witam. wyruszam na parę dni nad morze - trasa: Rzeszów - Gdańsk. moje pytanie związane jest z temp. silnika. czy dobrym rozwiązaniem będzie zatkanie części wlotu powietrza jakąś osłoną? w moim Audi nie działa czujnik temp cieczy - raz zaskoczy - raz nie - przeważnie włącza się przy ciepłym silniku i wskazuje prawidłowa temp 90 stopni. Wiem że z temperaturą jest wszystko OK ale czy podczas dłuższej jazdy w temperaturze 0 stopni (jadę w nocy) istnieje możliwość niedogrzania silnika? i takowe częściowe "zatekturowanie" wlotu powietrza będzie dobrym pomysłem?
A6 C5 2.4 LPG
[A6 C5 2.4 ] Dłuższa trasa a temp silnika
Jak masz wiatrak sprawny to możesz przytkać wloty powietrza nic mu się nie powinno stać.
Gorzej będzie jak staniesz w korkach wiatrak nie działa i możesz go zagotować.
Jaką masz temp. silnika przy takiej jeździe 0 stopni? Skąd wiesz że masz niedogrzany silnik? Jeśli tak jest to możesz mieć termostat cały czas otwarty może być to przyczyną.
Gorzej będzie jak staniesz w korkach wiatrak nie działa i możesz go zagotować.
Jaką masz temp. silnika przy takiej jeździe 0 stopni? Skąd wiesz że masz niedogrzany silnik? Jeśli tak jest to możesz mieć termostat cały czas otwarty może być to przyczyną.
było C4 AEL quattro
silnik trzyma prawidłową temp. w samochodach które użytkowałem wcześniej zdarzały się niedogrzania podczas dłużej jazdy. nie wiem jak to jest w C5, gdyż to będzie pierwsza dłuższa trasa tym samochodem o tej porze roku. niezobowiązująco pytam fachowców jakie mają zdanie w tym temacie. tyle. pozdrawiam
censored dzięki za info.
censored dzięki za info.
Spoko - trasa zrobiona, 160 litrow LPG 8-) i 1500 km zrobione - mysle ze jeszcze okolo 150 dobije do tego wyniku, patrzac na wskaznik swiecacych kontrolek od gazu. Wtracam tu watek spalania na trasie - jazda w nocy, zero korków, predkosc w granicach 100 km, slisko i mokro, szczegolnie jadac przez las, BRAK pospiechu, wiec predkosc nie miala znaczenia - tempomat, siad skrzyzny lub jak kto woli "po turecku" i do przodu.
Wtracilem watek spalania - jest dobrze a nawet bardzo dobrze - troche przeszkadza mi glosnijsza praca silnika podczas przyspieszania, delikatne mulenie i chmura dymu kiedy "depne" mocniej. juz pisalem o tym i podobno to tak ma byc. Instalacja Stag 300plus, reduktor skorpion plus CZERWONE VALTEKI. - taki zestaw zaistalowany jest w Audi. Jezeli macie jakies sugestie co do zmiany na "cos lepiej chodzacego" poprosze o nie. Mam nabywce na moja instalacje LPG - jest nim moj ojciec - chce ja wsadzic do swojej E34, wiec stad pomysl na zmiane.
Troche rozmylem watek - ale zapraszam chetnych do dyskusji. POzdrawiam
Wtracilem watek spalania - jest dobrze a nawet bardzo dobrze - troche przeszkadza mi glosnijsza praca silnika podczas przyspieszania, delikatne mulenie i chmura dymu kiedy "depne" mocniej. juz pisalem o tym i podobno to tak ma byc. Instalacja Stag 300plus, reduktor skorpion plus CZERWONE VALTEKI. - taki zestaw zaistalowany jest w Audi. Jezeli macie jakies sugestie co do zmiany na "cos lepiej chodzacego" poprosze o nie. Mam nabywce na moja instalacje LPG - jest nim moj ojciec - chce ja wsadzic do swojej E34, wiec stad pomysl na zmiane.
Troche rozmylem watek - ale zapraszam chetnych do dyskusji. POzdrawiam
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga