Jak chcesz lać to lej mixol (on miesza się z paliwem) ,silnikowy olej do paliwa pierwsze słyszę <szok>Konrad 78 pisze:Podłączę się Panowie. Też myślę, o dolewaniu trochę oleju do baku. Ale do mixola nie mam przekonania. Może być silnikowy Castrol w AKN?
[ A6 C5 2.5 Tdi] Wytrzymalosc silnika BAU
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
Przemciu kazdy ma prawo napisac swoje zdanie od tego jest forum :D
Jak wygląda zapchany DPF? Przeczytaj w tym temacie a6-c7-diesel/wypalanie-dpf-a-gaszenie-s ... 94209.html
Jak najbardziej, i jak najbardziej na temat, jest dobrze, ciekawie mieć swoje zdanie, ale prosiłbym o opinie konkretnie na tematdanolek pisze:Przemciu kazdy ma prawo napisac swoje zdanie od tego jest forum :D
Szkoda było by aby nasz znachor Piotrus się wycofał przez bezpodstawne obrażanie i
niczym nie poparte opinie godzące w jego dobroduszność i doświadczenie
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
ja tam sobie wlewam 0,5L na baczek oleju do silników 2T z pod znaku Orlenu. O cos w ten desen:
Cenowo wychodzi u mnie 12pln za 1L (jak na foto), nie jestem w stanie powiedziec, stwierdzic czy "dziala" bo niby jak mam to wywnioskowac, na pewno taki zabieg nie uzdrowi zajechanej V6-stki. Wlewam bo raczej nie szkodze... pompie wtryskowej
Cenowo wychodzi u mnie 12pln za 1L (jak na foto), nie jestem w stanie powiedziec, stwierdzic czy "dziala" bo niby jak mam to wywnioskowac, na pewno taki zabieg nie uzdrowi zajechanej V6-stki. Wlewam bo raczej nie szkodze... pompie wtryskowej
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
ja stosuję mixol i jest git zastanawiam się tylko nad zastosowaniem czyścików z liqui moly do wtryskiwaczy i czy wtedy tez dolać mixola czy tylko samego czyścika
Cześć ekipa. Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Piotr jak zwykle celnie to ujął natomiast admin nas ostudził ale właśnie o tych preparatach myślałem celem zimowych porządków
Cześć ekipa. Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
Powracamy do tematu wytrzymałości.Piotruś pisze:Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Jak to jest z tym chipowaniem?
Czy naprawdę az tak bardzo potrafi zniszczyć pompę?
Nie przypominał sobie aby były inne problemy z silnikiem lub napędem po "tuningu",
a przynajmniej nie po fachowo wykonanej robocie.
Stosując się do zaleceń Piotrusia muszę przyznać, ze psychicznie czuje się lepiej a
pewnie teraz moje BAU na pewno zdrowiej
Wciskanie gazu powyżej 2000obr/min jest wiele łatwiejsze przy trybie 'S' ale także spalanie się zmieniło na 12,5l/100km czyli ponad litrę więcej niż wcześniej.
Klimatyzacja włączona.
Moze chip w moim przypadku się opłaci?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Wiem jedno z poczynionych obserwacji osłuchowych to silnik z czystymi i sprawnymi wtryskami oraz pompą pracuje czysto miękko i ładnie się wkręca bez niepokojących dźwięków niewiadomego pochodzenia które niesłusznie kojarzone są z hydrauliką a tak naprawdę pochodzą od układu wtryskowego a wiedza w jakiej utwierdza mnie większość mechaników jest taka ze silnik BAU odpowiednio traktowany można powiedzieć jest prawie nieśmiertelny i tak jak celnie nasz Piotruś zauważył przy pewnych przebiegach trzeba wymieniać niektóre elementy ale dzięki temu unikniemy awarii ale nic nie zastąpi V6 jeśli trzeb jechać z bagażem rodziną i jeszcze pośmigać po górkach ku zdziwieniu innych uczestników ruchu (wiem coś o tym)
Cześć ekipa. Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
censored zgodzę się tfsi jest oki i tu masz racje rewelacyjna konstrukcja tylko że wysilona jeszcze w przypadku 1,4 to wogóle
tylko każdy ci powie że im więcej cylindrów tym równiej i mocniej jednostka pracuje kultura pracy jest inna co wynika z jej mechaniki
kiedyś widziałem silnik 12 cylindrowy w akcji to naprawdę zero drgań
tylko każdy ci powie że im więcej cylindrów tym równiej i mocniej jednostka pracuje kultura pracy jest inna co wynika z jej mechaniki
kiedyś widziałem silnik 12 cylindrowy w akcji to naprawdę zero drgań
Cześć ekipa. Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
Mam wrażenie, ze nawet FSI czy TFSI są i będą dalekie od żywotności poczciwego BAUcensored pisze:Polecam przejażdżkę czymś ze stajni VW z doładowanych benzyn. Możesz się zdziwić. Zaczynając już od 1.4 Tsi nie wspominając już o tych mocniejszych
ale 1.4 w tej budzie ... przesada. Nawet stare 1.8T było ciutke za słabe. Przy dużej
masie rozsądne minimum to V6 a VW V8 to tylko benzynki ale to już całkiem inne koszta
Oczywiście, ze tylko wyjście z serii przy chip-tuningu ma sens jak i konkretny "domowy" tuner( nie wiem czy mogę napisać ale myślałem o polecanych tu panach z D.....)Piotruś pisze:Po fachowo wykonanej robocie rzeczywiście nie powinno być żadnych skutków ubocznych. Niestety podstawowym grzechem głównym, najczęściej popełnianym w pełni świadomie - i to przez najbardziej rozreklamowanych chiptunerów - jest wprowadzanie modyfikacji do samochodów zdradzajacych mniejsze lub większe niesprawnosci (najczęsciej osprzętu) silnika ... .
Wiem ze za okrągła sumkę robią silnik i skrzynie a testy pod moja nogę
Tylko zobaczymy co i jak z ta seria ale głębsze oględziny przy rozrządzie
Ostatnio zauważyłem delikatne tąpnięcia, drżenia (trudno to nazwać) kiedy po dłuższej jeździe zatrzymuje i nie gaszę samochodu przez ok 10min. Nie zdarza się to
często, a raczej sporadycznie. Pamiętam ze w moim 1.8T po wymianie świec na "nie-briskowe" działo się coś podobnego. Pewnie żaden to związek ale fakt faktem.
Zdecydowanie dzieje się tak gdy zatrzymam auto po dłuższej jeździe, nie gaszę go przez co najmniej 5min a jak załatwiam sprawę w 10-15 min to w ogóle nie gaszę! Wtedy na 'P'Piotruś pisze:Sprawdź i napisz czy to drżenie jest odczuwalne na "N" czy tylko na "D" lub "S".
Jeżeli tylko na D lub na S to upewnij się starannie czy wystepuje jedynie z wciśnietym pedałem hamulca czy niezależnie od tego ... .
potrafi "szarpnąć", wprawdzie bardzo rzadko ale już się martwię bo myślałem o chipie.
Na "D" tylko 2 razy zaobserwowałem podobne szarpnięcia, przy odjeżdżaniu z miejsca postoju a na "S" jeszcze nie zaobserwowałem. Proszę kolegów z forum a Piotruś-a w szczególności o wyjaśnienie mi tej sytuacji, problemu mojego samochodziku.
Dziekuje wszystkim za zainteresowanie tematem oraz za wasze wypowiedzi.Lechu pisze:proponuję założyć nowy temat by nie mieszać wątku
Moge zalozyc nowy temat ale najpierw chcialbym sie dowiedziec czy moj niezmienny styl jazdy mogl miec wplyw na zmiane zachowania samochodu przez zalewanie go shell VPower i Mixol. Gdyby sie okazalo, ze lepsze paliwo i smarowanie Mixolem mialo bezposredni wplyw na
trwalosc "elementow" paliwowych, to wtedy stwierdzam: jego trwalosc moze byc zalezna od tych dodatkow a to tez moze byc przestroga. Chociaz sam tak nie sadze, a moze sie myle.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
według mnie stosowanie odpowiedniej profilaktyki w postaci dodatków oraz stosowanie się do zaleceń (nagrzanie jednostki przed ostrzejszą jazdą i wychłodzenie po forsownej) na pewno zwiększy jej trwałość nieporównywalnie i zabezpieczy przed nieoczekiwanymi wydatkami na naprawę
Cześć ekipa. Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga