[ a6 2.5 TDI ] - dziwny dym
Witam
Panowie dzięki za odzew. Jutro autko będzie sprawdzane u mechanika. Dziś wymienił mi termostat i posprawdzał katy wtrysku i pokasował błędy. Wyskoczyło ich 8. Najgorsze że jutro ściąga dekle bo twierdzi że mu nie pasuje lewa pokrywa zaworów. Mówił że może tak być że jakieś krzywki pospadały. Oby nie :shock:
No i jutro ma jeszcze luknąć na tą turbinkę. Dam znać. A aa wspomniał coś że przepływka na wysokich obrotach działa tak jakby w 80 %. Mówił że trzeba ją wymienić w najbliższym czasie. PAnowie pytanie czy da radę ją w jakiś sposób wyczyścić. Gdzieś na forum był opis ale link podany nie działał. A jeszcze jedno zostaje problem dymienia na siwo po odpaleniu lekko rano. Niestety wymiana odmy nie pomogła. A kąt wtrysku jest ok. Coś mówił że mogą lać wtryski. Autko po przegazowaniu do 4.5 tyś prawie nie puściło dyma. Ale zobaczymy jutro co powie.
Pozdrawiam.
Panowie dzięki za odzew. Jutro autko będzie sprawdzane u mechanika. Dziś wymienił mi termostat i posprawdzał katy wtrysku i pokasował błędy. Wyskoczyło ich 8. Najgorsze że jutro ściąga dekle bo twierdzi że mu nie pasuje lewa pokrywa zaworów. Mówił że może tak być że jakieś krzywki pospadały. Oby nie :shock:
No i jutro ma jeszcze luknąć na tą turbinkę. Dam znać. A aa wspomniał coś że przepływka na wysokich obrotach działa tak jakby w 80 %. Mówił że trzeba ją wymienić w najbliższym czasie. PAnowie pytanie czy da radę ją w jakiś sposób wyczyścić. Gdzieś na forum był opis ale link podany nie działał. A jeszcze jedno zostaje problem dymienia na siwo po odpaleniu lekko rano. Niestety wymiana odmy nie pomogła. A kąt wtrysku jest ok. Coś mówił że mogą lać wtryski. Autko po przegazowaniu do 4.5 tyś prawie nie puściło dyma. Ale zobaczymy jutro co powie.
Pozdrawiam.
Witam
Panowie dzięki za wszystki odpowiedzi. Co do turbiny jest jednak do wymiany. Mechanior stwierdził że już ma luzy. Czyli pozostaje pytanie czy ma to wpływ na dymienie na szaro / biało po dłuższym postoju. Tak taż panowie sobie myślę, czy nie mogą to być także świece żarowe.
??
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-06-11, 20:44 ]
Witam
Panowie mam pytanie. W pokrywie zaworów tam gdzie wchodzi wtryskiwacz jest taki uszczelniacz. Niestety wali mi tamtędy olej. Panowie czy takie uszczelnienie jest drogie. Wymienię je bez konieczności ściągania całej pokrywy. Czy wogle jest możliwość zakupu samego uszczelniacza. Pytałem o to w serwisie - to Pan mi zaproponował mi zestaw naprawczy składający się z całego dekla. :shock:
Pozdrawiam
Panowie dzięki za wszystki odpowiedzi. Co do turbiny jest jednak do wymiany. Mechanior stwierdził że już ma luzy. Czyli pozostaje pytanie czy ma to wpływ na dymienie na szaro / biało po dłuższym postoju. Tak taż panowie sobie myślę, czy nie mogą to być także świece żarowe.

Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-06-11, 20:44 ]
Witam
Panowie mam pytanie. W pokrywie zaworów tam gdzie wchodzi wtryskiwacz jest taki uszczelniacz. Niestety wali mi tamtędy olej. Panowie czy takie uszczelnienie jest drogie. Wymienię je bez konieczności ściągania całej pokrywy. Czy wogle jest możliwość zakupu samego uszczelniacza. Pytałem o to w serwisie - to Pan mi zaproponował mi zestaw naprawczy składający się z całego dekla. :shock:
Pozdrawiam
Witam.
Panowie dzięki za odpowiedzi. Przepływkę narazie sobie daruje. Mam inny problem. Po przejechaniu 100 km silnik zaczął mi ciec uszczelniacz na wtryskiwaczu. Po wizycie w ASO audi polecam wizytę w ASO Volkswagena. Ten sam dekiel od paska V6 jest o 80 zł tańszy. Wymieniłem go. Fajnie ładnie pięknie nic nie cieknie. Ale na szczęście miałem zdemontowaną obudowę od spodu. Olej zaczął ciec gdzieś spod turbiny z tyłu silnika. Zaglądałem od spodu widać jak olej z prawie samej góry silnika kapie po poszczególnych elementach ale nie wiem dokładnie z skąd. Nie są to uszczelki pod pokrywami zaworów. Panowie macie jakieś pomysły.
Pozdrawiam.
Panowie dzięki za odpowiedzi. Przepływkę narazie sobie daruje. Mam inny problem. Po przejechaniu 100 km silnik zaczął mi ciec uszczelniacz na wtryskiwaczu. Po wizycie w ASO audi polecam wizytę w ASO Volkswagena. Ten sam dekiel od paska V6 jest o 80 zł tańszy. Wymieniłem go. Fajnie ładnie pięknie nic nie cieknie. Ale na szczęście miałem zdemontowaną obudowę od spodu. Olej zaczął ciec gdzieś spod turbiny z tyłu silnika. Zaglądałem od spodu widać jak olej z prawie samej góry silnika kapie po poszczególnych elementach ale nie wiem dokładnie z skąd. Nie są to uszczelki pod pokrywami zaworów. Panowie macie jakieś pomysły.
Pozdrawiam.