Przewody WN i świece - wybór i wymiana
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
- corel
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 23 cze 2009, 14:09
- Imię: Karol
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Trójmiasto
mc, tutaj jest strona NGK gdzie po modelu auta i typie silnika dobierzesz swiece
http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319& ... AUDI&m=A+6
tak na pszyszlosc jakbys potrzebowal

tak na pszyszlosc jakbys potrzebowal

- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
ja kupilem tez przez neta ale beru z fajka taka jak powinna byc do amx czyli zagieta , dalem 415 zl i siwece cos okolo 24 zl za sztuke mam namiar do kolesia , jesli ktos by potrzebowal to dac znac na pw ,te same kable w innym sklepie okolo 600 zl w gore dlatego kupilem u niego , oczywiscie nieznam go i nie mam zadnych kozysci z jegosprzedazy ,poprostu jesli ktos chce dobre kable to on ma je taniej niz inni
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
[A6 C5 1,8T 150 KM] swiece
Witam kolegów
mam pytanie czy jak wykręce swiece jestem w stanie poznać po wyglądzie świec czy mam walnietą cewke.
walcze z problemem o ktorym pisalem juz wczesniej.auto nie jedzie rownomiernie brakuje mu troche mocy.dzieje sie to jak dodaje gazu jak lekko popuszcze jedzie lepiej,szarpie delikatnie.podejrzewam ze to cewka ale jak to sprawdzic "golym okiem" :roll:
mam pytanie czy jak wykręce swiece jestem w stanie poznać po wyglądzie świec czy mam walnietą cewke.
walcze z problemem o ktorym pisalem juz wczesniej.auto nie jedzie rownomiernie brakuje mu troche mocy.dzieje sie to jak dodaje gazu jak lekko popuszcze jedzie lepiej,szarpie delikatnie.podejrzewam ze to cewka ale jak to sprawdzic "golym okiem" :roll:
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: [A6 C5 1,8T 150 KM] swiece
Jak wykręcisz wszystkie świece i wygląd jednej będzie świadczył, że nie dostaje iskry (mokra, czarna, "zalana") to mozna by podejrzewać cewkę.pit 76 pisze:Witam kolegów
mam pytanie czy jak wykręce swiece jestem w stanie poznać po wyglądzie świec czy mam walnietą cewke.
walcze z problemem o ktorym pisalem juz wczesniej.auto nie jedzie rownomiernie brakuje mu troche mocy.dzieje sie to jak dodaje gazu jak lekko popuszcze jedzie lepiej,szarpie delikatnie.podejrzewam ze to cewka ale jak to sprawdzic "golym okiem" :roll:
Nie chcę Cię dołować ale IMO to cewka albo działa dobrze albo wariuje lub nie działa, ale nie zależy to od położenia pedału gazu.
Wróżąc, to bardziej obstawiałbym przepływomierz lub coś ze sterowania turbiny (ja przerabiałem zawór DV-po wymianie auto dostało"kopa").
Części samochodowe online - Motostacja pl
czesc lukt5
sluchaj u mnie odpala rewelacja.bylem dzis u znajomego mechanika sprawdzilismy sonde wynik ok na Vag nie wykazuje zadnych błędów, poprostu nic wszystko ok wegdług VAG,
auto jak jade mam wrażenie jakbym jechał pod silny wiatr, tak jakby cos je hamowało w okolicach 2,5 tys obr do 3tys obr odczuc mozna nawet lekkie szarpanie ale leciutkie,powiedz mi jak zrobic tą adaptacje przepustnicy po wyczyszczeniu i jak wyczyscic przepustnice jesli to jest to????
ale jeszcze jedna uwaga miesiąc temu wymieniłem świece na nowe NGK dzisiaj sprawdzałem a one są jakby okryte sadzą sa lekko czarne i brudne :roll:
czesc romanS
co to jest ten zawór DV,gdzie on się znajduje??????
sluchaj u mnie odpala rewelacja.bylem dzis u znajomego mechanika sprawdzilismy sonde wynik ok na Vag nie wykazuje zadnych błędów, poprostu nic wszystko ok wegdług VAG,
auto jak jade mam wrażenie jakbym jechał pod silny wiatr, tak jakby cos je hamowało w okolicach 2,5 tys obr do 3tys obr odczuc mozna nawet lekkie szarpanie ale leciutkie,powiedz mi jak zrobic tą adaptacje przepustnicy po wyczyszczeniu i jak wyczyscic przepustnice jesli to jest to????
ale jeszcze jedna uwaga miesiąc temu wymieniłem świece na nowe NGK dzisiaj sprawdzałem a one są jakby okryte sadzą sa lekko czarne i brudne :roll:
czesc romanS
co to jest ten zawór DV,gdzie on się znajduje??????
pit 76
U mnie tez na poczatku tych problemow odpalal normalnie. Nie wiem jakia masz przepustnice(na linke czy elektroniczna) bo byly rozne. Przepustnice odkrecasz od kolektora(chyba 4 sruby) i zdejmujesz waz. Czyscis ja w sroku. U mnie byl nalot. Ja czyscilem srodkiem do czyszczenia gaznikow. Adaptacje mimo ze mam vaga kumpel zrobil mi kts-em-chyba prosciej. Jak by co to gdzies mam instrukcje jak ja przeprowadzic vagiem.
Zawor dv najlatwiej znalezc patrzac od spodu samochodu. Plastikowy taki jakby trojnik na wezu miedzy turbina a chlodnica powietrza z prawej strony.Z cienszego krućca wychodzi waz ktory odprowadza powietrze spowroten do turbiny. idzie do niego wezyk podcisnienia. Znajdziesz bez problemu. Jak u mnie byl on padniety to na vagu bylo widac ze mam za niskie cisnienie doladowania.
powodzenia
U mnie tez na poczatku tych problemow odpalal normalnie. Nie wiem jakia masz przepustnice(na linke czy elektroniczna) bo byly rozne. Przepustnice odkrecasz od kolektora(chyba 4 sruby) i zdejmujesz waz. Czyscis ja w sroku. U mnie byl nalot. Ja czyscilem srodkiem do czyszczenia gaznikow. Adaptacje mimo ze mam vaga kumpel zrobil mi kts-em-chyba prosciej. Jak by co to gdzies mam instrukcje jak ja przeprowadzic vagiem.
Zawor dv najlatwiej znalezc patrzac od spodu samochodu. Plastikowy taki jakby trojnik na wezu miedzy turbina a chlodnica powietrza z prawej strony.Z cienszego krućca wychodzi waz ktory odprowadza powietrze spowroten do turbiny. idzie do niego wezyk podcisnienia. Znajdziesz bez problemu. Jak u mnie byl on padniety to na vagu bylo widac ze mam za niskie cisnienie doladowania.
powodzenia
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Tak jak napisał lukt5, zawór DV został u mnie zdiagnozowany VAG-iem, dodatkowo migała mi kontrolka spalin. Nie wiem czy wywaliło jakiś bład bo sam tego nie robiłem.
Przepustnicę nie zaszkodzi wyczyścić. Robiłem to w 1,8T (Octavia) gdy wariowały mi obroty biegu jałowego.
W Passacie 1,8 T jeszcze nie było potrzeby (3 lata jeżdżę).
Przepustnicę nie zaszkodzi wyczyścić. Robiłem to w 1,8T (Octavia) gdy wariowały mi obroty biegu jałowego.
W Passacie 1,8 T jeszcze nie było potrzeby (3 lata jeżdżę).
Części samochodowe online - Motostacja pl