Do osoby ze znajomością angielskiego technicznego prośba o przetłumaczenie punkt 1, 2,i 3.
Pozdrawiam.
Firstly, the 4.2-litre V8 has been upgraded to S8-spec although marketing strategy calls for a reduction of 20hp. In other words, it is basically the standard 40-valve V8 using by the A6 V8 and A8 but with the following modifications : 1) revised induction manifolds. Instead of 3-stage variable length, it chose a simpler 2-stage design with higher flow rate; 2) sportier cam profile; 3) revised exhaust with lower back pressure.
[A6 c5 4.2] Różnice w silniku.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
[A6 c5 4.2] Różnice w silniku.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2009, 12:39 przez SANT0, łącznie zmieniany 1 raz.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
Z tego jak ja to rozumiem;
1. zmiana długości dolotu, zrezygnowano z 3 stopniowej regulacji długości dolotu na rzecz prostej 2 stopniowej z większym przepływem
2. walki rozrządu, sportowe krzywki, czyli jakby bardziej ostrzejsze walki
3. wychodzi na to ze wydech bardziej został odetkany w SPAM do serii
to jest luźne tłumaczenie i może być nie do końca prawda
1. zmiana długości dolotu, zrezygnowano z 3 stopniowej regulacji długości dolotu na rzecz prostej 2 stopniowej z większym przepływem
2. walki rozrządu, sportowe krzywki, czyli jakby bardziej ostrzejsze walki
3. wychodzi na to ze wydech bardziej został odetkany w SPAM do serii
to jest luźne tłumaczenie i może być nie do końca prawda

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
No wlasnie sam to sobie tak tlumaczylem.
Zastanawia mnie jak został rozwiazany punkt 1. i 3.
ad. 3 czyli co luzniejszy wydech kolektory sa te samy moze chodzi o EGR ze mniej spalin sie cofa do silnika. srednica wydechu taka sama 2.5 cala.
Szukam bogatego info na temat tych silników i narazie tylko to znalazłem choć dobre i to.
[ Dodano: 2009-05-17, 13:10 ]
Teraz to przynajmniej wiem czym mam sie zajać.
Zastanawia mnie jak został rozwiazany punkt 1. i 3.
ad. 3 czyli co luzniejszy wydech kolektory sa te samy moze chodzi o EGR ze mniej spalin sie cofa do silnika. srednica wydechu taka sama 2.5 cala.
Szukam bogatego info na temat tych silników i narazie tylko to znalazłem choć dobre i to.
[ Dodano: 2009-05-17, 13:10 ]
Teraz to przynajmniej wiem czym mam sie zajać.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Dzieki za pomoc Panowie.
Pytanie czy miał ktoś doczynienia z tym systemem zmiennego dolotu jak to sprawdzić czy działa bo widze ze to sterowane podcisnieniowo ale podcisnienie jest najwieksze w czasie jazdy a pod maske raczej nie zobacze hehehe.Na postoju podczas dodawania gazu nic sie nie dzieje tzn miech podcisnieniowe sie wyciskaja ale nie porusza ramionami.
Jak ktoś to przerabiał to czekam na info.
Pytanie czy miał ktoś doczynienia z tym systemem zmiennego dolotu jak to sprawdzić czy działa bo widze ze to sterowane podcisnieniowo ale podcisnienie jest najwieksze w czasie jazdy a pod maske raczej nie zobacze hehehe.Na postoju podczas dodawania gazu nic sie nie dzieje tzn miech podcisnieniowe sie wyciskaja ale nie porusza ramionami.
Jak ktoś to przerabiał to czekam na info.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...