muszę wymienić koło zębate od rozrządu na lewej głowicy( autko po lekkim strzale akurat w maskę tak że dostało to koło i ma lekkie bicie) dodatkowo pasek niekiedy jest luźny ( górna część). Wiem mniej więcej jak to zrobić:
1. ustawić wszytko na znaki, założyć blokady
2. zaznaczyć znaki na starym pasku i przenieść na nowy
3. poluzować kola zębate ( to jedno wymienić)
i teraz zaczynają się schody, jak wymieniałem rozrząd w swoim v6 to po prostu napinałem wstępnie pasek rolką, momentem chyba 15nm, dokręcałem wszytko z odpowiednim momentem i gra( znalazłem instrukcje w necie). Tutaj nie mogę znaleźć nic konkretnego. Wiem że trzeba wsadzić jakiś klucz 5mm miedzy tłumik drgań a dźwignię rolki. i co dalej? jakimi momentami ten pasek napiąć bo znalazłem kilka wersji, jedna 6 nm inna 40nm. chce to zrobić precyzyjnie bo ponoć ten luźny pasek jest związany z tym że ktoś wcześniej nie napiął właśnie dobrze paska. Miałby ktoś może instrukcje z auto daty lub coś takiego jak to zrobić krok po kroku? i czy tłumik drgań mogę użyć ponownie? tylko na czas rozruchu by sprawdzić czy wszytko jest ok?
wymiana rozrządu v8 a8 d2 lift
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Mam nadzieję, że to Ci wystarczy << klik >>
. Jakieś numery części potrzebujesz?

- Frugo1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
mat1324 pisze:Mam nadzieję, że to Ci wystarczy << klik >>. Jakieś numery części potrzebujesz?
O to właśnie mi chodziło


