Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1.9TDI]Gorzej Pali po przejechaniu wiekszej ilosci KM

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
silverlc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 08 lip 2009, 00:10
Lokalizacja: Luton

[A6 C5 1.9TDI]Gorzej Pali po przejechaniu wiekszej ilosci KM

Post autor: silverlc » 08 lip 2009, 00:35

Witam wszystkich,

moj problem zaczal sie jakis czas temu nasilac, a wlasciwie po serwisie.

Wymiana rozrzadu, rolek, pompy wody itp. czyli ogolny serwis.

Autko na zimno pali pięknie, nawet po jezdzie miejskiej gdy jest juz zagrzane pali wporządku, lecz jazda typu trasa do Polski, czyli po przejechaniu na jeden raz wiekszej ilosci KM, po zgaszeniu i ponownym zapaleniu już odpala troszke cięzej i trzeba kręcic sekunde a czasami dwie dłużej. Po prostu czuć że proces odpalania jest bardziej ociężały.

DLaczego może tak sie dziać ? skoro autko jest po wymianie rozrządu ect.

pozdro

Audi A6 1.9TDI SE rok. 1998

Awatar użytkownika
Tdi B4 117Ps
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 06 sty 2009, 18:41
Lokalizacja: Gdansk PL:)

Post autor: Tdi B4 117Ps » 08 lip 2009, 08:12

Witam
Masz do ustawienia Kąt wyprzedzenia zapłonu prawdopodobnie
I zalecam sprawdzenie diagnostyki silnika poprzez Vaga ;-)
509 023 920

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 08 lip 2009, 12:53

zapodaj logi z bloku 001

Awatar użytkownika
silverlc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 08 lip 2009, 00:10
Lokalizacja: Luton

Post autor: silverlc » 08 lip 2009, 12:55

Witam, jeśli chodzi o VAG to musialbym do kogos podskoczyc bo nie posiadam kabelków. Znacie może kogos ze sprzętem w okolicach Londynu ? najlepiej poludniowo-zachodni.

POzdrawiam

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 08 lip 2009, 13:08

kolego

przywitaj sie na forum <ok>

Awatar użytkownika
silverlc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 08 lip 2009, 00:10
Lokalizacja: Luton

Post autor: silverlc » 08 lip 2009, 20:21

alukard znalazlem swoj stary kabel i udalo mi sie polaczyc a autkiem.
Jesli robie ten log w dobry sposob wynik jest 82
polski vag 4.9

[ Dodano: 2009-07-08, 20:29 ]
chyba to nie o to chodzilo heheh :D

[ Dodano: 2009-07-08, 20:47 ]
powiem ci ze jak wchodze w silnik i patrze na blok pierwszy to mam na wolnych obrotach

obciazenie silnika: 20
Otwarcie przepustnicy: 1.60wolt
wyprzedzenie zaplonu: 73,8

[ Dodano: 2009-07-08, 20:48 ]
po paru minutach pracy wyprzedzenie zaplonu zmienilo wartosc na 75,6

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 09 lip 2009, 09:47

wyprzedzenie zapolony powinno oscylowac miedzy 48 a 52 jednostki

Awatar użytkownika
silverlc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 08 lip 2009, 00:10
Lokalizacja: Luton

Post autor: silverlc » 09 lip 2009, 14:41

Czyli mam rozumieć że mechanik który robił mi serwis zle ustawil zaplon ? bo wczesniej takich problemow nie miałem.

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 09 lip 2009, 15:27

tego to nie wiem czy mechanik przestawil ale napewno jest ustawiony zle :roll:
tak jak mowie poczatek wyprzedzenia wtrusku ma oscylowac miedzy 48 a 52 jednostki


i mozesz to sobie spokojnie samemu ustawic

Awatar użytkownika
silverlc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 08 lip 2009, 00:10
Lokalizacja: Luton

Post autor: silverlc » 11 lip 2009, 02:49

odkręcając pompe i przestawiając ją delikatnie ? :) bo chyba tylko mechanicznie mozna to przestawic o ile dobrze wiem.

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 11 lip 2009, 09:41

dokladnie poluzuj ja troche i delikatnie przestaw
o ile dobrze pamietam to w kierunku silnika wartosc maleje

pozniej przykrec zaloguj i tak az bedzie <ok>

Awatar użytkownika
silverlc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 08 lip 2009, 00:10
Lokalizacja: Luton

Post autor: silverlc » 11 lip 2009, 16:50

mam nadzieje ze do niedzieli uda mi sie to zrobic. Poinformuje o zmianach. Thx

[ Dodano: 2009-07-14, 13:17 ]
A tak na marginesie możliwe jest że ustawienie kąta wtrysku jest inne niż powinno być bez żadnego błedu ? po podpieciu vag-a błędów zero.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja