[2,4 165KM] Rano silnik bardzo nierówno pali
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
w tym aucie niema juz kopulki. i kabli teraz masz 1 cewke na cyl. i czujnik halla ale krecic rozrusznikiem sprobowac mozesz. teraz jak ustawiles dobrze rozrzad to silniik bedzie sie normalnie krecic i mozesz spokojnie go nawet odpalic ale jak bedziesz mial skrzywione zawory nie bedzie palic na wszystkie cyl. dla tego proponuje sprawdzic cisnienia na cyl. minimum to 7 atm ale znajac zycie musi byc przynajniej 10 do 13 przewaznie spotyka sie okolice 12 atm.
a8team.pl to też dobre.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 20:37
- Lokalizacja: LUBLIN
Hej
Właśnie dzisiaj sprawdziłem ciśnienie, prawy blok ciśnienie: " 0 ", lewa strona wachania między "6-8", ktoś sądzi że wlanie trochę paliwa w świece coś to rozrusza? dodaję że samochód stał pół roku, słyszałem już o takim przypadku że samochód stracił ciśnienie i jakaś lepsza mieszanka wybuchowa niż benzyna go rozruszała (ale ja tego nie widziałem)
Właśnie dzisiaj sprawdziłem ciśnienie, prawy blok ciśnienie: " 0 ", lewa strona wachania między "6-8", ktoś sądzi że wlanie trochę paliwa w świece coś to rozrusza? dodaję że samochód stał pół roku, słyszałem już o takim przypadku że samochód stracił ciśnienie i jakaś lepsza mieszanka wybuchowa niż benzyna go rozruszała (ale ja tego nie widziałem)
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
to ciezka sprawa bedzie z jego rozruszaniem ale jak lewa niema cisnienia to byc moze przez krzywe zawory co przy luznym pasku bardzo mozliwe. co prawda test cisnienia robi sie na rozgrzanym silniku to na zmnym az takich roznic nie powinno być. istnieje rowniesz mozliwosc ze zle ustawiony rozrząd i wtedy na lewej stronie masz 0 na prawym i tak powinno byc okolo 12. ale na tym by zapail co jest.
a8team.pl to też dobre.
[ A6 C5 ] problemy z odpalaniem
witam!
Mam audi a6 c5 2.4v6 benzyna, moim problemem jest to że auto niechce odpalać gdy auto jest wystudzone tzn. postoi przynajmniej z 2-3 godziny to rozrusznikiem trzeba kręcić z 10 sek zanim odpali i jeszcze niezawsze załapie. Lecz gdy jest ciepłe to odpala bez najmniejszych kłopotów. Wymieniłem już pompe paliwa, oraz filtr. Proszę o odpowiedź.
Mam audi a6 c5 2.4v6 benzyna, moim problemem jest to że auto niechce odpalać gdy auto jest wystudzone tzn. postoi przynajmniej z 2-3 godziny to rozrusznikiem trzeba kręcić z 10 sek zanim odpali i jeszcze niezawsze załapie. Lecz gdy jest ciepłe to odpala bez najmniejszych kłopotów. Wymieniłem już pompe paliwa, oraz filtr. Proszę o odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2009, 21:26 przez spajki23, łącznie zmieniany 2 razy.
spajki23
Witam proszę o pomoc!
Mianowicie moja Niunia nie chce odpalać za pierwszym razem z rana.
Nie wiem co jest z nią nie tak, badanie na VAG nic nie wykazało. Zmieniłem już pompe paliwa, filtr paliwa, świece, filtr powietrza. Silnik to 2.4 v6 benzyna 165KM. problem jest taki że odpalam auto rano i kręce-kręce i po jakiś 5sek zapala się kontrolka od oleju, wracam kluczykiem i odpalam jeszcze raz i odziwo od razu odpala ok 1sek. Taki sam problem pojawia się gdy autko postoi z 2 godzinki. Może miał ktoś podobną sytuację.
Mianowicie moja Niunia nie chce odpalać za pierwszym razem z rana.
Nie wiem co jest z nią nie tak, badanie na VAG nic nie wykazało. Zmieniłem już pompe paliwa, filtr paliwa, świece, filtr powietrza. Silnik to 2.4 v6 benzyna 165KM. problem jest taki że odpalam auto rano i kręce-kręce i po jakiś 5sek zapala się kontrolka od oleju, wracam kluczykiem i odpalam jeszcze raz i odziwo od razu odpala ok 1sek. Taki sam problem pojawia się gdy autko postoi z 2 godzinki. Może miał ktoś podobną sytuację.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez spajki23, łącznie zmieniany 3 razy.
spajki23
Witam! mam pytanie dotyczące sondy lambda. czy owa sonda ma wpływ na rozruch silnika? mianowicie mam do wymiany obie sondy - tak stwierdził mechanik wartości wahają się od 0,3V-do 0,5V oraz że jest zadurza oporność rezystancji grzałki? czy to może mieć wpływ na rozruch silnika, ponieważ auto nie odpala za każdym razem . Dodam że wymienione zostały takie elementy jak: pompa paliwa, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, wyczyszczona przepustnica- efekt mniejsze spalanie około 0.8ltr, równa praca silnika, lepsze wkręcanie na obroty,
przepływomierz jest sprawny, komputer wykazał jedynie błąd z sondami.
przepływomierz jest sprawny, komputer wykazał jedynie błąd z sondami.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez spajki23, łącznie zmieniany 2 razy.
spajki23
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
wartości zmieniają się od 0.3 do 0.5 V co około sekunde choć nie zawsze tak jest czasami sonda wogule nie reaguje i napięcie na niej wynosi ciągle 0.4V. Spalanie mam niskie jak na taki silnik bo wynosi 11.5ltr/100km w mieście. więc wydaje mi się że jest ok.fassi1 pisze:Wartości wyświetlane przez sondy powinny wahać się od 0 0.1 do 0.8 0.9 i wartości powinny zmieniać się co około sekundę a wykres powinien wyglądać jak sinusoida. Jeśli reakcje są dużo wolniejsze tzn. że sondy zaczynają szwankować. Jakie masz spalanie? Czy nie jest czasem zbyt wysokie?
spajki23
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Witam! mam mały problem z moim autkiem. Silnik to 2.4 v6 121kw ARJ. Problem polega na tym że auto nie chce mi odpalać czy jest zimne czy też ciepłe. Przy odpalaniu trzeba kręcić z 5 sek i silnik załapie ale przez chwile pracuje na 200obr/min czasem zgaśnie czasem załapie na normalne obroty i nieważne czy jest zimny czy ciepły. A najgorsze jest to że jeździłem już nie do jednego specjalisty i nic. Wymieniłem pompe paliwa, filtr paliwa, filtr powietrza, świece, (jedynie jaki wykazywało mi błąd na VAG to niedziałające sondy lambda - na serwisie to samo stwierdzili) więc wymieniłem obie sondy teraz działają poprawnie, wyczyściłem przepustnice, wymieniłem przewody podciśnieniowe, i najgorsze jest to że auto dalej odpala tak jak odpalało. Teraz na VAG nie mam żadnego błędu, efekt tych wszystkich wymian części jest taki że auto jest zrywniejsze, mniej pali o około 0.8ltr/100, równo silnik pracuje, tylko to odpalanie - auto zachowuje się jakby było zalewane. Może już miał ktoś taki przypadek, albo co może to powodować? czujnik temperatury silnika, czujnik powietrza dolotowego? nic już innego na myśl mi nie przychodzi. Pozdrawiam liczę na jakąś podpowiedź.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez spajki23, łącznie zmieniany 1 raz.
spajki23
witam! moim problemem jest to że auto nie odpala mi po dłuższym postoju. problem nie występuje wogule gdy auto ma paliwa więcej niż połowa zbiornika! gdy paliwo spada poniżej połowy zaczynają się problemy z odpalaniem, rano nie odpala, po postoju godzinnym jest problem, gdy w zbiorniku jest już rezerwa to wogule nie chce odpalić, dopiero gdy zatankuję auto do pełna problem znika, w aucie wymieniłem już pompę paliwa, filtr paliwa, świece, filtr powietrza, sondy lambda, czujnik temperatury silnika. i problem nadal występuje.
może to są któreś z przewodów podciśnieniowych odpowiedzialnych za ciśnienie w przewodzie paliwowym, baku, lub na listwach wtryskowych podczas postoju auta? czy miał ktoś już taki problem? żaden mechanik nie jest mi w stanie tego wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje. wymyślają dużo przypadków lecz żaden jeszcze się nie sprawdził.
może to są któreś z przewodów podciśnieniowych odpowiedzialnych za ciśnienie w przewodzie paliwowym, baku, lub na listwach wtryskowych podczas postoju auta? czy miał ktoś już taki problem? żaden mechanik nie jest mi w stanie tego wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje. wymyślają dużo przypadków lecz żaden jeszcze się nie sprawdził.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez spajki23, łącznie zmieniany 2 razy.
spajki23
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 gru 2008, 14:56
- Lokalizacja: Opolskie(K-Koźle)
A czy jak przekręcisz zapłon słychać pompę paliwa? :roll: Miałem taki problem w silniku 2.6 silnik ciężko zapalał mimo iż pompa paliwa działała a problemem był korek z zbiornika paliwa. Przy odkręcaniu go miało urwać rękę takie robiło się podciśnienie.Były przytkane odpowietrzenia.
Pozdrawiam Patryk 
