[C5 1.8t ]Czy ten silnik jest wystarczajacy do tej budy?
[C5 1.8t ]Czy ten silnik jest wystarczajacy do tej budy?
Witam.Jak w temacie.Mam na mysli raczej ten 180 km chodz jesli sie trafi w lepszym stanie to łykne i 150km.Bo jednak to ciezkawy samochod.Ile dokladnie wazy?Ogolnie polecany jest ten silnik do tej budy?Wiem ze mozna go chipowac.Ile mozna go podkrecic samym chipem?I czy dalsze modyfikacje sa bardzo kosztowne jesli chodzi o dodawanie mocy?
pozdrawiam
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 gru 2009, 10:17 przez chemik666, łącznie zmieniany 1 raz.
no pewnie ze ten silnik wystarczy do tej budy.
180KM jedzi nie gorzej jak 2.8 V6
Jeżeli zabierac się do modyfikacji 150KM to lepiej odrazu zmienić turbine.
w sumie na samym sofcie wyjdzie lekko 180KM ale turbina K03 będzie już ostro wysilona,
i dlugiego żywota jej nie wróże.
Szawgier wrzucil K03s plus wydech 3" (sport katalizator) i na doladowoaniu 0.9 ma 200KM
tylko ze w A4 i to juz naprawdę super jedzie/ :mrgreen:
180KM jedzi nie gorzej jak 2.8 V6

Jeżeli zabierac się do modyfikacji 150KM to lepiej odrazu zmienić turbine.
w sumie na samym sofcie wyjdzie lekko 180KM ale turbina K03 będzie już ostro wysilona,
i dlugiego żywota jej nie wróże.
Szawgier wrzucil K03s plus wydech 3" (sport katalizator) i na doladowoaniu 0.9 ma 200KM
tylko ze w A4 i to juz naprawdę super jedzie/ :mrgreen:
A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
w BMW 2.8 o którym piszesz jest silnik rzędowy 6 cylindrowy a w audi 2.8 jest V6.chemik666 pisze:silnik 2,8 to jest ten sam co w beemkach montuja?tez ma 193 km jak sie spisuje w budzie c5?
A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
A ja jeżdżę 4 cylindrowym pierdzielcem i nie narzekam. Całkiem niezłe przyspieszenie jak na 1,5 tonowe auto, spalanie w normie, elastyczny dzięki turbinie silnik i przy właściwej eksploatacji bardzo długo bezawaryjny (nie licząc wymian eksploatacyjnych). Musisz odpowiedzieć sobie na pytanie do czego auto ci potrzebne. Ja robię 70% trasy i 30% miasta więc przymierzam się jednak do wymiany na 3.0. Ale w tej chwili też jestem zadowolony i uważam, że ten pierdzielec też daje radość z jazdy. No i podatność na tuning oczywiście dużo większa niż wolnossaki. Pzdr.Patryś pisze:Kolega ja zanim kupilem audi przetestowałem rozne silniki rozne warianty bezyna i nawet ropniaki dla mnie 1.8 t to pasuje ale do audi TT bierz 2.8 v6 jego brzmienie praca i kultura jest 100 razy fajniejsza niz 4 cylindrowy pierdzielec:) i polecam w napedzie Quattro.