
[a6 all] jaka grubosć ori lakieru?
- yukon
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódź
aha. większość ma 170 z hakiem ale była robiona korekta przeze mnie
a wnęki jeżeli mają niecałe 80 ok?

Społeczność forum Audi A6 i Audi A7 - https://a7klub.pl
- yukon
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódź
Wnęki powinny mięć mniej niż 100 i tego jestem pewien 

Społeczność forum Audi A6 i Audi A7 - https://a7klub.pl
- yukon
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódź
o ile dobrze pamiętam to wszędzie mam 75mikronów. mierzyłeś może na swojej lakier?
Społeczność forum Audi A6 i Audi A7 - https://a7klub.pl
- yukon
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódź
dlaczego mnie to nie dziwi. chyba każdy woli spać spokojnie
mam teraz za dużo wolnego czasu i biegałem po sąsiadach z miernikiem.

Społeczność forum Audi A6 i Audi A7 - https://a7klub.pl
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
To ja koledzy dorzuce swoje 3 grosze:)
A6 C5 2000r. Jestem pierwszym wł. w pl, auto w tamtym roku przyprowadzone z UK. Ostatnio mierzyłem cały samochod profesjonalnym miernikiem grubości powłoki lakierniczej.
Dach wyszedł mi 125-130uM, cala reszta 130-180uM. Miałem wymieniana prawa tylnia ćwiartkę - na całości grubość 130uM (prawdopodobnie nowy niemalowany element był wstawiany. w miejscu gdzie było łączenie i szpachlowanie wywaliło mi 430uM
i to jedynie na tym elemencie widać ze był malowany. Cała reszta wydaje sie być oryginalna
Co do pomiarów - sprawdzać należy wyłacznie płaskie powierzchnie - jesli jest powierzchnia zaokrąglana to czujnik nie przylega cała powierzchnia do metalu przez co może zawyżać pomiar
A6 C5 2000r. Jestem pierwszym wł. w pl, auto w tamtym roku przyprowadzone z UK. Ostatnio mierzyłem cały samochod profesjonalnym miernikiem grubości powłoki lakierniczej.
Dach wyszedł mi 125-130uM, cala reszta 130-180uM. Miałem wymieniana prawa tylnia ćwiartkę - na całości grubość 130uM (prawdopodobnie nowy niemalowany element był wstawiany. w miejscu gdzie było łączenie i szpachlowanie wywaliło mi 430uM
i to jedynie na tym elemencie widać ze był malowany. Cała reszta wydaje sie być oryginalna
Co do pomiarów - sprawdzać należy wyłacznie płaskie powierzchnie - jesli jest powierzchnia zaokrąglana to czujnik nie przylega cała powierzchnia do metalu przez co może zawyżać pomiar
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
Mądrze przeprowadzone polerowanie nie wpływa źle na lakier, zazwyczaj zdejmuje się 2-5 mikronów przy mechanicznej polerce. 5 to już dużo.
Lakier o grubości 150-200 w C6 to efekt powtórnego malowania (np. zamalowane rysy). To nic złego oi nie ma nad czym płakać. Oryginalna grubość jest różna w zależności od tego, czy jest to akryl, czy metalik. Wnęki mają cieńszą warstwę lakieru.
Lakier o grubości 150-200 w C6 to efekt powtórnego malowania (np. zamalowane rysy). To nic złego oi nie ma nad czym płakać. Oryginalna grubość jest różna w zależności od tego, czy jest to akryl, czy metalik. Wnęki mają cieńszą warstwę lakieru.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 936
- Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
- Kontakt:
Akrylami już aut się nie lakieruje ,może TATA ale Audi na pewno nieWalle pisze:w zależności od tego, czy jest to akryl,


A tak przy okazji to niemieckie auta co prawda kosztują ale są jeszcze lakierowane dość grubą warstwą ,koreany to jest dopiero masakra. Na drzwiach od wewnątrz przebija szary podkład często

Ostatnio zmieniony 13 lut 2013, 19:26 przez Voytec, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 24 sie 2011, 23:23
- Lokalizacja: Rybnik
odświeżę temat i napisze wam drodzy forumowicze tak: audi ma jedne z najgrubszych i najtwardszych lakierów dostępnych w fabrycznie produkowanych samochodach, natomiast co do grubości jakie można uznać za oryginalną powłokę lakierniczą dopuszcza się nawet wartość do 450uM wszystko zależy gdzie i na jaki rynek samochód był wyprodukowany np niemcy-włochy. Więc jak znacie Pana Henia który maluje w garażu i wam powiedział że 300uM to na pewno krzywe bite i h... to faktycznie "musi tak byc". Dane mam potwierdzone od osoby która pracuje w audi w de i dodam że nie w salonie. Poza tym w dzisiejszych czasach specjaliści (nie mówię o przysłowiowym Panu Heniu) są w stanie tak pomalować auto że wartości będą wychodzić jak oryginał a auto będzie zdjęte z drzewa z kilogramami szpachli.