[A6 C6] Pomocy w montażu haka holowniczego Westfalia automat
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Mógłbym gdybym je znalazł... na chwilę obecną mam tylko te z tego wątku: viewtopic.php?t=67948
Co do grubości przewodów to na schematach (jeżeli je masz) są dokładnie określone np.: 0.35, 0.5, 1.0, 2.5mm2.....
Teraz bez zdjęcia tapicerek i zderzaka ciężko mi ocenić długość wiązki ale około 2m-3m.
Powinieneś poszukać całej wiązki na aukcjach.... ja cały hak z wiązką (bez 1 wtyczki którą dokupiłem za 10zł na aukcji), sterownikiem, pokrętłem, gniazdem, uchwytem kupiłem na alledrogo za 450zł + 50 zł przesyłka.
Co do grubości przewodów to na schematach (jeżeli je masz) są dokładnie określone np.: 0.35, 0.5, 1.0, 2.5mm2.....
Teraz bez zdjęcia tapicerek i zderzaka ciężko mi ocenić długość wiązki ale około 2m-3m.
Powinieneś poszukać całej wiązki na aukcjach.... ja cały hak z wiązką (bez 1 wtyczki którą dokupiłem za 10zł na aukcji), sterownikiem, pokrętłem, gniazdem, uchwytem kupiłem na alledrogo za 450zł + 50 zł przesyłka.
Witam,
dzis nadranem odebralem hak.
Wreszcie sie moglem przyjzec.
Hak wyglada dobrzem nie jest zardzewialy ani zniszczony.
Mechanizm otwierania i zamykania dziala gladko i bez oporow!
Wiazka przewodow jest obcieta jakies 50cm od gumy uszczelniajacej w kierunku modulu, czyli dobrze jest, wtyczke sie dorobi. Mam wtyczke laczaca mechanizm tak ze bede musial zamowic komplet wtyczek (czerwona, czarna i niebieska) jednak nie moge znalesc tej plaskiej wtyczki do pokretla, nie ma jej nigdzie nawet w ETKA
W ETKA pisze ze ten hak nie moze byc wyciagnay z pojazdu do ktorego zostal zamontowany i sie go nie serwisuje, co znaczy ze nie ma do niego czesci zamiennych wlacznie z wiazka :O
Pozdrawiam
Jocker01
[ Dodano: 2014-07-06, 12:45 ]
powinno byc 4B0 971 978 B aczolwiek taki powinien byc do mojego auta :D
dzis nadranem odebralem hak.
Wreszcie sie moglem przyjzec.
Hak wyglada dobrzem nie jest zardzewialy ani zniszczony.
Mechanizm otwierania i zamykania dziala gladko i bez oporow!
Wiazka przewodow jest obcieta jakies 50cm od gumy uszczelniajacej w kierunku modulu, czyli dobrze jest, wtyczke sie dorobi. Mam wtyczke laczaca mechanizm tak ze bede musial zamowic komplet wtyczek (czerwona, czarna i niebieska) jednak nie moge znalesc tej plaskiej wtyczki do pokretla, nie ma jej nigdzie nawet w ETKA

W ETKA pisze ze ten hak nie moze byc wyciagnay z pojazdu do ktorego zostal zamontowany i sie go nie serwisuje, co znaczy ze nie ma do niego czesci zamiennych wlacznie z wiazka :O
Pozdrawiam
Jocker01
[ Dodano: 2014-07-06, 12:45 ]
A udalo mi sie znalesc ta wtyczke do pokretla: Bart_d zly numer podales :DBart_d pisze:4B0 971 976 - do pokrętła....zwalniającego,
6Q0 937 713 - do sterownika czarna,
6Q0 972 883C - niebieska;
6Q0 972 883B - czerwona
powinno byc 4B0 971 978 B aczolwiek taki powinien byc do mojego auta :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
Witam,
przepraszam, że się podpinam pod temat, ale nie chcę zakładać nowgo.
chciałbym się upewnić czy jak założę hak automatyczny bez wiązki elektrycznej to normalnie będzie się rozkładał tylko nie będzie kontroli rozłożenia ?
Drugie pytanie:
czy ktoś wie czym się różnią haki 4F0800491A od 4F0800491C
Ten z "A" w etce w opisie ma saloon+ , a z "B" steel. Z "B" wiadmo, że stalowy, ale o co chodzi z tym saloon+ ?
przepraszam, że się podpinam pod temat, ale nie chcę zakładać nowgo.
chciałbym się upewnić czy jak założę hak automatyczny bez wiązki elektrycznej to normalnie będzie się rozkładał tylko nie będzie kontroli rozłożenia ?
Drugie pytanie:
czy ktoś wie czym się różnią haki 4F0800491A od 4F0800491C
Ten z "A" w etce w opisie ma saloon+ , a z "B" steel. Z "B" wiadmo, że stalowy, ale o co chodzi z tym saloon+ ?
Dzięki za info. Chwilę przed Twoim postem zaczaiłem.
Co do alu
http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 6159123651
Dobry stop aluminium potrafi sporo wytrzymać. Zobacz ile wytrzymuje nasze zawieszenie. A jest prawie całe z alu.
Co do alu
http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 6159123651
Dobry stop aluminium potrafi sporo wytrzymać. Zobacz ile wytrzymuje nasze zawieszenie. A jest prawie całe z alu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 16 cze 2012, 19:20
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pomorskie
Kupiłem składany oryginalny hak z modułem i wiązką.
Wiązki jest więcej niż potrzeba, bo sprzedający wypruł na szczęście praktycznie całą z tyłu samochodu, ucinając dopiero tę, która idzie na przód samochodu. Mam więc w niej i bezpieczniki z tyłu, podejścia do modułów i czujników PDC. Za dużo.
Ma ktoś może schemat elektryczny samej części dotyczącej haka ?
Jak nie, będę ją rozkręcał i w dłuższym czasie, ale jakoś się w końcu połapię
![Obrazek]()
Wiązki jest więcej niż potrzeba, bo sprzedający wypruł na szczęście praktycznie całą z tyłu samochodu, ucinając dopiero tę, która idzie na przód samochodu. Mam więc w niej i bezpieczniki z tyłu, podejścia do modułów i czujników PDC. Za dużo.
Ma ktoś może schemat elektryczny samej części dotyczącej haka ?
Jak nie, będę ją rozkręcał i w dłuższym czasie, ale jakoś się w końcu połapię
