a ja napiszę to co już raz napisałem w innym temacie:
graty proponuję :
komp - Stag 300 plus jak się nie mylę około 650zł,
reduktory :Scorpion ST koszt okolo 240zł chociaż nie wiem czy nie lepiej wstawić od razu Scorpion GT ~ 320zł, dobrą alternatywą jest EG 200kw .
wtryski: Matrix HD344 ~ 400zł
Magic jet ~ 220zł
zestaw sprawdzony na pewno da radę. Jednak najważniejsze jest to aby osoba która montuje zdawała sobie sprawę z tego co robi, bo nawet najlepszy zestaw można założyć do bani i będą cuda się działy. widziałem samochody na takich gratach jak wyżej które na tej samej hamowni miały na gazie o około 2KM więcej niż na PB jak masz czas
http://lpg-forum.pl/ i czytaj, nie jeden taki silnik został zagazowany
Odnośnie BRC, sam mam to pod maską (tak już kupiłem auto) i jak jeździ się spokojnie to benzyny nie ubywa, jak pokręci się po obrotach to jednak łyka trochę. Wynika to ze spadków ciśnienia w reduktorze. producent wyszedł z założenia, że lepiej niech silnik łyknie trochę PB a niżeli ma jechać na ubogiej mieszance. Jest dużo reduktorów, które niby obsługują dużą moc, jednak przy raptownych otwarciach przepustnicy albo przy wkręcaniu do odcinki nie trzymają odpowiedniego ciśnienia, co za tym idzie skład mieszanki jest bardzo ubogi a konsekwencją tego są np wypalające się gniazda zaworowe (za duża temperatura)
Gdybym kupił auto bez gazu to na pewno poszedł bym w to co wymieniłem wyżej.
Alternatywa dla markowych instalacji to Landi Renzo Omegas albo instalacje PRINSa z tym, że to już inna kasa.
Zrobisz jak uważasz, każdy chwali swoje, najważniejsze, abyś nie wkładał najtańszych gratów u pana Kazika w garażu :-D Załóż coś markowego (czy cały zestaw czy na różnych gratach) i koniecznie u porządnego gazownika który ładnie wszystko wystroi.
powodzenia
