Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[c4 2.5 TDI AEL ] Zakup pompy wtryskowej

Silniki wysokoprężne
sazer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 03 cze 2009, 19:54
Lokalizacja: Wyszkow

Post autor: sazer » 21 lip 2009, 15:09

dzis sprawdzili mi wtrysk omomierzem i pokazuje 120 ohm i powiedzial mechanik ze jest dobry wiec juz nie wiem co mam zrobic .. :-/ ..

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 21 lip 2009, 21:23

Też na wtyczce mam 120 omów a błedy wywala..
Daj mu po gazie to zobaczysz jak bedzie sypał błędami.. :roll:
Obrazek TDI +

sazer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 03 cze 2009, 19:54
Lokalizacja: Wyszkow

Post autor: sazer » 22 lip 2009, 19:52

dzis odwiedzilem mechanika auto juz stoi tam od poniedzialku . Mechanik powiedzial ze jednak jest uszkodzony nastawnik pompy i blad ktory wyskakuje (65535) to jest blad nastawnika pompy ... doradzcie mi czy on mowi prawde i czy to jakies farmazony ... slyszalem ze ten blad to blad komputera glownego samochodu ..

sazer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 03 cze 2009, 19:54
Lokalizacja: Wyszkow

Post autor: sazer » 23 lip 2009, 22:04

odebralem auto od mechanika , jednak powiedzial ze blad ktury sie pokazuje to nie nastawnik , jak to uslyszalem to odrazu zabralem auto do domu. Nie wiem czemu ale po tym jak wyjalem i wlozylem wtrysk sterujacy przestalo szarpac ale nadal odcina turbine jak mocniej przycisne , wtrysk wymienie bo to na 99% przyczyna bledow, ale martwi mnie ten blad 65535 bo nie wiem co zrobic zeby go zlikwidowac (od czego zaczac ). i nie wiem czy on tez moze wplywac na odcinanie turbiny??

Andi 2.5 tdi, moze znasz kogos w mazowiecki kto potrafil by ogarnac takie audi ..

franklin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew

Post autor: franklin » 13 sie 2009, 09:41

Odsmażę kotleta :-D
Co do dymienia na czarno i odcinania turbiny, to ja miałem taki przypadek w AAT.
Powodem była nieszczelność w układzie dolotowym. Za prawą lampą w przewód dolotu wkręcony jest króciec połączony z przewodem. Przewód ten z kolei prowadzi do zaworu regulacji ciśnienia doładowania. U mnie pękło kolanko gumowe i nastąpiła nieszczelność. Brak sterowania=brak mocy powyżej 3000obr/min oraz silne dymienie na czarno.
Pownie już sobie poradziłeś ale niech będzie dla potomnych :!:
:mrgreen:

sazer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 03 cze 2009, 19:54
Lokalizacja: Wyszkow

Post autor: sazer » 16 sie 2009, 09:26

witam :) jeszcze sobie nie poradzilem ustalo juz szarpanie i turbiny tez nie odcina ale nadal kopci jak przycisne i kopa tez nie ma takiego jak powinien i do tego pali wiecej ale narazie z tym jezdze . Brak u nas porzadnych mechanikow , a cos czuje ze mam zla dawke paliwa ustawiona i kant wtrysku..
Chyba ze znasz kogos kto sobie poradzi z diagnoza i naprawa tego, to prosze o namiar...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja