Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Twardy pedał hamulca

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
centrix41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 20 lip 2008, 22:46
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

[A6 C5] Twardy pedał hamulca

Post autor: centrix41 » 31 maja 2009, 12:26

Witam,

Mam problem z hamulcem,nigdy nic się nie działo.
Jechałem moim Audi i dojeżdzając do skrzyżowania chciałem zahamować i nie mogłem wcisnąć pedała hamulca i tak już zostało.
Jak odpalam auto to pierwsze wduszenie pedała jest ok,a za drugim razem pedał już jest twardy.
Co może być tego przyczyną?
Podobno coś z vacupompą czy coś słyszałem.
Mam problem i prosze o pomoc.

Pozdrawiam

stosuj tagi
Ostatnio zmieniony 31 maja 2009, 12:38 przez centrix41, łącznie zmieniany 1 raz.

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 31 maja 2009, 13:34

Ja bym sprawdził najpierw vacum.Jest po prawej stronie silnika z tyłu jak staniesz przodem do auta.
Ja ma akurat automat i bardzo łatwo ją było wyczuc np podczas wyjeżdżania z parkingu ;-)
Za drugi lub trzecim nacisnięciem robiło sie twardo :-| i o mały włos bym wydupczył pare razy :shock:
Sprawdz przewody do vacum i serwa (wejscie przy ścianie grodziowej) na początek.
Napisz do czego doszedłeś przyda się dla innych :lol:

Tu masz moj temat a6q-c5-25-180km-ake-pompa-vacum-vt4009. ... ight=vacum

Awatar użytkownika
piotrekkawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: piotrekkawa » 01 cze 2009, 15:36

u mnie było podobnie,tyle tylko,że skończyły się klocki z przodu co pokazywał komputer,tzn.sygnał dźwiękowy przy wrzuceniu jakiegokolwiek biegu w automacie i na pomarańczowo symbol hamulców,klocki z czujnikami oczywiście. rano po wyjeździe pierwsze trzy hamowania-auto stawało dęba,później jednak musiałem się nieco wysilić prawą nogą żeby zatrzymać moją niunię. byłem u kilku ''specy'' ,którzy twierdzili że vakum padło,albo serwo.co prawda nie podłączali vaga. znalazłem w końcu gościa co był bardziej kumaty od poprzednich. przejrzał wszystko i wyszło że klocki. wymienił,pokasował błędy vagiem i teraz moja audycja staje dęba po naciśnięciu pedału najmniejszym palcem u nogi <ok>

[ Dodano: 2009-06-01, 15:41 ]
zapomniałem dodać,że jakby vakum padało,to mogłyby wystąpić problemy ze sterowaniem turbawki. odczułbyś zmiany w zachowaniu pracy silnika. wszystkie zaworki,tzw EGR ponoć są sterowane podciśnieniem,które tworzy właśnie vakumpompa.

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 01 cze 2009, 17:19

piotrekkawa pisze:zapomniałem dodać,że jakby vakum padało,to mogłyby wystąpić problemy ze sterowaniem turbawki. odczułbyś zmiany w zachowaniu pracy silnika. wszystkie zaworki,tzw EGR ponoć są sterowane podciśnieniem,k
nie zawsze tak jest kolego,u mnie robił sie twardy pedał po nacisnięciu 2-3 razy dopiero a winnne było vacum :-D i silnik pracował normalnie :-)
Musiało by paść całkiem to może .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja