Witajcie
Niestety moje auto ostatnio straciło na powerze.Po zvagowaniu okazuje się, że moje T przeładowuje chociaż VAG nie wywala żadnego błędu, że auto przeładowuje, widać to na logach w okolicach 3 tys/rmp. Dzisiaj u znajomego znalazłem idealną T, super stan wygląda jak nowa, nie ma śladów oleju, wirniki są idealne, posiadają nawet farbę.T nie posiada absolutnie, ale to absolutnie żadnego luzu.Jej oznaczenia to :
A/R 454501m42
A3503032
GA3 059145701F
4541355
EK 200300F
TE numery pozwoliły mi wywęszyć, żę owe T było montowane w silnikach AKN.Teraz główny wątek tematu.Czy ta T będzie w 100% współpracowała z moim AFB tak samo jak z AKN?.Turbinę będę za tydzień mógł wswapować do swojego auta i zobaczyć czy będzie lepiej jeździło. O jakich procedurach pamiętać przy montażu T (poza czystością w przewodzie olejowym i nowych oringach) a także przed odpalaniem nowo zainstalowanej T?
Moje T ma taki nr 059145701C
[A6 C5 AFB] czy turbo z AKN podejdzie?
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
[A6 C5 AFB] czy turbo z AKN podejdzie?
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
A kupowałeś używaną czy regenerowaną?.Jeśli te T będzie tak dobre jak wygląda to moje auto uzyska takiego powera, którego jeszcze za mojej kadencji nie miało.oli80 pisze:Podejdzie na 100% od ok 3 miesięcy mam takie z literką F,w moim poprzednim z literką C
pękł wirnik na pół :evil: .Przed montażem nalerzy zalać kanał olejowy świerzym olejem,
pokręcić pare razy by się łorzyska przesmarowały![]()
PS,też mam AFB
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
OK a możesz powiedzieć jak autko jeździ na tej używanej T? czy jest lepiej niż na poprzedniej T?oli80 pisze:Levuss, Ja kupiłem urzywaną w dobrym stanie,dałem 550zł okazyjnie :mrgreen:
Twoja turbuńka też ma oznaczenie GA3 059145701F
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Re: [A6 C5 AFB] czy turbo z AKN podejdzie?
Levuss pisze:Witajcie
Niestety moje auto ostatnio straciło na powerze.Po zvagowaniu okazuje się, że moje T przeładowuje chociaż VAG nie wywala żadnego błędu, że auto przeładowuje, widać to na logach w okolicach 3 tys/rmp.
Kolego, to że Ci przeładowywuje turbo nie znaczy że od razu masz ję do wymiany. poczytaj trochę na forum, może być wiele przyczyn, turbo wymień z ostateczności bo będzie lipa jak wymienisz a okaże się że nowe też nie działa tak jak powinno. Zacznij od zaworu N75. zamień go z zaworem od EGR, a na ten czas zatkaj śrubką wężyk od EGR-u do puki nie naprawisz od Turbo czyli n75. Miałem ten sam problem.
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Re: [A6 C5 AFB] czy turbo z AKN podejdzie?
Tak się składa, że zawory N75 i EGR już podmieniałem na nowe i nadal dzieje się to samo.Sama gruszka też wydaje się ok, trzyma ciśnienie.Kristo pisze: Kolego, to że Ci przeładowywuje turbo nie znaczy że od razu masz ję do wymiany. poczytaj trochę na forum, może być wiele przyczyn, turbo wymień z ostateczności bo będzie lipa jak wymienisz a okaże się że nowe też nie działa tak jak powinno. Zacznij od zaworu N75. zamień go z zaworem od EGR, a na ten czas zatkaj śrubką wężyk od EGR-u do puki nie naprawisz od Turbo czyli n75. Miałem ten sam problem.
Hmm kierownice mogą być zapieczone, ale na ten problem niestety nie pomoże rozruszanie sztangi, która pracuje u mnie płynnie.oli80 pisze:może masz zapieczone kierownice
w turbince,odkręć gruchę od turbiny (jest na 2 śrubkach na 10 klucz) i nie
odpinając jej staraj się rozruszać sztangę od ogranicznika do ogranicznika.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE