Witam,
Mam problem z hamulcem,nigdy nic się nie działo.
Jechałem moim Audi i dojeżdzając do skrzyżowania chciałem zahamować i nie mogłem wcisnąć pedała hamulca i tak już zostało.
Jak odpalam auto to pierwsze wduszenie pedała jest ok,a za drugim razem pedał już jest twardy.
Co może być tego przyczyną?
Podobno coś z vacupompą czy coś słyszałem.
Mam problem i prosze o pomoc.
Pozdrawiam
stosuj tagi
[A6 C5] Twardy pedał hamulca
[A6 C5] Twardy pedał hamulca
Ostatnio zmieniony 31 maja 2009, 12:38 przez centrix41, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 936
- Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
- Kontakt:
Ja bym sprawdził najpierw vacum.Jest po prawej stronie silnika z tyłu jak staniesz przodem do auta.
Ja ma akurat automat i bardzo łatwo ją było wyczuc np podczas wyjeżdżania z parkingu
Za drugi lub trzecim nacisnięciem robiło sie twardo
i o mały włos bym wydupczył pare razy :shock:
Sprawdz przewody do vacum i serwa (wejscie przy ścianie grodziowej) na początek.
Napisz do czego doszedłeś przyda się dla innych :lol:
Tu masz moj temat a6q-c5-25-180km-ake-pompa-vacum-vt4009. ... ight=vacum
Ja ma akurat automat i bardzo łatwo ją było wyczuc np podczas wyjeżdżania z parkingu

Za drugi lub trzecim nacisnięciem robiło sie twardo

Sprawdz przewody do vacum i serwa (wejscie przy ścianie grodziowej) na początek.
Napisz do czego doszedłeś przyda się dla innych :lol:
Tu masz moj temat a6q-c5-25-180km-ake-pompa-vacum-vt4009. ... ight=vacum
- piotrekkawa
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
- Lokalizacja: Łódź
u mnie było podobnie,tyle tylko,że skończyły się klocki z przodu co pokazywał komputer,tzn.sygnał dźwiękowy przy wrzuceniu jakiegokolwiek biegu w automacie i na pomarańczowo symbol hamulców,klocki z czujnikami oczywiście. rano po wyjeździe pierwsze trzy hamowania-auto stawało dęba,później jednak musiałem się nieco wysilić prawą nogą żeby zatrzymać moją niunię. byłem u kilku ''specy'' ,którzy twierdzili że vakum padło,albo serwo.co prawda nie podłączali vaga. znalazłem w końcu gościa co był bardziej kumaty od poprzednich. przejrzał wszystko i wyszło że klocki. wymienił,pokasował błędy vagiem i teraz moja audycja staje dęba po naciśnięciu pedału najmniejszym palcem u nogi
[ Dodano: 2009-06-01, 15:41 ]
zapomniałem dodać,że jakby vakum padało,to mogłyby wystąpić problemy ze sterowaniem turbawki. odczułbyś zmiany w zachowaniu pracy silnika. wszystkie zaworki,tzw EGR ponoć są sterowane podciśnieniem,które tworzy właśnie vakumpompa.

[ Dodano: 2009-06-01, 15:41 ]
zapomniałem dodać,że jakby vakum padało,to mogłyby wystąpić problemy ze sterowaniem turbawki. odczułbyś zmiany w zachowaniu pracy silnika. wszystkie zaworki,tzw EGR ponoć są sterowane podciśnieniem,które tworzy właśnie vakumpompa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 936
- Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
- Kontakt:
nie zawsze tak jest kolego,u mnie robił sie twardy pedał po nacisnięciu 2-3 razy dopiero a winnne było vacum :-D i silnik pracował normalniepiotrekkawa pisze:zapomniałem dodać,że jakby vakum padało,to mogłyby wystąpić problemy ze sterowaniem turbawki. odczułbyś zmiany w zachowaniu pracy silnika. wszystkie zaworki,tzw EGR ponoć są sterowane podciśnieniem,k

Musiało by paść całkiem to może .