[a6 c6] panel sterowania klima
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 mar 2009, 09:03
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: sztokholm
[a6 c6] panel sterowania klima
witam, czy ktos zmienial lub wie jak zmienic panel sterowania klima z manualnego na cyfrowy? :evil: [/quote]
- wojciech_A6_C6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 14 cze 2009, 13:39
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2007
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
:lol:
Koledzy chodzi Wam o taką "gigantyczną ingerencję w sterowniki i osprzęt" ? :mrgreen:
btw... co do kosztów:
- pomijając koszt samego sterownika, to koszt takiej przeróbki żeby w samochodzie nie było żadnych błędów to 550PLN (i 30 minut roboty) + koszt zdjęcia blokady komponentu w serwisie (jakieś 100PLN).
Według mnie warto... :lol:
.... Fakt że koszt tej przeróbki w serwisie to duuuuuuużo więcej (ponad 9000PLN - dziewieć tysięcy słownie
!)... :lol: też się kiedyś pytałem. W końcu wpadłem na pomysł żeby zrobić to samemu.
Pozdr
_TMr
Koledzy chodzi Wam o taką "gigantyczną ingerencję w sterowniki i osprzęt" ? :mrgreen:
btw... co do kosztów:
- pomijając koszt samego sterownika, to koszt takiej przeróbki żeby w samochodzie nie było żadnych błędów to 550PLN (i 30 minut roboty) + koszt zdjęcia blokady komponentu w serwisie (jakieś 100PLN).
Według mnie warto... :lol:
.... Fakt że koszt tej przeróbki w serwisie to duuuuuuużo więcej (ponad 9000PLN - dziewieć tysięcy słownie

Pozdr
_TMr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2007
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
Dodatkowych nawiewów nie ma sensu robić - bo dotyczyłoby to ino nawiewów w słupkach bocznych które i tak nie mają oddzielnej regulacji elektrycznej w wersji comfort. Są podłączone chyba bezpośrednio do nawiewów na tył (niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę), a regulacja odbywa się przez majstrowanie pokrętłami przy kratkach.
Cała reszta nawiewów, kanałów, czujników już jest. Brak kilku elementów elektrycznych które dla porządku należało by podpiąć (choć i bez nich klima ruszy), żeby po podłączeniu auta pod kompa nie było kompromitujących błędów.
Generalnie - rozdzielczość temperaturowa lewo/prawo jest taka sama w wersji "manualnej" i "elektronicznej", a różnica polega na możliwości uzyskania różnej siły nadmuchu lewo/prawo w wersji "z wyświetlaczami". Oraz na słynnej legionelli :lol:
... no a jeśli ktoś koniecznie chce mieć te nawiewy w słupkach to musi dorzucić do wydanej kwoty następne 2 stówki.
Cała reszta nawiewów, kanałów, czujników już jest. Brak kilku elementów elektrycznych które dla porządku należało by podpiąć (choć i bez nich klima ruszy), żeby po podłączeniu auta pod kompa nie było kompromitujących błędów.
Generalnie - rozdzielczość temperaturowa lewo/prawo jest taka sama w wersji "manualnej" i "elektronicznej", a różnica polega na możliwości uzyskania różnej siły nadmuchu lewo/prawo w wersji "z wyświetlaczami". Oraz na słynnej legionelli :lol:
... no a jeśli ktoś koniecznie chce mieć te nawiewy w słupkach to musi dorzucić do wydanej kwoty następne 2 stówki.
mam podobny problem ,rowniez zmieniam zwykła na ta wersje cyfrowa....
podlaczylem podgrzewane fotele, wszystko powinno grac ,tylko klimatornik jest jakby zablokowany , tam gdzie jest temperatura mam OFF i OFF ,dziala tylko nawiew na przednią szybe oraz grzanie tylniej , nie potrzebuje nawiewow w slupkach ,
posiadam oryginanego VAG-a , w jaki sposob go zaadaptowac ...
podlaczylem podgrzewane fotele, wszystko powinno grac ,tylko klimatornik jest jakby zablokowany , tam gdzie jest temperatura mam OFF i OFF ,dziala tylko nawiew na przednią szybe oraz grzanie tylniej , nie potrzebuje nawiewow w slupkach ,
posiadam oryginanego VAG-a , w jaki sposob go zaadaptowac ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2007
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
Agimx,
klimatronik żeby działał nie może mieć aktywnej blokady komponentu, a kontrolki "OFF i OFF" właśnie o tym świadczą (sprawdź sobie VAGiem...
).
ÂŻeby uruchomić panel trzeba ową ochronę zdjąć (serwis albo metody chałupnicze 8-) ), i wykonać nastawy podstawowe, a przedtem usunąć błędy (choć na czas adaptacji w serwisie zapewnić panelowi wszystkie motory z czujnikami i czujnik jakości powietrza).
VAGiem niewiele tu zdziałasz i nie jest to takie proste jak wypięcie starego i włożenie "nowego" panela ... :lol:
pozdr
_TMr
klimatronik żeby działał nie może mieć aktywnej blokady komponentu, a kontrolki "OFF i OFF" właśnie o tym świadczą (sprawdź sobie VAGiem...

ÂŻeby uruchomić panel trzeba ową ochronę zdjąć (serwis albo metody chałupnicze 8-) ), i wykonać nastawy podstawowe, a przedtem usunąć błędy (choć na czas adaptacji w serwisie zapewnić panelowi wszystkie motory z czujnikami i czujnik jakości powietrza).
VAGiem niewiele tu zdziałasz i nie jest to takie proste jak wypięcie starego i włożenie "nowego" panela ... :lol:
pozdr
_TMr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 04 wrz 2009, 10:52
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Mam prośbę do kolegi TMR.
Pytałem cię już kiedyś o to na PW ale wtedy mi temat przygasł bo trochę się zniechęciłem ale teraz znowu mnie wzieło na tą wersję delux ( a mialem już nic nie rezać :roll: ).
Czy możesz opisać metode zamiany tego zwykłego na ten cyfrowy z podaneim co trzeba kupić dodatkowo (nr cześci) i jak wygląda od kuchni adaptacja w serwisie bo szczerze mowiąc nie miałem jeszcze z tym do czynienia (poprzednie mody to A4 a tam nigdy nie było takiej potrzeby) może nawet nie tutaj co w dziale warsztat byłoby super .
Byłbym baardzo wdzeczny za chęci z twojej strony i wskazówki jak i pewnie inni koledzy
Pytałem cię już kiedyś o to na PW ale wtedy mi temat przygasł bo trochę się zniechęciłem ale teraz znowu mnie wzieło na tą wersję delux ( a mialem już nic nie rezać :roll: ).
Czy możesz opisać metode zamiany tego zwykłego na ten cyfrowy z podaneim co trzeba kupić dodatkowo (nr cześci) i jak wygląda od kuchni adaptacja w serwisie bo szczerze mowiąc nie miałem jeszcze z tym do czynienia (poprzednie mody to A4 a tam nigdy nie było takiej potrzeby) może nawet nie tutaj co w dziale warsztat byłoby super .
Byłbym baardzo wdzeczny za chęci z twojej strony i wskazówki jak i pewnie inni koledzy

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 sie 2009, 00:08
- Lokalizacja: wałbrzych
Zagadaj na gg jak mnie złapiesz... na pewno działa z 2G o 3G nie dam głowy... ale możesz spróbować.... w końcu serwis ma w d... czy była próba włamu czy nie (bo 3 próby i blokujesz moduł) bo odblokowuje innym sposobem...
To Dobrze Idzie
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.