Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5 2.5 tdi] utrata mocy - logi

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

[a6 c5 2.5 tdi] utrata mocy - logi

Post autor: cacek66 » 14 lip 2009, 12:06

witam, mam taki problem, że jak się samochód nagrzeje to traci moc(jak jest zimny to wszystko oki chodzi jak trzeba) , po podłączeniu pod vaga nie ma żadnych błędów a problem jest. czytałem że może być to przepływomierz i tak natrafiłem na kolegę który go wyczyścił i zrobił logi jemu pomogło. zrobiłem dzisiaj logi i według tamtych logów to u mnie jest coś nie tak. jak możecie to proszę o opis moich logów. to link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca1 ... b80b8.html
pozdrawiam :-)
Ostatnio zmieniony 23 lip 2009, 18:17 przez cacek66, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
piotrekkawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: piotrekkawa » 14 lip 2009, 15:07

nie znam się zupełnie na tych cyferkach,ale ta na ''chłopski'' rozum problem może tkwić w interkulerze.

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 14 lip 2009, 15:37

co to zrobiles ?? <ok>

Awatar użytkownika
piotrekkawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: piotrekkawa » 14 lip 2009, 15:55

nic nie robiłem,ale kumpel miał taki sam problem. zimny silnik-maszyna rwała aż miło,wraz ze wzrostem temperatury silnik gubił konie. co sie okazało to uciekały przez rozszczelniony intercooler. chłodnica powietrza rozeszła się na szwie i po prostu nie działała. dodam tylko że to był silnik 1.9 ale zasada działania jak mi się wydaje jest taka sama. można też spróbować przepłukać tą chłodniczkę. inny kolega miał tak w pasku B5. tyle syfu z niej wyleciało że głowa mała. po ''lewatywie'' pomogło.

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 14 lip 2009, 22:00

alukard, niestety jestem jeszcze zielony w vag i nie wiem jak sie robi te ładne tabelki(dziś próbowałem ale ...) ale sie dowiem i wtedy wrzuce ładne już ;-) i dalej myśle o przepływomierzu ale jeszcze poczekam aż sie ktoś jeszcze wypowie.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

jankes6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 09 mar 2009, 17:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jankes6 » 15 lip 2009, 08:36

może po prostu podmień na sprawną przeplywkę przejedź się i zobaczysz czy jest tak samo
cacek66 pisze:alukard, niestety jestem jeszcze zielony w vag i nie wiem jak sie robi te ładne tabelki(dziś próbowałem ale ...) ale sie dowiem i wtedy wrzuce ładne już ;-) i dalej myśle o przepływomierzu ale jeszcze poczekam aż sie ktoś jeszcze wypowie.

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 15 lip 2009, 09:05

a czy jest może ktoś z warszawy co by mógł mi użyczyć na podmiane przepływomierz
dogadamy sie :-) <piwo>
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 15 lip 2009, 09:53

cacek66 pisze:a czy jest może ktoś z warszawy co by mógł mi użyczyć na podmiane przepływomierz
dogadamy sie :-) <piwo>
masz vaga podlacz zrob prawidlowe logi
wsadz na forum bedzie odrazu wiadomo co jest nie tak
a nie szukac po omacku <piwo>

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 15 lip 2009, 11:53

zrobiłem statyczne logi na ciepłym silniku ale nie bardzo wiem o co w nich chodzi:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e6f ... 92179.html nie wiem czy nie za krótko to robiłem jak coś to proszę o instrukcje poprawię. :-)
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 15 lip 2009, 16:12

turbo nie pompuje
lmm praktycznie wogole nie mierzy

sprawdz dokladnie caly uklad dolotowy ale to naprawde bardzo dokladnie


przy logach dynamicznym krec auto do 4500obr/min
(logi juz prawie sa <ok> )
jeszcze statyczne bs i komplet dynamicznych do 4500obr

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 15 lip 2009, 16:25

dzięki za odpowiedź. turbo jest nowe, poprzedni właściciel wymienił ze 3 miesiące temu. sprawdze ten układ dolotowy a przepływomierz może być wszystkiemu winny? i jak zrobić te bs-y?
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 16 lip 2009, 13:25

przeczytaj jak prawidlowo zrobic logi

kolego turbo nie pompuje i lmm prawie nie podaje paliwa

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 16 lip 2009, 15:35

Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

arthurr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 277
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk

Post autor: arthurr » 17 lip 2009, 11:15

komplet statycznych i dynamicznych. Statyczne możesz logować po 3 grupy na raz, dynamiczne loguj pojedynczo!! na trójce przy 1500 obrotów wcisnij gaz do dechy i trzymaj do ok. 4200. To co wcześniej pokazałeś - prawdopodobnie nie było gazu do dechy...
W BS-ach wszystko w miarę ok.

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 18 lip 2009, 00:00

witam, panowie dzisiaj wymieniłem przepływke i ... :-( na początku fajnie a później to samo musze zrobić dynamiczne logi bo już nie wiem kasa w błoto.

[ Dodano: 2009-07-21, 11:20 ]
sprawdziłem dzisiaj dolot i wygląda na szczelny. I dlaczego to się dzieje z tego co zauważyłem jak włączy sie wisko? wtedy jest słaby. czy ktoś w tym silniku afb wyciąnął gruszke bez wyjmowania turbo? da się to zrobić?

[ Dodano: 2009-07-23, 18:16 ]
panowie znowu to samo, ale dzisiaj po jeździe odłączyłem zaworki n75 i n18 chyba, i przy tym czarnym jak podłączałem wtyczke i odlączyłem to coś tykało i złożyłem spowrotem wszystko i ku mojemu zdziwieniu po odpaleniu bryki niesamowity efekt autko dostało kopa ide zaraz zobaczyć co jest z tymi zaworkami. aha jeszcze chciałem podziękować koledze piotrusiowi który mnie naprowadził. jak zrobie to napisze co było nie tak. :-) :lol:
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja