mateoosh, nie zdążyłem przeczytać i poszło na priva pytanko w tym temacie :D
P.S.
Odbierasz wiadomości u siebie na skrzynce??
Otrzymałem odpowiedź z serwisu Audi na moją reklamację :shock: .
Zaproponowali korektę całości faktury oraz atrakcyjne rabaty na usługi w ich serwisie.
Z tej drugiej opcji na pewno nie skorzystam ale zwrot, poniekąd wyłudzonej kwoty, przyjmę.
Oficjalny wytłumaczenie to: "niewłaściwe zinterpretowanie informacji przekazanych przez pracownika warsztatu do doradcy serwisowego który błędnie poinformował o przeprowadzonej aktualizacji oprogramowania i wystawił fakturę".
No się po prostu chłopaki nie dogadali. Szkoda tylko, że zupełnie inne powody i inne wytłumaczenia słyszałem podczas rozmowy telefonicznej. Wyjaśnienia dlaczego książki serwisowej nie chcieli oraz tego dlaczego nie ma jeszcze żadnego wpisu w bazie Audi nie ma, to pewnie się już nie doczekam.
Poza tym w dwóch źródłach już potwierdziłem iż nowszy soft jest dostępny do tej skrzynki. Tak jak napisał wcześniej mateoosh.
Swoją drogą ciekawe czy u nas doczekamy się czegoś podobnego:
http://www.motofakty.pl/artykul/serwisy ... other.html