Witam
od jakiegoś czasu moje audi kopci na czarno, sprawdziłem wtryski, turbinę, wymieniłem olej i nic
zauważyłem też że przy małej chłodniczce przed prawym kołem na łączeniu tej chłodnicy z tym grubym wężem pojawił się olej być może to ta nieszczelność jest powodem kopcenia i tu nasuwają się pytania:
co znajduje się w tym wężu i czy mogę go bezpiecznie odkręcić żeby wymienić zacisk na wężu?
czy to jest chłodnica oleju czy intercooler?
(może to są banalne pytania ale nie jestem mechanikiem z zawodu i wolę się spytać)
[A6 C4] czarny dym
[A6 C4] czarny dym
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA

Dzięki koledzy jutro z samego rana biorę się do pracy.
A co konkretnie z tą turbiną może być nie tak? Coś poważnego? Da się to naprawić czy szukać nowej? No i jeszcze jedno pytanie czy jak już naprawię ten wąż to ten olej co mi się tam zbiera nie narobi mi bałaganu?
A co konkretnie z tą turbiną może być nie tak? Coś poważnego? Da się to naprawić czy szukać nowej? No i jeszcze jedno pytanie czy jak już naprawię ten wąż to ten olej co mi się tam zbiera nie narobi mi bałaganu?

Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
siemka zgadzam sie z kolegami wyzej niedawno mialem to samo na mocy tez traci? ja mialem dziure ze glowe bylo mozna wsadzic 

100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Kończy się 
Nie no, nie znam sprawy ale jak bierze to powoli zaczyna sie kończyć, więc regeneracja (od 500zł jeżeli nie jest najgorzej) albo nowa(duży koszt). Olej zababra Ci cały dolot, no ale nic z tym nie zrobisz. Jak masz za duzo $$$ to możesz z tym coś robić, zazwyczaj 'regeneruje' sie tak, że ejdziesz do zakładu, biorą Twoją(sprawdzają w jakim jest stanie) i dają Ci jakąś zregenerowaną, na to jest oczywiście gwarancja (od 6 miesięcy wzwyż), taka wymiana to z 200zł zazwyczaj.. Mnie też czeka taka operacja ale narazie $$ brak..

Nie no, nie znam sprawy ale jak bierze to powoli zaczyna sie kończyć, więc regeneracja (od 500zł jeżeli nie jest najgorzej) albo nowa(duży koszt). Olej zababra Ci cały dolot, no ale nic z tym nie zrobisz. Jak masz za duzo $$$ to możesz z tym coś robić, zazwyczaj 'regeneruje' sie tak, że ejdziesz do zakładu, biorą Twoją(sprawdzają w jakim jest stanie) i dają Ci jakąś zregenerowaną, na to jest oczywiście gwarancja (od 6 miesięcy wzwyż), taka wymiana to z 200zł zazwyczaj.. Mnie też czeka taka operacja ale narazie $$ brak..