Problem Kierunki a6 C5
Problem Kierunki a6 C5
Witam mam problem z kierunkami o tuż jak włączę kierunki to nie działają poprawnie przez chwile nie świecą i za chwilę świecą ale bardzo szybko migają jak szalone co to może być czego wina? awaryjne jak włączę to działają poprawnie.Przekaźnik słychać jak działa takie szybkie pykanie cały czas,może to on nawalił?albo przez moje xenony(HID) co założyłem w sobotę chociaż nie wydaje mi się żeby to była ich wina wszystko było dobrze dopiero dzisiaj rano coś się pochrzaniło
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2009, 19:30 przez XXMARA6XX, łącznie zmieniany 1 raz.
na 100% przerywacz (jest we włączniku świateł awaryjnych), poniżej masz krótka instrukcje jego wymiany (koszt ok 85-100zł samego przerywacza)
i tak;
obok przycisków uchwyt na kubek z jednej a z drugiej przyciski (np ESP)-bądź z dwóch stron masz uchwyty na napoje, to;
-zdejmujesz ostrożnie listwę maskującą (najlepiej podłożyć jakieś drewienko lub szmatkę i podważyć raz z jednej raz z drugiej strony jakimś miękkim, jednocześnie sztywnym przedmiotem)-od biedy może to być śrubowkręt
-na samej górze po zdjęciu osłony zobaczysz takie 4 metalowe zatrzaski (coś ala mocowania dla wkrętów) i ;jednen cienki śrubowkręt wkładasz pod spód tego zatrzasku, starając się lekko go unieść od dołu, a drugim czymś cienkim wyciągasz go (może być pęseta)
-2 lewe trzymają to co masz po lewej i adekwatnie, 2 z prawej, co co masz z prawej
-jak wyciągniesz conajmniej 2 (z lewej lub prawej) zaczepy, delikatnie wysuń uchwyt lub przyciski (są na przewodach) ja nie odłączałem nic bo bałem się, że coś się pokopie-i wtedy masz dostęp do przycisku awaryjnych;
-bierz 2 śrubowkręty płaskie i podważając z lewej i prawej strony naraz spróbuj go wyciągnąć (trzeba użyć trochę siły bo ma tam takie 2 rozpierające blaszki)
-i koniec podłączasz nowy, sprawdzasz czy ok i mocno go wciskasz (też ciężko wchodzi)
-UWAGA!! jak będziesz montować osłonę na przyciski uważaj są tam takie 3 blaszki, które trzeba wcisnąć na zaczepy-a są holernie delikatne (sam złamałem 2 )
i tak;
obok przycisków uchwyt na kubek z jednej a z drugiej przyciski (np ESP)-bądź z dwóch stron masz uchwyty na napoje, to;
-zdejmujesz ostrożnie listwę maskującą (najlepiej podłożyć jakieś drewienko lub szmatkę i podważyć raz z jednej raz z drugiej strony jakimś miękkim, jednocześnie sztywnym przedmiotem)-od biedy może to być śrubowkręt
-na samej górze po zdjęciu osłony zobaczysz takie 4 metalowe zatrzaski (coś ala mocowania dla wkrętów) i ;jednen cienki śrubowkręt wkładasz pod spód tego zatrzasku, starając się lekko go unieść od dołu, a drugim czymś cienkim wyciągasz go (może być pęseta)
-2 lewe trzymają to co masz po lewej i adekwatnie, 2 z prawej, co co masz z prawej
-jak wyciągniesz conajmniej 2 (z lewej lub prawej) zaczepy, delikatnie wysuń uchwyt lub przyciski (są na przewodach) ja nie odłączałem nic bo bałem się, że coś się pokopie-i wtedy masz dostęp do przycisku awaryjnych;
-bierz 2 śrubowkręty płaskie i podważając z lewej i prawej strony naraz spróbuj go wyciągnąć (trzeba użyć trochę siły bo ma tam takie 2 rozpierające blaszki)
-i koniec podłączasz nowy, sprawdzasz czy ok i mocno go wciskasz (też ciężko wchodzi)
-UWAGA!! jak będziesz montować osłonę na przyciski uważaj są tam takie 3 blaszki, które trzeba wcisnąć na zaczepy-a są holernie delikatne (sam złamałem 2 )
1,9 TDI -115KM...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga