Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.5TDI]Ciężko pali gdy zimny a świece nie grzeją

Silniki wysokoprężne
cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 16 wrz 2009, 19:28

z góry dziękuję za odp. ;-)
dobra. myślę że rozrząd jest dobrze ustawiony na blokadach go mechanik robił jutro zrobi statyczne logi to wrzucę do oceny ;-) może od razu w nich coś wyjdzie w temacie: a6-c5-25-tdi-afb-dziwny-brak-mocy-vt13265.htm
o którym już tu pisałem ale stanęło na niczym ale coś tam już wiem :-)

[ Dodano: 2009-09-17, 11:00 ]
witam ponownie zrobiłem wszystkie możliwe logi i wrzucam:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a22 ... d7c1b.html -03BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22c ... a6b0f.html -04BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ece ... aaa99.html -11BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/805 ... bc85f.html -11-13-14
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45a ... f9b96.html -08-09-10
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/018 ... 9f44b.html -04-05-07
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/425 ... 37f1f.html -00-01-03
czekam na odpowiedź pozdro ;-) ;-)

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 17 wrz 2009, 21:55

- ÂŚmiem powątpiewać w sprawność nie tylko termostatu ale również czunika G62.

dzięki za szybką odpowiedź :-) ;-) ani termostatu ani czujnika nie wymieniałem :-( \
co do korekcji cylindrów to naprawdę muszę zobaczyć bo to po tym jak pisałem na forum zerwanym pasku klinowym :-(
a6-c5-25-tdi-pekniety-pasek-wielorowkowy-vt12879.htm \
wymienili rozrząd wszystkie dźwigienki, pestki ale wałki zostały stare. niestety nie znalazłem szybko żadnego silnika BAU jak mi polecałeś :-(
filtr wymieniany ok. 2 miechy temu. przepływomierz kupiłem z miesiąc temu w serwisie boscha gość twierdził, że to napewno to podałem mu dokładny numer jaki był na moim ale dał mi sam wkład i powiedział że będzie git. a tu masz chyba pojadę do niego na wymianę.
a co do ostatnich słów dlaczego mu pomaga jak zdejmę wtyczkę z n18 i podotykam parę razy do n75 to zdecydowanie pomaga?

Rjsunset
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 24 cze 2009, 00:20
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Rjsunset » 17 wrz 2009, 22:36

Dobry Wieczor,
Dzis kolega Pawelk600 ustawil kat wtrysku w moim A6. Badzo dziekuje za szybką i profesjonalną pomoc! Przy okazji polecam KESCAR, przy al. Armii Krajowej 16 w Rzeszowie. <ok>

Wkrotce przekonam sie, czy problem z zapalaniem na zimnym silniku, gdy swiece nie grzeja, zostal rozwiazany.
26.IX lub najdalej 3.X bede mial dostep do programu, ktorym zczytam logi po przestawieniu kata. Zamieszcze je rowniez w tym watku.
Pozdrawiam i dziekuje Wam za pomoc!

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 18 wrz 2009, 13:57

dzięki za odpowiedź ;-) właśnie zrobiłem logi z zaślepionym wężykiem od egr i wstawiam, założyłem stary przepływomierz ale on podobno już nie domaga. patrzyłem na tym starym i nowym i są te same numery :-/ i nie wiem o co chodzi?
to na tym starym przepływomierzu logi:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7b ... f2ac9.html - 011BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62c ... 3e3ca.html -003BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/533 ... 21866.html -003 011
niestety innego to nie wykombinuję bo nie mam od kogo wziąć :-( a ile powinny wynośić wartości odpowiedniego przepływomierza dla AFB? czekam na sugestie pozdr. ;-) <ok>
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 18 wrz 2009, 14:43

już ide i robię03 na tamtym przepływomierzu. a to znaczy ża ten jeszcze jest w miarę dobry?

[ Dodano: 2009-09-18, 15:01 ]
już zrobiłem, ;-) jak nawet ja zauważyłem że na zaślepionym egr dawki są takie jak na tym starym przepływomierzu co to znaczy?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/628 ... 9bf27.html
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 18 wrz 2009, 17:08

dziękuję za szybką odpowiedź faktycznie logi zrobiłem za szybko bo temp. miała ok 65* ale właśnie wychodzę z pracy mam kawałek jazdy do domciu to zrobę jak trzeba. ;-) <ok> i od razu wstawię.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

Rjsunset
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 24 cze 2009, 00:20
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Rjsunset » 18 wrz 2009, 17:19

Witam,
Paweł jest profesjonalistą, bez 2 zdań. Kąt ostawił książkowo. :-D
Auto odpalałem dziś rano ale z przyzwyczajenia i pospiechu kręciłem długo :roll: a dziecko w aucie piszczało, co skutecznie zakłóciło moment kiedy usłyszałem silnik. Jestem prawie pewny, ze auto odpaliło szybko, po około 1sek. :-D. Później nie zdążyłem już oziębić silnika (w moim przypadku trzeba tak z 8-9godz postoju przy temperaturze dzisiejszej ok 20 st, żeby ostygł do stanu, w którym nie moglem od razu zapalić). Jutro przekręcę kluczyk tylko na 1 sek i jestem pewny ze odpali ;-)

Pozdrawiam
rjsunset1 (Robert)

PS Chłopaki, co wy tak po północy nie spicie?

Dziś, 19.09 definitywnie sprawdziłem samochód. Silnik pali na dotyk. Problem został rozwiązany dzięki Wam, a w szczególności dzięki pawelk600, który ustawił kąt. Jestem b. zadowolony!!! Dziękuję!!! <piwo> <piwo>
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2009, 21:19 przez Rjsunset, łącznie zmieniany 1 raz.

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 18 wrz 2009, 19:23

witam, to znowu ja :-D zrobiłem dokładnie tak jak Napisałeś, poniżej logi:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd9 ... db83d.html -03BS po5 min
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/162 ... 23a6c.html -03-11-07 zaraz po jeździe
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fce ... 3b5eb.html -03-11-07 po 5min
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eed ... e3c7c.html -11BS po 5min ;-)
z góry dziękuję za ocenę ;-)
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 18 wrz 2009, 19:45

sprawdzałem blędów żadnych nie ma. przepływomierz założyłem ten stary.
Piotruś pisze:Myślę, ze odpowiedź będzie twierdząca ... i powiem szczerze, że ... nie bardzo wiem co myśleć ... bo sytuacja jest conajmniej dziwna ... .
czy to oznacza że np. oba 2 przepływomierze są jakieś nie takie?
ten log 003 teraz sprawdziłem to był 2 :oops: ten 1 zaraz jak zaparkowałem jest niżej:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12f ... c3cf9.html\
sorki ale pomyliłem w nazwie i tak się pomieszało mi :oops: :oops: :cry:

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 19 wrz 2009, 12:56

dziękuję za szybką odpowiedź ;-) te logi na zgaszonym silniku to rozumiem że przy temperaturze ok 90* :roll:
Piotruś pisze:sprawdź czy Twój AFB posiada klapę gaszącą i ustal, czy działa prawidłowo (nie może mieć żadnych luzów i zasadniczo non-stop musi być w pozycji maksymalnie otwartej - oprócz krótkotrwałego "OFF" podczas gaszenia silnika).
a czy mogł Byś napisać jak to dobrze zrobić i sprawdzić? :shock: :oops:
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 19 wrz 2009, 15:09

<welcome> logi zrobiłem na zimnym silniku przepływomierz sprawdzę jutro zloguję z odpiętą wtyczką bo zaraz wyjeżdzam na <piwo> a jutro akurat wrócę to będzie miał temp. odpowiednią ;-) patrzyłem szybko na wtyczkę przepływki i jutro sprawdzę dokładnie bo wydaje mi się że 1 kabelek jest bardzo zgięty i nie wiem czy się nie przerwał. jak sprawdzę to napewno napiszę :-) poniżej logi: ;-)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd3 ... 1c910.html 010 018 zapalony
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62a ... db98c.html -000-008-001 podłoga
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/838 ... a29e6.html -000-008 zapłon miłego weekendu <ok> :-) ;-) :przytul:

[ Dodano: 2009-09-21, 09:45 ]
witam, dopiero dzisiaj zrobiłem loga z odpiętą przepływką bo wczoraj nie bardzo byłem w stanie :-) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b63 ... 16605.html

[ Dodano: 2009-09-21, 13:18 ]
witam, koledzy a gdzie mam zlokalizować tę klapę gaszącą? niestety nie wiem jak to wygląda :-( wtyczę od przepływomierza sprawdziłem wygląda oki.

[ Dodano: 2009-09-21, 13:28 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bda ... 27a46.html
czy to coś podobnego jak na zdjęciu? to jest od 1.9
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 21 wrz 2009, 16:21

rozumiem, ;-) ale naszukałem się trochę a tam jest tak jak Napisałeś właśnie śrubka bo akurat to przed chwilą odkręcałem i jest wszystko trochę zasyfiałe robótka - czyszczenie całego dolotu :-( a z tego czujnika zdejmowałem tą wtyczkę i piny wyglądają z wierzchu całkiem nieźle :-/ ale zauważyłem na czujniku trochę płynu - ale nie na pinach tylko na zawleczce może ten płyn robi jakieś psikusy :-? chociaż myślę że raczej nie bo tam nie ma żadnego styku ale może warto zainwestować w nowy ? :-/
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 21 wrz 2009, 17:04

cacek66 pisze:ale zauważyłem na czujniku trochę płynu - ale nie na pinach tylko na zawleczce
oring puszcza płyn - najprawdopodobniej. Koszt oringa - kilka złotych
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 21 wrz 2009, 17:29

Piotruś pisze:Czujnik "siedzi poniżej osadzenia", a połączenie jego części górnej - plastikowej z dolną - metalową - nie jest hermetycznie szczelne ... . W tej przestrzeni piny gniją i bez płynu chłodniczego, a kiedy dostanie się tam "żrące" G12
Czujnik temp plynu osadzony jest tak, że plyn styka sie tylko z częścią metalową. część ta uszczelniona jest oringiem w gnieździe z tworzywa. Jezeli widac płyn na wierzchu to albo przelazł miedzy częścią metalową i oringiem albo między oringiem a obudową tworzywową albo ofkors jedno i drugie miejsce.
Natomiast aby plyn przeżarł część metalową to ja osobiście w najstarszych czujnikach nie spotkałem się
Części samochodowe online - Motostacja pl

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 21 wrz 2009, 17:59

Piotruś pisze:Zreszą OK, coś mi się tylko przyśniło - Cacek nie wymieniaj tego czujnika. Auto jeździ więc nie ma problemu .
:-( nie rozumiem tego stwierdzenia? o co chodzi?
auto jeździ ale nie tak jak bym chciał ;-) dziękujęza twoje sugestie i oczywiście wymienię ten czujnik skoro wydobywa się płyn to jest coś nie tak. zaraz jak go wymienię to szybko napiszęo efektach ;-)

[ Dodano: 2009-09-22, 13:39 ]
witam, czujnik wymieniony :-) o efektach napiszę wieczorkiem jak wrócę z pracy po przejażdzce ;-) .

[ Dodano: 2009-09-22, 19:23 ]
Piotruś, jak na razie wszystko było okej żadnego muła ale jeszcze zobaczę jutro :-) ;-)

[ Dodano: 2009-09-23, 10:42 ]
witam, ucieszony wczoraj nowym czujnikiem szybko straciłem humor, bo jakiś h.. tirem wjechał mi w tylne drzwi :-( :cry: na szczęście tylko lekko ale zawsze ... no i mam teraz drzwi do roboty.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga