Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ audi a6 c4 2,5 tdi AEL] słaba moc silnika

Silniki wysokoprężne
wąski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:08
Lokalizacja: gdansk

[ audi a6 c4 2,5 tdi AEL] słaba moc silnika

Post autor: wąski » 21 cze 2009, 11:30

witam wszystkich posiadam audi c4 quatro 140km ostatnio miałem możliwosc przejechania sie zwykłymc4 znaczy sie nie quatro i roznica polega na tym ze tamten od mojego strasznie sie szybko rozpędza i tak jak by mocniejszy był ,czy to normalne czy u mnie jest cos nie tak ,moze to quatro go tak zpowalnia chociaz raczej wątpie ,roznica w masie tych dwoch samochodow to 300 kilo ,moze ktos miał możliwosc jezdzenia takimi samochodami .prosze o jakies sugestie bo sie tym zmartwiłem ,Pozdrowionka dla wszystkich

wąski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:08
Lokalizacja: gdansk

Post autor: wąski » 21 cze 2009, 17:28

tak z miłą chęcią bym je zrobił ale nie zabardzo wiem jak ,może jakas mała podpowiedz co i jak zrobic ,pozatym nie wiem jak je potem wkleic czy cus zeby ktos to zobaczył czy na poczte komus wysłac ,dziei za wszystkie odpowiedzi

wąski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:08
Lokalizacja: gdansk

Post autor: wąski » 21 cze 2009, 19:59

jutro zrobie rozpedzanie bo dzisiaj samochod pożyczyłem ,tylko co to sa logi statyczne ,basic setings i dynamiczne jak sie je poprawnie robi ,

wąski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:08
Lokalizacja: gdansk

Post autor: wąski » 21 cze 2009, 21:10

oki jak sobie z tym wszystkim poradze dam wam koledzy do oceny dzieki wielkie

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 21 cze 2009, 23:19

Andi 2.5 tdi pisze:Oba auta do setki przyspieszaja tak samo ,podobnie z predkoscia max jest taka sama .
Tak wiec przy twoim jest coś nie tak ,ale to logi dynamiczne by pokazaly.
W razie czego zrób logi statyczne , i BS i wzuć do oceny.
Najprostszy sposób spróbuj jaki masz czas do setki ?
nie prawda :shock:
Q jest szybsze na starcie ale później jest wolniejsze prędkość max także jest mniejsza za względu na obciążenie mostem <ok>

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 21 cze 2009, 23:35

dobra a mocno kopci bo jak tak to proponuje zdjąć plastik od dolotu powietrza do przepływki i zobacz czy w tym wężu pod spodem (to jest chyba dotol do kolektora) nie masz dziury :shock: lub pęknięcia :shock:

Mietek286
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
Imię: Mieczysław
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Mietek286 » 22 cze 2009, 11:54

tak jak syper, mówi sprawdź dolot bo już jeden kolega na forum miał taki przypadek że miał w rurze od IC do kolektora dziure 1cm i auto było bardzo słabe i kopciło na czarno.

wąski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:08
Lokalizacja: gdansk

Post autor: wąski » 22 cze 2009, 15:32

korcze chyba bede musiał se zakupic vaga i samemu probowac bo dzisiaj byłem w dwoch warsztztach i jak im powiedziałem zeby zrobili logi to popatrzyli na mnie jak na wariata i powiedzieli ze nie da rady co za ludzie ,chyba ze ktos z kolegow mieszka w gdansku to bym podjechał i bysmy pokombinowali razem ,przyspieszenie to 17sekund do setki normalnie muł

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 22 cze 2009, 16:28

i to jeszcze jaki sprawdź najpierw ten dolot czy nie masz pękniętego albo jakiegoś krateru bo mi właśnie pękł :-?

Awatar użytkownika
GrzesiekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
Lokalizacja: szczecin

Post autor: GrzesiekA6 » 22 cze 2009, 16:34

Ja mam urwany wężyk dolotu i też auto jest słabe i kopci więc to jest to, dodatkowo u mnie idzie razem z tym filtr paliwa który jest do wymiany i kąt wtrysku bo ostatnio zaczął mi szarpać na mniejszych obrotach.

Mietek286
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
Imię: Mieczysław
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Mietek286 » 22 cze 2009, 19:34

Andi 2.5 tdi pisze:sprawdz jak bardzo twardnieje waz od turbiny do kolektora wlotowego


no u mnie jak dam gazu na 2 tyś obrotów to już ta rura jest twarda

wąski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:08
Lokalizacja: gdansk

Post autor: wąski » 22 cze 2009, 20:59

jutro wezme kolege i sprawdze czy te rury twardnieja czy nie

[ Dodano: 2009-06-23, 17:44 ]
hejka powiem tak z ich twardoscia to do dupu spokojnie moge go nacisnąc nawet jak samochod ma 3 tys obrotow ,od około 2 tys obr lekko twardnieje ale słabo ,moze sterowanie jakies tej turbiny padło ,posprawdzałem cały układ jest szczelny żadnych dziur zapocen turbina tez suchutka ,nic z niej nie cieknie oleju autko jakos duzo nie pobiera ,jak ja sprawdzic??

Mietek286
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
Imię: Mieczysław
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Mietek286 » 23 cze 2009, 21:33

skoro cały układ dolotowy sprawdziłeś i jest szczelny to sprawdź czujnik ciśnienia doładowania(n75).Bo to ten zawór odpowiada za sterowanie turbawki.

wąski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:08
Lokalizacja: gdansk

Post autor: wąski » 23 cze 2009, 22:47

oki jutro bede testował moj czołg pancerny

[ Dodano: 2009-06-24, 15:36 ]
hejka i dupa odpiołem czujnik i but na 2 i 3 biegu zadnej poprawy ,dalej jak czołgiem pancernym,a czy może tak byz ze mam katalizatory oba zapchane czy jakos tak ciekawe ile kosztuje regeneracja turbawki

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 24 cze 2009, 21:54

Oba katalizatory? A nie jeden? ; ]
Możliwe ale że aż tak bardzo to wątpie, ile masz przebiegu? Chyba już turbina klęka.. Najlepiej byłoby zrobić logi, bo tak to mozesz sie orobić a np czujnik jakiś będzie dawałzły odczyt i już będzie tragedia..
Obrazek TDI +

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja