troszke nie rozumiem tej opowiedziDawid2542 pisze:jak samochod był by dla mnie to dach bym klepał, dużo kitu nie bedzie bo wgnioty nie sa głębokie, co innego jest to dla mnie i Wujek-West
[ All ] uszkodzony dach - naprawa?
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
Hm no ale z badania czujnikiem lakieru i tak wyjdzie, ze dach byl malowany - tyle, ze tej szpachli nie bedzie, tak?Dawid2542 pisze:dla nas autko opłacało by sie kupić, jeżeli samochód byłby dla mnie to dach bym klepał bo mi to osobiście by nie pszeszkadzało aby troche kitu było, jeśli na handel lepiej wymienić poszycie dachu bo wiadomo autko nie jest stare i kazdy kto przyjedzie bedzie latał z czujnikiem lakieru
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
Nawet jak wymienisz dach to wartości jeśli chodzi o grubość lakieru nigdy nie będą miały zbliżonej do fabrycznej zwłaszcza na dachu czy też maskach. Lakiernicy nakładają od około 150(min)mikronów do 250,a bliższą jest 250. Ja sam pracuje w ASO i szpachlowałem dach swojej audi i niema z tym większego problemu. Problem lakierników polega jakich materiałów użyć na taką naprawę. Sama wymiana poszycia jest kosztowna także zastanowiłbym się dobrze czy warto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 mar 2011, 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
witam jestem lakiernikiem tak na marginesie i wypowiem sie co do tego dachu o czym wy piszecie jakie wyciąganie bez lakierowania przeciez ten dach ma zdeformowana blache jest w kilku miejscach załamana tego nie da sie wyciągnac bez lakierowania najlepiej to wymienic na drugi dach nie koniecznie musi być to nowy ale pagon tez masz zdeformowany u mnie w aso skoda to by było takie rozwiązanie chyba ze chcesz dać to do garazu ale to twoja sprawa oczywiście
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
a kto tu pisze ze to mialo by być bez lakierowania jak sa rysy do podkładu to sie nieda ni epomalowac!!kris0221 pisze:witam jestem lakiernikiem tak na marginesie i wypowiem sie co do tego dachu o czym wy piszecie jakie wyciąganie bez lakierowania przeciez ten dach ma zdeformowana blache jest w kilku miejscach załamana tego nie da sie wyciągnac bez lakierowania najlepiej to wymienic na drugi dach nie koniecznie musi być to nowy ale pagon tez masz zdeformowany u mnie w aso skoda to by było takie rozwiązanie chyba ze chcesz dać to do garazu ale to twoja sprawa oczywiście
ale ci co wyciagaja wgniecenia moze ten tach na tyle wyprostowac aby nie trzeba było dużo dawac szpachlówki
mysle też że tak mocno piszesz o tym w postach że jesteś lakiernikiem jak bys chciał sie zareklamować i zrobić pare fuszek na boku
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska