Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ All ] uszkodzony dach - naprawa?

Wszystko co dotyczy ogólnie nadwozia, elementów karoserii, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu włącznie z innymi pojazdami.
Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 20 mar 2011, 19:26

Dawid2542 pisze:jak samochod był by dla mnie to dach bym klepał, dużo kitu nie bedzie bo wgnioty nie sa głębokie, co innego jest to dla mnie i Wujek-West
troszke nie rozumiem tej opowiedzi :(
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 615
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 20 mar 2011, 19:28

dla nas autko opłacało by sie kupić, jeżeli samochód byłby dla mnie to dach bym klepał bo mi to osobiście by nie pszeszkadzało aby troche kitu było, jeśli na handel lepiej wymienić poszycie dachu bo wiadomo autko nie jest stare i kazdy kto przyjedzie bedzie latał z czujnikiem lakieru

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 20 mar 2011, 19:29

teraz rozumiem :)
czyli jestes blacharzem też
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 615
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 20 mar 2011, 19:35

Wujek-West pisze:teraz rozumiem :)
czyli jestes blacharzem też
dokładnie, długo za blacharza nie robiłem jedynie 2 lata, trafiła sie inna okazja na robote i z zawodu zrezygnowałem, choć w domu fuchy niekiedy sie robi

kskup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 15 kwie 2009, 15:10
Lokalizacja: Wwa

Post autor: kskup » 20 mar 2011, 19:40

Dawid2542 pisze:dla nas autko opłacało by sie kupić, jeżeli samochód byłby dla mnie to dach bym klepał bo mi to osobiście by nie pszeszkadzało aby troche kitu było, jeśli na handel lepiej wymienić poszycie dachu bo wiadomo autko nie jest stare i kazdy kto przyjedzie bedzie latał z czujnikiem lakieru
Hm no ale z badania czujnikiem lakieru i tak wyjdzie, ze dach byl malowany - tyle, ze tej szpachli nie bedzie, tak?

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 615
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 20 mar 2011, 19:51

dokładnie, no i czujnikiem wykryjesz czy jest szpachlowane czy tylko malowane, jesli szpachlowane to wiadomo ze klient moze sie spłoszyć, jesli tylko malowane to ujdzie w tłumie, chociarz jak lakiernik sie naprawde sprezy i położy ładnie cienka warstwe podkładu i lakieru to bedzie jak niemalowane

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 20 mar 2011, 20:03

dokładnie jak bedzie nowy dach to mikrony będa przyblizone , nawet fabryczne nowe auta maja inne grubosci lakieru róznice mogą siegać 10 , 15 mikronów
ogolnie fabryczne auto moze m iec od poszczególnych marek od 70 do 115 mikronów
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

arturek1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 17 mar 2011, 14:48
Lokalizacja: irlandia

Post autor: arturek1 » 13 kwie 2011, 10:57

Nawet jak wymienisz dach to wartości jeśli chodzi o grubość lakieru nigdy nie będą miały zbliżonej do fabrycznej zwłaszcza na dachu czy też maskach. Lakiernicy nakładają od około 150(min)mikronów do 250,a bliższą jest 250. Ja sam pracuje w ASO i szpachlowałem dach swojej audi i niema z tym większego problemu. Problem lakierników polega jakich materiałów użyć na taką naprawę. Sama wymiana poszycia jest kosztowna także zastanowiłbym się dobrze czy warto

kris0221
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 24 mar 2011, 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: kris0221 » 19 kwie 2011, 17:38

witam jestem lakiernikiem tak na marginesie i wypowiem sie co do tego dachu o czym wy piszecie jakie wyciąganie bez lakierowania przeciez ten dach ma zdeformowana blache jest w kilku miejscach załamana tego nie da sie wyciągnac bez lakierowania najlepiej to wymienic na drugi dach nie koniecznie musi być to nowy ale pagon tez masz zdeformowany u mnie w aso skoda to by było takie rozwiązanie chyba ze chcesz dać to do garazu ale to twoja sprawa oczywiście

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 19 kwie 2011, 18:59

kris0221 pisze:witam jestem lakiernikiem tak na marginesie i wypowiem sie co do tego dachu o czym wy piszecie jakie wyciąganie bez lakierowania przeciez ten dach ma zdeformowana blache jest w kilku miejscach załamana tego nie da sie wyciągnac bez lakierowania najlepiej to wymienic na drugi dach nie koniecznie musi być to nowy ale pagon tez masz zdeformowany u mnie w aso skoda to by było takie rozwiązanie chyba ze chcesz dać to do garazu ale to twoja sprawa oczywiście
a kto tu pisze ze to mialo by być bez lakierowania jak sa rysy do podkładu to sie nieda ni epomalowac!!
ale ci co wyciagaja wgniecenia moze ten tach na tyle wyprostowac aby nie trzeba było dużo dawac szpachlówki
mysle też że tak mocno piszesz o tym w postach że jesteś lakiernikiem jak bys chciał sie zareklamować i zrobić pare fuszek na boku :)
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl