
[c4 2.5 TDI AEL ] Zakup pompy wtryskowej
dzis odwiedzilem mechanika auto juz stoi tam od poniedzialku . Mechanik powiedzial ze jednak jest uszkodzony nastawnik pompy i blad ktory wyskakuje (65535) to jest blad nastawnika pompy ... doradzcie mi czy on mowi prawde i czy to jakies farmazony ... slyszalem ze ten blad to blad komputera glownego samochodu ..
odebralem auto od mechanika , jednak powiedzial ze blad ktury sie pokazuje to nie nastawnik , jak to uslyszalem to odrazu zabralem auto do domu. Nie wiem czemu ale po tym jak wyjalem i wlozylem wtrysk sterujacy przestalo szarpac ale nadal odcina turbine jak mocniej przycisne , wtrysk wymienie bo to na 99% przyczyna bledow, ale martwi mnie ten blad 65535 bo nie wiem co zrobic zeby go zlikwidowac (od czego zaczac ). i nie wiem czy on tez moze wplywac na odcinanie turbiny??
Andi 2.5 tdi, moze znasz kogos w mazowiecki kto potrafil by ogarnac takie audi ..
Andi 2.5 tdi, moze znasz kogos w mazowiecki kto potrafil by ogarnac takie audi ..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 62
- Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
- Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew
Odsmażę kotleta :-D
Co do dymienia na czarno i odcinania turbiny, to ja miałem taki przypadek w AAT.
Powodem była nieszczelność w układzie dolotowym. Za prawą lampą w przewód dolotu wkręcony jest króciec połączony z przewodem. Przewód ten z kolei prowadzi do zaworu regulacji ciśnienia doładowania. U mnie pękło kolanko gumowe i nastąpiła nieszczelność. Brak sterowania=brak mocy powyżej 3000obr/min oraz silne dymienie na czarno.
Pownie już sobie poradziłeś ale niech będzie dla potomnych :!:
:mrgreen:
Co do dymienia na czarno i odcinania turbiny, to ja miałem taki przypadek w AAT.
Powodem była nieszczelność w układzie dolotowym. Za prawą lampą w przewód dolotu wkręcony jest króciec połączony z przewodem. Przewód ten z kolei prowadzi do zaworu regulacji ciśnienia doładowania. U mnie pękło kolanko gumowe i nastąpiła nieszczelność. Brak sterowania=brak mocy powyżej 3000obr/min oraz silne dymienie na czarno.
Pownie już sobie poradziłeś ale niech będzie dla potomnych :!:
:mrgreen:
witam
jeszcze sobie nie poradzilem ustalo juz szarpanie i turbiny tez nie odcina ale nadal kopci jak przycisne i kopa tez nie ma takiego jak powinien i do tego pali wiecej ale narazie z tym jezdze . Brak u nas porzadnych mechanikow , a cos czuje ze mam zla dawke paliwa ustawiona i kant wtrysku..
Chyba ze znasz kogos kto sobie poradzi z diagnoza i naprawa tego, to prosze o namiar...

Chyba ze znasz kogos kto sobie poradzi z diagnoza i naprawa tego, to prosze o namiar...