyłem pod vag błedów nie ma.Podejrzewam że może ta pompa paliwa jest w takim plastikowym koszu i lata tam z dużym luzem jakby czegoś tam brakowało,a może ona powinna tam tak latać już nie wiem sam jak to ugryzć.Proszę o pomoc i jakieś cenne porady.Dzięki i Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 07 paź 2009, 18:00 przez R2D2, łącznie zmieniany 2 razy.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 07 paź 2009, 08:29

Zapewne nie chodzi Ci któryś garnek na benzynie... Może więcej niż jeden, gdy próbujesz przyspieszać. A powodów może być mnóstwo. Sprawdź ciśnienie na listwie wtryskiwaczy. Może regulator nie działa...
Pozdrawiam,
Krisker

R2D2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 22 cze 2009, 22:10
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Post autor: R2D2 » 07 paź 2009, 17:59

O tym nie pomyślałem ale czy przy diagnostyce vagiem nie powinno to wyjść,żadnych błędów w silniku nie wykryło.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 07 paź 2009, 19:20

Gdyby nie chodziło na jakiś gar to vag od razu by to wykrył i pokazał błąd.

szybkiace
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 11 cze 2009, 21:36
Lokalizacja: Tarnów

,

Post autor: szybkiace » 07 paź 2009, 19:40

nie zawsze pokaże u mnie jak padła cewka to nic nie pokazało trzeba było swiece wykręcać no i poszły od razu do wymiany, a w przypadku kolegi to pewno wtryskiwacz niedomaga lub swieca traci iskrę pozdro
Kto ma quattro ten rządzi
A tak jeździ
http://www.youtube.com/watch?v=0rKZFjiOkwQ

jaroznet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 11 sie 2009, 13:10
Lokalizacja: Pzn

Post autor: jaroznet » 07 paź 2009, 20:15

na początek proponuje wieczorem sprawdzic czy nie ma przebicia na kablach WN, mi tez nie domagal silniczek, tzn jeden albo 2 gary nie miały iskry, po wymianie przewodów jak reka odjal;)

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 08 paź 2009, 09:16

Ja również twierdzę, że niepracujący cylinder nie musi zapisać się w VAGu. A co do przewodów/świec, to też nie bardzo, bo na LPG hula OK.
Pozdrawiam,
Krisker

R2D2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 22 cze 2009, 22:10
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Post autor: R2D2 » 08 paź 2009, 14:13

Kolega ma rację na gazie nic sie nie dzieje,kable i świece zostały wymienione 10tyś. temu.Na benzynie trzęsie autem ale jeśli chodzi o przyspieszenie to nic nie prycha nie tarpie ,mocy nie brakuje do odcięcia.

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 01 lut 2011, 16:38

Cześć
Ja mam drobny problem z "bujaniem"silnika na lpg
Ogólnie pomaga wzbogacenie 5-tego cylindra, ale podczas jazdy mapującej gazownik powiedział, że nie da się idealnie ustawić bo zanikają zapłony na ułamek sekundy.
Spsikał potem cewkę i pokrywę obok świec i zobaczyliśmy pełno małych iskierek skaczących z z cewki na przewody ( na wszystkie przewody).

Czy u Was też tak jest?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 02 lut 2011, 23:32

cewka ma przebicia i jest do wymiany. Placilem za zamiennik w intercarsie 240 zl :)

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 03 lut 2011, 09:27

Cześć
Matelek, twoja odpowiedź dotyczy mojego przypadku czy do założyciela wątku?

napisz co skłoniło Ciebie do wymiany cewki, i jaka była poprawa.
Miałeś takie małe przebicia?
Kiedy kupiłeś cewkę - zamiennik? Ile tyś km zrobiłeś już na niej?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 03 lut 2011, 15:00

twojego postu, wymienilem bo mialem jeden kruciec zlamany i trzymal sie na jakims lepiku. przebicie mialem takie ze nie moza bylo kabla WN dotknac. oprocz tego trzeslo autem na jalowym. kupilem 10.2010 - przalatane ma juz jakies 10 tys

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 03 lut 2011, 15:11

Ja mam takie bardzo małe iskierki jak poleję wodą, auto chodzi normalnie i płynnie.
Cewka w środku idealna, czysta, zero pęknięć. Dlatego nie jest powiedziane czy to wina cewki. Może to być świeca lub przewód.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja