[a6 c5 all] Twardy pedal hamulcow po wymianie serwa.
[a6 c5 all] Twardy pedal hamulcow po wymianie serwa.
witam wszystkich. mialem slabe hamulce,tzn. nie bylo takiego wspomagania jakie powinno byc i po wymianie klockow,odpowietrzenia ukladu przyszedl czas na wymiane serwa hamulcow. otoz po wymianie, niby troszke wspomaganie sie poprawilo, ale po pewnym czasie w czasie jazdy i wielokrotnym hamowaniu,pedal hamulcow robi sie twardy. zauwazylem wtedy ze samochod traci szybkosc,tak jakby klocki caly czas hamowaly. blokuja sie i sa caly czas w stanie tarcia. mozliwe ze uklad jest zapowietrzony? czy moze sa jakies inne przyczyny mojego problemu.
- fanatyk_aut
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 15 lis 2008, 16:26
- Lokalizacja: Częstochowa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 251
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa/Kutno
dziekuje wszystkim za udzielone rady i podpowiedzi.napewno bede dzialal w tym kierunku. tez wiele razy mialem sysuacje ktore wymagaly gwaltownego hamowania. powaznie trzeba podejsc do sprawy. pozdrawiam
[ Dodano: 2009-09-05, 23:32 ]
a odnosnie tej pompy vacum to trzeba szukac do odpowiedniego silnika czy tez moze byc przedzial rocznikowy w ktorym dane auto wychodzilo?
[ Dodano: 2009-09-05, 23:32 ]
a odnosnie tej pompy vacum to trzeba szukac do odpowiedniego silnika czy tez moze byc przedzial rocznikowy w ktorym dane auto wychodzilo?
dzieki za info. czekam na wiecej szczegolow. pozdrawiampawelk600 pisze:petynas, Poniewaz wymieniałeś serwo to na początek sprawdził bym wyregulowanie popychacza serwa tak jak na rysunku:
[url=http://images46.fotosik.pl/193/5653889508894c7fmed.jpg]Obrazek[/URL]
Oprócz tego możesz sprawdzić błędy w sterowniku silnika czy nie ma błędów związanych z elektryczną pompa VACUM gdyż spodziewam sie że masz takową zamontowaną u Siebie w samochodzie gdyż masz Tiptronica.
Wiecej w tym temacie wypowiem sie jutro.
ok.jutro zobacze i dam znac:)pawelk600 pisze:petynas, Ponieważ zaraz muszę spadać a szczerze mówiąc zapomło mi się że mam tu coś dopisać to narazie sprawdź czy w ogóle masz zamontowaną Elektryczną pompę Vacum żeby na darmo się nie rozpisywać o czymś czego nie masz.
Na rysunku jest pokazana ta pompa znajduje się ona obok zbiorniczka ns płyn wspomagania kierownicy.
[url=http://images43.fotosik.pl/194/68454b23ca84140d.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 2009-09-06, 19:30 ]
Przeczytaj też ten temat może warto sprawdzić tak jak napisałem tam.
a6-c5-blokujace-hamulce-vt13170.htm?highlight=#139526
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Witam.
Jeśli chodzi o VACUM ,to też ją zregenerowałem w bardzo prosty sposób.
Po rozkręceniu ,okazało się, że w jednym z zaworków sprężynka była za "słaba".
Po prostu ją rozciągnąłem.
Zrobiłem już 4,5 tys. kilometrów i jest O.K.
Objawem tego był twardniejący pedał hamulca.
Słyszałem też, że zaworki pasują od pompy paliwa do ÂŻuka.
Nie sprawdziłem tego ,bo nie było potrzeby, lecz gdyby ktoś miał podobny problem to warto się przekonać. Koszt takich zaworków to 18 zł (2szt.) a pompa Vacum najtańszy zamiennik u mnie w mieście 700zł.
Pozdro. :idea:
Oto link do zaworków
http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?ka ... pro=382863
Jeśli chodzi o VACUM ,to też ją zregenerowałem w bardzo prosty sposób.
Po rozkręceniu ,okazało się, że w jednym z zaworków sprężynka była za "słaba".
Po prostu ją rozciągnąłem.
Zrobiłem już 4,5 tys. kilometrów i jest O.K.
Objawem tego był twardniejący pedał hamulca.
Słyszałem też, że zaworki pasują od pompy paliwa do ÂŻuka.
Nie sprawdziłem tego ,bo nie było potrzeby, lecz gdyby ktoś miał podobny problem to warto się przekonać. Koszt takich zaworków to 18 zł (2szt.) a pompa Vacum najtańszy zamiennik u mnie w mieście 700zł.
Pozdro. :idea:
Oto link do zaworków
http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?ka ... pro=382863
hm... ta pompa wystepuje tylko w dieslach wiec ja nie mam tej pompypawelk600 pisze:petynas, Ponieważ zaraz muszę spadać a szczerze mówiąc zapomło mi się że mam tu coś dopisać to narazie sprawdź czy w ogóle masz zamontowaną Elektryczną pompę Vacum żeby na darmo się nie rozpisywać o czymś czego nie masz.
Na rysunku jest pokazana ta pompa znajduje się ona obok zbiorniczka ns płyn wspomagania kierownicy.
[url=http://images43.fotosik.pl/194/68454b23ca84140d.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 2009-09-06, 19:30 ]
Przeczytaj też ten temat może warto sprawdzić tak jak napisałem tam.
a6-c5-blokujace-hamulce-vt13170.htm?highlight=#139526