Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 c5 4.2] Różnice w silniku.

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

[A6 c5 4.2] Różnice w silniku.

Post autor: SANT0 » 17 maja 2009, 12:22

Do osoby ze znajomością angielskiego technicznego prośba o przetłumaczenie punkt 1, 2,i 3.

Pozdrawiam.

Firstly, the 4.2-litre V8 has been upgraded to S8-spec although marketing strategy calls for a reduction of 20hp. In other words, it is basically the standard 40-valve V8 using by the A6 V8 and A8 but with the following modifications : 1) revised induction manifolds. Instead of 3-stage variable length, it chose a simpler 2-stage design with higher flow rate; 2) sportier cam profile; 3) revised exhaust with lower back pressure.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2009, 12:39 przez SANT0, łącznie zmieniany 1 raz.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
dark79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:48
Lokalizacja: Penge/London

Post autor: dark79 » 17 maja 2009, 12:35

ale gdzie te punkty??

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 17 maja 2009, 12:40

juz poprawione heheh
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
dark79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:48
Lokalizacja: Penge/London

Post autor: dark79 » 17 maja 2009, 12:54

Z tego jak ja to rozumiem;
1. zmiana długości dolotu, zrezygnowano z 3 stopniowej regulacji długości dolotu na rzecz prostej 2 stopniowej z większym przepływem
2. walki rozrządu, sportowe krzywki, czyli jakby bardziej ostrzejsze walki
3. wychodzi na to ze wydech bardziej został odetkany w SPAM do serii

to jest luźne tłumaczenie i może być nie do końca prawda ;)

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 17 maja 2009, 13:08

No wlasnie sam to sobie tak tlumaczylem.
Zastanawia mnie jak został rozwiazany punkt 1. i 3.

ad. 3 czyli co luzniejszy wydech kolektory sa te samy moze chodzi o EGR ze mniej spalin sie cofa do silnika. srednica wydechu taka sama 2.5 cala.

Szukam bogatego info na temat tych silników i narazie tylko to znalazłem choć dobre i to.

[ Dodano: 2009-05-17, 13:10 ]
Teraz to przynajmniej wiem czym mam sie zajać.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 17 maja 2009, 20:58

Dzieki za pomoc Panowie.

Pytanie czy miał ktoś doczynienia z tym systemem zmiennego dolotu jak to sprawdzić czy działa bo widze ze to sterowane podcisnieniowo ale podcisnienie jest najwieksze w czasie jazdy a pod maske raczej nie zobacze hehehe.Na postoju podczas dodawania gazu nic sie nie dzieje tzn miech podcisnieniowe sie wyciskaja ale nie porusza ramionami.

Jak ktoś to przerabiał to czekam na info.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja