[All] Jakie polecacie mody przed/po chipie TDI?
[All] Jakie polecacie mody przed/po chipie TDI?
Witam,
jako że na forum temat "virusa" jest dość wyczerpująco opisany jakie mody po a najlepiej przed chipowaniem polecacie? Nie chodzi mi o rady typu "zrób dolot", "zrób wydech" itp. Raczej bardziej wyczerpujące info dotyczące układu dolotowego, i wydechowego.
A tak na marginesie jest sens montażu przelotówki w TDI bo spotkałem sprzeczne opinie?
Z góry dzięki
i pozdrawiam zainteresowanych
jako że na forum temat "virusa" jest dość wyczerpująco opisany jakie mody po a najlepiej przed chipowaniem polecacie? Nie chodzi mi o rady typu "zrób dolot", "zrób wydech" itp. Raczej bardziej wyczerpujące info dotyczące układu dolotowego, i wydechowego.
A tak na marginesie jest sens montażu przelotówki w TDI bo spotkałem sprzeczne opinie?
Z góry dzięki
i pozdrawiam zainteresowanych
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
alukard, kolega mówi o małym nakładzie finansowym <LOL>
No ale prawde mówiąc małym nakładem finansowym nie da sie zrobic dobrego tuningu.
FMIC to bardzo fajna rzecz i ja własnie przymierzam sie zeby u siebie założyc bo niestety ale seryjne IC są nie wydajne
No ale prawde mówiąc małym nakładem finansowym nie da sie zrobic dobrego tuningu.
FMIC to bardzo fajna rzecz i ja własnie przymierzam sie zeby u siebie założyc bo niestety ale seryjne IC są nie wydajne

MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
Troszkę chyba namieszałem :oops: Nie chodzi mi o niskobudżetowy agrotuning. Tylko nie mam możliwości finansowych na raz ( powiedzmy w miesiącu) wydać 3-5 tysiaków. Tylko spokojnie, po kolei i z głową. Obecna ilość kuni jest dla mnie jak najbardziej wystarczająca do swobodnego poruszania się na codzień. Chciałbym zając się na chwilkę obecną układem wydechowym bo jak narazie mam wybity tylko wkład katalizatora(trochę agro) ale to z konieczności. Jak ugryźć temat układu wydechowego a w następnej kolejności dolotowego? Co by wszystko z głową było.
fmic na pewno w pierwszej kolejności będzie :mrgreen: (właśnie się rozglądam) Tylko jeśli chodzi o sam montaż orurowania do niego to na gumie czy raczej metalu robić. A co do wydechu to przez "większy wydech z jednym tłumikiem " rozumiem większą jego średnicę i tłumik tylko końcowy zostawić. Dobrze się rozumiemy?
Dzięki za zainteresowanie
PS fmic prawdopodobnie od iveco będę wkładał dość duża powierzchnia chłodzenia, całkiem niezła pojemność i cena nawet nie powalająca. Z tym wydechem to jeszcze popytam bo autko jest w codziennym użytku i nie chce z jego głośnością też przesadzić.
Ps co do zabiegów fmic dość dogłębnie opisana sprawa:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608
warto poczytać

Ps co do zabiegów fmic dość dogłębnie opisana sprawa:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608
warto poczytać
http://allegro.pl/item608147542_touran_ ... ooler.html
Może taki do A6? Jak by nie było z grupy vw więc może nie będzie trzeba się pocić nadmiernie a z zestawu zostanie chłodnica klimy na pchnięcie dalej:-)
Co panowie na to?
Może taki do A6? Jak by nie było z grupy vw więc może nie będzie trzeba się pocić nadmiernie a z zestawu zostanie chłodnica klimy na pchnięcie dalej:-)
Co panowie na to?
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
moze tylko trzeba sie dowiedziec na ile jest wydajnyQris pisze:http://allegro.pl/item608147542_touran_ ... ooler.html
Może taki do A6? Jak by nie było z grupy vw więc może nie będzie trzeba się pocić nadmiernie a z zestawu zostanie chłodnica klimy na pchnięcie dalej:-)
Co panowie na to?
Wydajność musi być bo będzie przed chłodnicą w aucie a tam powiewy są:-) Z drugiej str wszystko jest bardziej wydajne od serii która jest schowana... Bardziej mnie martwi co innego, czy moje małe ori turbo będzie w stanie utrzymać ciśnienie... Myślę też nad zmianą turbawki ale chcę to zrobić tak kupuję przekładam i żadnego rezania nie ma być przy kolektorku. Coś takiego plug & play jedyne co do zrobienia to FIMC
IC kupię na allegro za jakieś 300zł zależy jaki będzie trzeba
Rurki takie jak w linku sporo powyżej w chromie za około 120zł
ÂŁączniki gumowe kolanka zaciski etc. 180-200zł
Co do turbawki to zalezy jak będzie spisywać się ta ale za Plug&Play da się tyle ile będzie kosztować z resztą jeszcze nie wiadomo ile będzie kosztować. Na razie najważniejsze jest obniżenie temp w dolocie bo coś słabo ciągnie powyżej 160:-(
Rurki takie jak w linku sporo powyżej w chromie za około 120zł
ÂŁączniki gumowe kolanka zaciski etc. 180-200zł
Co do turbawki to zalezy jak będzie spisywać się ta ale za Plug&Play da się tyle ile będzie kosztować z resztą jeszcze nie wiadomo ile będzie kosztować. Na razie najważniejsze jest obniżenie temp w dolocie bo coś słabo ciągnie powyżej 160:-(