![?? ??](https://a6klub.pl/images/smilies/pytajnik.gif)
[A6 C5]Uszkodzony wahacz przedni
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
- Imię: Robert
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
- Kontakt:
Dodam tylko ze ja nie moglem wyjac tej dlugiej suby co trzyma dwa gorne wahacze.
tutaj jest troche opisane
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4542
tutaj jest troche opisane
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4542
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
słabe zdjęciaWitia pisze:cacek66,
Panowie a te wahacze to ori ?
http://img268.imageshack.us/gal.php?g=667077253.jpg
ale wyglądają na ori
moim zdanie jak czytałem forum to febi się nie opłacało kupować lepiej już było dołożyć pare groszy i kupić lemfordera - dłużej wytrzymają. a co do wymiany to jak pisałem trzeba wyjąć amorek jest wygodnie i nic nie trzeba ciąć naprawde nie jest tak trudno. spokojnie na podnośniku przd blokiem to zrobisz. a co do zbieżności to widze że zdania podzielone ale mi się wydaje, że powinno się ustawić lepiej dmuchać na zimne. ![;-) ;-)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko2.gif)
![;-) ;-)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko2.gif)
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
Co do zbieżności....
wymieniłem u siebie wszystkie wachacze z przodu + łączniki i zbieżności nie ustawiałem..
Tzn. nie ja je osobiście wymieniałem tylko kolega u mnie w pracy w ASo VW I Audi....
Jesli chodzi o wachacze to tez zwróc uwagę czy masz seryjnie sportowe czy komfortowe zawieszenie bo jak masz sport i kupisz te zwykłe to lada moment powybija ci gumy na wchaczach.
wymieniłem u siebie wszystkie wachacze z przodu + łączniki i zbieżności nie ustawiałem..
Tzn. nie ja je osobiście wymieniałem tylko kolega u mnie w pracy w ASo VW I Audi....
Jesli chodzi o wachacze to tez zwróc uwagę czy masz seryjnie sportowe czy komfortowe zawieszenie bo jak masz sport i kupisz te zwykłe to lada moment powybija ci gumy na wchaczach.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 277
- Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
- Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk
sprawdź na wlepce w książce serwisowej/ we wnece koła zapasowego. Jesli wśród kodów znajdziesz 1BE to znaczy że masz niższe "sportowe" zawieszenieK@MiL pisze:A jak mogę to sprawdzić na oko? Ogólnie wydaje mi się auto trochę twarde ale pewien nie jestem co do tego zawieszenia...jankes6 pisze:Jesli chodzi o wachacze to tez zwróc uwagę czy masz seryjnie sportowe czy komfortowe zawieszenie
![;-) ;-)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko2.gif)
ÂŚmiało możesz zakładać FEBI. Ja w passacie wymieniałem na te wachacze i nie miałem z nimi problemów na naszych drogach zrobiłem na nich 130tyś km i nic nie pukało. Wymieniałem pojedyńczo i też nie jest prawdą, że po założeniu nowego padały następne. Samochód miał przejechane 240kkm i były wymienione dwa wachacze górne oraz jeden dolny ( autko od nowości na polskich drogach). Górny mając trochę cierpliwości można wymienic bez wykręcania amortyzatora.
Zbierzności nie ustawiasz dopóki nie odkręcasz końcówki drążka a jeżeli chcesz ustawić zbieżność to przypilnuj aby było to robione przy użyciu specjalnej belki ( jest to tak zwane ustawienie krzywej zbierzności).
Zbierzności nie ustawiasz dopóki nie odkręcasz końcówki drążka a jeżeli chcesz ustawić zbieżność to przypilnuj aby było to robione przy użyciu specjalnej belki ( jest to tak zwane ustawienie krzywej zbierzności).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 30 lip 2011, 18:28
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
jako że robiłem to pierwszy raz to troszkę się namęczyłem z wymianą górnego wahacza . miałem problem z wybiciem długiej śruby od górnych wahaczy ale wd40 plus zasada twoja-moja i wyszła . cała operacja zajęła mi ok godzinki . pytałem kilku mechaników i zbieżności nie trzeba ustawiać przy wymianie wahaczy . każdy sobie poradzi z wymianą .
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
![<radocha> <radocha>](https://a6klub.pl/images/smilies/zacieszacz.gif)
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga