Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 ALL bez Q] Sprżegło i jego wymiana

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Qris

[A6 C5 ALL bez Q] Sprżegło i jego wymiana

Post autor: Qris » 04 lip 2009, 23:06

Masz odpowiedź i znasz temat pisz, nie masz nie prowadź zbędnej dyskusji.

Panowie sprzęgło się kończy :-( nie ślizga (no czasem przy ruszaniu ale może to EBD czy EDS no nie pamietam) się ale czuję wewnętrznie że tak jest dlatego czas na zmianę...
Mam dwie opcje czyli:
1). Komplecik dwu masowy
2). Komplecik jedno masowy

No i teraz co zrobić? Kupić 2mas i wydać prawie 2000zł za komplecik czy jednomas i wydać 800-900? Wymieniał ktoś? Jeśli tak to proszę o opinie bo jak narazie jedyne czym się dla mnie to różni to to że trzeba tyć gazu dać na 2masie

Awatar użytkownika
arkolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 06 cze 2009, 09:42
Lokalizacja: kozienice/maura

Post autor: arkolek » 05 lip 2009, 16:41

witam, też mam problem z dwumasem i zastanawia mnie czy taka zmiana na jednomas nie ma skutków ubocznych i czy nie ma problemu ze spasowaniem tego kompletu? w czym dwumas jest lepszy, że go montowali?

Awatar użytkownika
arkolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 06 cze 2009, 09:42
Lokalizacja: kozienice/maura

Post autor: arkolek » 05 lip 2009, 22:40

no i o taką podpowiedź chodziło. czyli z tego wynika, że pomimo złych opinji rozsądniej jest zostać przy dwumasie (moja opinia).
pawelk600 jesteś wielki <ok>

Awatar użytkownika
arkolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 06 cze 2009, 09:42
Lokalizacja: kozienice/maura

Post autor: arkolek » 06 lip 2009, 17:04

;-) przemyślę to jeszcze, może ktoś inny coś doda do tematu

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 06 lip 2009, 19:51

W manualnej skrzyni wymiana na zwykłe koło nie stanowi problemu (poza komfortem)
Konstrukcja tych skrzyń nie zmieniła się specjalnie i zwykle wytrzymywały bez problemów przebiegi miliona kilometrów, zaś w skrzyniach automatycznych może powodować szybsze zużycie.

Qris

Post autor: Qris » 06 lip 2009, 23:05

Hmm.. dziękuję chłopaki. Po zastanowieniu dwumas. Nie będę poprawiał fabryki, teraz tylko czekam aż się ślizgnie podczas jazdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga