[A6 C5] 2.7 BiTurbo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 493
- Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
- Imię: Artur
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
[A6 C5] 2.7 BiTurbo
Mały problem ma mój kolega ma przeładowanie na 2 turbinach co może być tego przyczyna ?
Marzenie Każdego z nas
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 24 cze 2010, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa / Wieluń
Witam.
Odświeżam temat, mam podobny problem.
Po podłączeniu Vag'a wyskoczyły błędy ;
17965 - Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
16487 - Przepływomierz - wysokie napięcie
17535 - Mieszanka za bogata strona 1
17537 - Mieszanka za bogata strona 2
17544 - Mieszanka za bogta strona 1
17546 - Mieszanka za bogata strona 2
17831 - Układ wtrysku powietrza dodatkowego 1 - wymagany przepływ
17819 - Układ wtrysku powietrza dodatkowego 2 - wymagany przepływ
16684 - Losowe wypadanie zapłonu
18057 - Magistrala CAN ABS - brak sygnału
Kody błędów: http://usterki.hobby-elektronika.eu
Co to może oznaczać ?
Odświeżam temat, mam podobny problem.
Po podłączeniu Vag'a wyskoczyły błędy ;
17965 - Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
16487 - Przepływomierz - wysokie napięcie
17535 - Mieszanka za bogata strona 1
17537 - Mieszanka za bogata strona 2
17544 - Mieszanka za bogta strona 1
17546 - Mieszanka za bogata strona 2
17831 - Układ wtrysku powietrza dodatkowego 1 - wymagany przepływ
17819 - Układ wtrysku powietrza dodatkowego 2 - wymagany przepływ
16684 - Losowe wypadanie zapłonu
18057 - Magistrala CAN ABS - brak sygnału
Kody błędów: http://usterki.hobby-elektronika.eu
Co to może oznaczać ?
Ostatnio zmieniony 20 lut 2017, 12:05 przez djkrysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C6 4.2 - jest <3
A6 C5 2.7 biturbo - był
Rover 620 Si - był
A6 C5 2.7 biturbo - był
Rover 620 Si - był
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
djkrysztof, czy po wykasowaniu błędów wszystkie wracają?
Na początek odepnij przepływkę, wykasuj błędy, i się przejedź.
W sterowniku będzie błąd z przepływki,będa się świecić kontrolka esp,
i tiptronic będzie trochę szarpać, bo jest sterowany przepływką,
jak moc będzie większa to znaczy że przepływka walnięta.
Sprawdź drożność i szczelność wspomnianych wcześniej zaworków n75 i n249,
oraz zaworków upustowych DV.
Na początek odepnij przepływkę, wykasuj błędy, i się przejedź.
W sterowniku będzie błąd z przepływki,będa się świecić kontrolka esp,
i tiptronic będzie trochę szarpać, bo jest sterowany przepływką,
jak moc będzie większa to znaczy że przepływka walnięta.
Sprawdź drożność i szczelność wspomnianych wcześniej zaworków n75 i n249,
oraz zaworków upustowych DV.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 24 cze 2010, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa / Wieluń
po wykasowaniu błędów, wracają tylko te :
http://poradnik.telewizor.eu/elektronika.php
17965 - Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
17535 - Mieszanka za bogata strona 1
17537 - Mieszanka za bogata strona 2
18057 - Magistrala CAN ABS - brak sygnału
http://poradnik.telewizor.eu/elektronika.php
17965 - Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
17535 - Mieszanka za bogata strona 1
17537 - Mieszanka za bogata strona 2
18057 - Magistrala CAN ABS - brak sygnału
Ostatnio zmieniony 20 lut 2017, 14:38 przez djkrysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 24 cze 2010, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa / Wieluń
Witam po krótkiej przerwie, okazało się że to wina intercooler'a i pęknięta plastykowa rura dolotowa. Mechanik powiedział że po prostu powietrze sobie leciało do atmosfery a nie silnika
http://uslugi.nie-spamuj.eu Więc w moim przypadku nie sprawdził się przepływomierz
