Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] 2.7 BiTurbo

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

[A6 C5] 2.7 BiTurbo

Post autor: Artur27 » 20 lip 2009, 15:15

Mały problem ma mój kolega ma przeładowanie na 2 turbinach co może być tego przyczyna ?
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

robertt76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: robertt76 » 03 sie 2009, 23:31

Witajcie! Ja też mam problem ze swoim autem ponieważ na kompie wyskakuje błąd zbyt dużego ciśnienia turbo a auto nie jedzie jak powinno zbiera się na początku a później jakby powietrze z niego zeszło.Może ktoś pomoże !

djkrysztof
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 24 cze 2010, 20:07
Lokalizacja: Warszawa / Wieluń

Post autor: djkrysztof » 27 lip 2011, 20:19

Witam.
Odświeżam temat, mam podobny problem.
Po podłączeniu Vag'a wyskoczyły błędy ;

17965 - Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
16487 - Przepływomierz - wysokie napięcie
17535 - Mieszanka za bogata strona 1
17537 - Mieszanka za bogata strona 2
17544 - Mieszanka za bogta strona 1
17546 - Mieszanka za bogata strona 2
17831 - Układ wtrysku powietrza dodatkowego 1 - wymagany przepływ
17819 - Układ wtrysku powietrza dodatkowego 2 - wymagany przepływ
16684 - Losowe wypadanie zapłonu
18057 - Magistrala CAN ABS - brak sygnału
Kody błędów: http://usterki.hobby-elektronika.eu
Co to może oznaczać ?
Ostatnio zmieniony 20 lut 2017, 12:05 przez djkrysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C6 4.2 - jest <3
A6 C5 2.7 biturbo - był
Rover 620 Si - był

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 27 lip 2011, 20:49

djkrysztof, czy po wykasowaniu błędów wszystkie wracają?
Na początek odepnij przepływkę, wykasuj błędy, i się przejedź.
W sterowniku będzie błąd z przepływki,będa się świecić kontrolka esp,
i tiptronic będzie trochę szarpać, bo jest sterowany przepływką,
jak moc będzie większa to znaczy że przepływka walnięta.
Sprawdź drożność i szczelność wspomnianych wcześniej zaworków n75 i n249,
oraz zaworków upustowych DV.

djkrysztof
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 24 cze 2010, 20:07
Lokalizacja: Warszawa / Wieluń

Post autor: djkrysztof » 28 lip 2011, 08:14

po wykasowaniu błędów, wracają tylko te :
http://poradnik.telewizor.eu/elektronika.php
17965 - Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
17535 - Mieszanka za bogata strona 1
17537 - Mieszanka za bogata strona 2
18057 - Magistrala CAN ABS - brak sygnału
Ostatnio zmieniony 20 lut 2017, 14:38 przez djkrysztof, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 28 lip 2011, 14:51

djkrysztof, sprawdź wszystko to o czy pisałem wyżej :)

djkrysztof
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 24 cze 2010, 20:07
Lokalizacja: Warszawa / Wieluń

Post autor: djkrysztof » 10 sie 2011, 12:08

Witam po krótkiej przerwie, okazało się że to wina intercooler'a i pęknięta plastykowa rura dolotowa. Mechanik powiedział że po prostu powietrze sobie leciało do atmosfery a nie silnika ;) http://uslugi.nie-spamuj.eu Więc w moim przypadku nie sprawdził się przepływomierz

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja