Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Przewody WN i świece - wybór i wymiana

Wszystko co dotyczy benzynowych A6/A7, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lekarz12_18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: lekarz12_18 » 16 lis 2009, 16:54

mc Magneti Marelli i Brisk przerabiałem już i są niezłe. Ze wskazaniem na Brisk. Tylko nie kombinuj z kupowaniem sportowych czy coś, normalna wartość cieplna jak Pan Bóg (czyt. firma) przykazał :mrgreen:
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem :-)

Awatar użytkownika
mc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 04 lis 2009, 23:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mc » 16 lis 2009, 18:08

dzięki za opinie,
już kupiłem i zmieniłem na japońskie DENSO,
jak na razie jest ok.
cena to 1/2 NGK,

mc

@mail
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 24 wrz 2009, 12:50
Lokalizacja: PL

Post autor: @mail » 16 lis 2009, 19:58

Sentech,Janmor i tańsze- nie dotykać :!: auto pracuje lepiej na starych niż na takich nowych;
polecam BERU,BREMI (identyczne jak BERU),NGK i koniec;
osobiście BOSH nie polecam ale to moje odczucie;

Awatar użytkownika
lekarz12_18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: lekarz12_18 » 16 lis 2009, 21:32

@mail boscha miałem w poprzednim C5 chodził jak złoto. A taka ciekawostka, że BREMI kable były fabrycznie zakładane przez Audi ;-)
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem :-)

sasza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 01 maja 2008, 17:18
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sasza » 17 lis 2009, 07:29

Ja od ponad roku smigam na SENTECHACH, przejechałem jakies 25tys.km i nie mam najmniejszego problemu z zapłonem. Dodam ze jezdze na LPG który to jest dosc wymagajacy jesli chodzi o przewody i swiece.

Awatar użytkownika
corel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 23 cze 2009, 14:09
Imię: Karol
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: corel » 17 lis 2009, 08:17

mc, tutaj jest strona NGK gdzie po modelu auta i typie silnika dobierzesz swiece :) http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319& ... AUDI&m=A+6

tak na pszyszlosc jakbys potrzebowal :)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 18 lis 2009, 21:52

Oryginał jest BOSH

@mail
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 24 wrz 2009, 12:50
Lokalizacja: PL

Post autor: @mail » 19 lis 2009, 09:07

tak zauważyłem,że fabrycznie były BREMI,przynajmniej u mnie

sikor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
Lokalizacja: wielkopolska/Poznan

Post autor: sikor » 23 lis 2009, 15:41

ja kupilem tez przez neta ale beru z fajka taka jak powinna byc do amx czyli zagieta , dalem 415 zl i siwece cos okolo 24 zl za sztuke mam namiar do kolesia , jesli ktos by potrzebowal to dac znac na pw ,te same kable w innym sklepie okolo 600 zl w gore dlatego kupilem u niego , oczywiscie nieznam go i nie mam zadnych kozysci z jegosprzedazy ,poprostu jesli ktos chce dobre kable to on ma je taniej niz inni
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

[A6 C5 1,8T 150 KM] swiece

Post autor: pit 76 » 28 lis 2009, 12:53

Witam kolegów
mam pytanie czy jak wykręce swiece jestem w stanie poznać po wyglądzie świec czy mam walnietą cewke.
walcze z problemem o ktorym pisalem juz wczesniej.auto nie jedzie rownomiernie brakuje mu troche mocy.dzieje sie to jak dodaje gazu jak lekko popuszcze jedzie lepiej,szarpie delikatnie.podejrzewam ze to cewka ale jak to sprawdzic "golym okiem" :roll:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Re: [A6 C5 1,8T 150 KM] swiece

Post autor: Motostacja pl » 30 lis 2009, 17:38

pit 76 pisze:Witam kolegów
mam pytanie czy jak wykręce swiece jestem w stanie poznać po wyglądzie świec czy mam walnietą cewke.
walcze z problemem o ktorym pisalem juz wczesniej.auto nie jedzie rownomiernie brakuje mu troche mocy.dzieje sie to jak dodaje gazu jak lekko popuszcze jedzie lepiej,szarpie delikatnie.podejrzewam ze to cewka ale jak to sprawdzic "golym okiem" :roll:
Jak wykręcisz wszystkie świece i wygląd jednej będzie świadczył, że nie dostaje iskry (mokra, czarna, "zalana") to mozna by podejrzewać cewkę.

Nie chcę Cię dołować ale IMO to cewka albo działa dobrze albo wariuje lub nie działa, ale nie zależy to od położenia pedału gazu.
Wróżąc, to bardziej obstawiałbym przepływomierz lub coś ze sterowania turbiny (ja przerabiałem zawór DV-po wymianie auto dostało"kopa").
Części samochodowe online - Motostacja pl

lukt5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 23 lis 2009, 16:09
Lokalizacja: pomorze

Post autor: lukt5 » 30 lis 2009, 23:03

Mialem kolego podobny problem. Tyle ze u mnie odpalal jeszcze tak jak by nie na wszystkie cylindry. sprawdzilem swiece i byly ok. Wyczyscilem przepustnice i zrobilem adaptacje i pozbylem sie problemu. 10 min roboty.

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 02 gru 2009, 17:18

czesc lukt5
sluchaj u mnie odpala rewelacja.bylem dzis u znajomego mechanika sprawdzilismy sonde wynik ok na Vag nie wykazuje zadnych błędów, poprostu nic wszystko ok wegdług VAG,
auto jak jade mam wrażenie jakbym jechał pod silny wiatr, tak jakby cos je hamowało w okolicach 2,5 tys obr do 3tys obr odczuc mozna nawet lekkie szarpanie ale leciutkie,powiedz mi jak zrobic tą adaptacje przepustnicy po wyczyszczeniu i jak wyczyscic przepustnice jesli to jest to????
ale jeszcze jedna uwaga miesiąc temu wymieniłem świece na nowe NGK dzisiaj sprawdzałem a one są jakby okryte sadzą sa lekko czarne i brudne :roll:
czesc romanS
co to jest ten zawór DV,gdzie on się znajduje??????

lukt5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 23 lis 2009, 16:09
Lokalizacja: pomorze

Post autor: lukt5 » 02 gru 2009, 18:55

pit 76
U mnie tez na poczatku tych problemow odpalal normalnie. Nie wiem jakia masz przepustnice(na linke czy elektroniczna) bo byly rozne. Przepustnice odkrecasz od kolektora(chyba 4 sruby) i zdejmujesz waz. Czyscis ja w sroku. U mnie byl nalot. Ja czyscilem srodkiem do czyszczenia gaznikow. Adaptacje mimo ze mam vaga kumpel zrobil mi kts-em-chyba prosciej. Jak by co to gdzies mam instrukcje jak ja przeprowadzic vagiem.
Zawor dv najlatwiej znalezc patrzac od spodu samochodu. Plastikowy taki jakby trojnik na wezu miedzy turbina a chlodnica powietrza z prawej strony.Z cienszego krućca wychodzi waz ktory odprowadza powietrze spowroten do turbiny. idzie do niego wezyk podcisnienia. Znajdziesz bez problemu. Jak u mnie byl on padniety to na vagu bylo widac ze mam za niskie cisnienie doladowania.
powodzenia

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 02 gru 2009, 23:18

Tak jak napisał lukt5, zawór DV został u mnie zdiagnozowany VAG-iem, dodatkowo migała mi kontrolka spalin. Nie wiem czy wywaliło jakiś bład bo sam tego nie robiłem.

Przepustnicę nie zaszkodzi wyczyścić. Robiłem to w 1,8T (Octavia) gdy wariowały mi obroty biegu jałowego.
W Passacie 1,8 T jeszcze nie było potrzeby (3 lata jeżdżę).
Części samochodowe online - Motostacja pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga