Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[All] Jakie polecacie mody przed/po chipie TDI?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Limp_dick

Post autor: Limp_dick » 12 maja 2009, 00:49

Nurtuje mnie jeszcze pytanie jaka jest powiedzmy bezpieczna górna granica kompletnej insatlacji orurowania żeby nie wystąpiłł lag oczywiście na standardowej średnicy?

Qris

Post autor: Qris » 12 maja 2009, 01:13

Jakiś wystąpi zawsze sprawdź jaka jest aktualnie pojemność układu i potem zbuduj nowa instalację na rurkach z kanalizacji by zobaczyć ile tego będzie a potem policz:-) trzeba pamiętać że nawet te większe chłodnice powietrza takie jak np dałem wcześniej w linku są cieńkie więc dużo się nie zmieni... Choć myślę że lag wystąpi odczówalnie. Poczytaj wszystko z linka na forum golfa...

Limp_dick

Post autor: Limp_dick » 12 maja 2009, 10:01

Fakt tylko że jesli agodnie z zasadami fizyki myślę laga chyba da się wyeliminować stosując rurki o mniejszym o 5-10mm przekroju (mniejsza objętość = większe ciśnienie a tym samym większa sprawnośc układu). Dobrze myślę?

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 12 maja 2009, 10:09

dołączę się do tematu. Mam tak sama motornie i tez bym coś przy niej po modził a z tego co wiem to bezpiecznie można z 2.5 TDI 220 kocyków wyciągnąć - prawda to??
Narazie mam serie kolega pisze wyzej, że wywalenia kata to podstawa - oki, a nie zmieni to nic w głośności układu??
Ja bym chciał być t.z. "cicho ciemny" (180-190 koników myślę ze starczy) podoba mi się aktualna cisza w aucie i tego bym nie zmieniał, ale "mocy przybywaj" chętnie. Jakieś pół roku temu bylem na hamowni tak z ciekawości i wyszło ze mam więcej koni niż fabryka przewiduje bo 150ps trosze się zaskoczyłem a chłopaki od hamulca powiedzieli mi ze to bonus od audi i ze silnik jest w szczytowej kondycji :-D . Prawda to?? i czy mogę dalej ta moc bezpiecznie podnosić, a jak tak to od czego zacząć??

Qris

Post autor: Qris » 12 maja 2009, 14:28

Limp_dick pisze:Fakt tylko że jesli agodnie z zasadami fizyki myślę laga chyba da się wyeliminować stosując rurki o mniejszym o 5-10mm przekroju (mniejsza objętość = większe ciśnienie a tym samym większa sprawnośc układu). Dobrze myślę?
Kolego proszę przeczytaj ten temat od deski do deski. Tu jest wszystko
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=405

[ Dodano: 2009-05-12, 14:30 ]
piatek pisze:dołączę się do tematu. Mam tak sama motornie i tez bym coś przy niej po modził a z tego co wiem to bezpiecznie można z 2.5 TDI 220 kocyków wyciągnąć - prawda to??
Narazie mam serie kolega pisze wyzej, że wywalenia kata to podstawa - oki, a nie zmieni to nic w głośności układu??
Ja bym chciał być t.z. "cicho ciemny" (180-190 koników myślę ze starczy) podoba mi się aktualna cisza w aucie i tego bym nie zmieniał, ale "mocy przybywaj" chętnie. Jakieś pół roku temu bylem na hamowni tak z ciekawości i wyszło ze mam więcej koni niż fabryka przewiduje bo 150ps trosze się zaskoczyłem a chłopaki od hamulca powiedzieli mi ze to bonus od audi i ze silnik jest w szczytowej kondycji :-D . Prawda to?? i czy mogę dalej ta moc bezpiecznie podnosić, a jak tak to od czego zacząć??
Jeśli wspawasz rurkę to nie będzie zmian w głośności raczej. Po wywaleniu kata na czip i już.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja