silniki 4.2 V8, czy to te same konstrukcje?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 10 kwie 2014, 18:12
- Imię: Damian
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Chorzów
silniki 4.2 V8, czy to te same konstrukcje?
od jakiegos czasu nurtuje mnie pytanie odnosnie silnikow 4.2 V8 bez FSI, czy jest to ta sama konstrukcja ktora znajduje sie min w A6 C5, S6 C5,A6 C6 oraz A8 D3? mam na mysli osprzet,turbo,skrzynia,czy bez problemu mozna je spasowac? Jesli ktos zna odpowiedz na moje pytanie, niech rozwieje te watpliwosci, z gory dzieki.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Skoro mowa o silnikach 4.2 V8 bez FSI to:necroSS pisze:A6 C5, S6 C5,A6 C6 oraz A8 D3? mam na mysli osprzet,turbo,skrzynia,czy bez problemu mozna je spasowac?
W A6 C5, S6 C5 są skrzynie 5hp, rozrząd na pasku
W Allroad C5 4.2 V8 jest skrzynia 5hp, rozrząd na łańcuchu
W A6 C6 jest skrzynia 6hp, rozrząd na łańcuchu
W A8 D3 jest skrzynia 6hp. rozrząd na pasku
Wszystkie są wolnossące, więc turbo nie mają.
W A6 tak, natomiast w A8 D3 bez FSI jest silnik BFM, który jest na pasku.bendzji pisze:Z łańcuchem kod silnika zaczyna się na Bxx ale niech ktoś potwierdzi moje podejrzenia...
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 cze 2012, 00:33
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 10 kwie 2014, 18:12
- Imię: Damian
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Chorzów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 10 kwie 2014, 18:12
- Imię: Damian
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Chorzów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 cze 2012, 00:33
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 10 kwie 2014, 18:12
- Imię: Damian
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Chorzów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 cze 2012, 00:33
- Lokalizacja: Warszawa
Sorry, to nie wiecie że rozrząd bezobsługowy był tylko w meśku W124?necroSS pisze:w takim razie ja tu czegos nie rozumiem, pisza, ze rozrzad jest bez obsługowy a tu dowiaduje sie z forum "wymiana rozrzadu" teraz jak rozpoznac, ze rozrzad jest do zrobienia? O.o
W V8 audi lecą pomiędzy 180 a 220 tyś najczęściej, czasami pomaga tylko wymiana łańcucha za 3500zł a u mnie niestety to by nie zdało egzaminu.
Kupiłem auto z przebiegiem 211 tyś i było cichutko, zaczęło grzechotać przy 220, no i wymieniłem. u mnie dodatkowo ROZLECIAŁ się ślizgacz ale na szczęście nie kończyło się to katastrofą.
Na pocieszenie w BWM tak samo jest tylko że taniej. i w 3.0TDI też się tak zdarza.
Kupić z oryginalnym przebiegiem do 100 tyśnecroSS pisze:jak rozpoznac, ze rozrzad jest do zrobienia? O.o

