Witam
W niedzielę byłem na myjni i zaparowała mi lampa z przodu. Następnie wyschła, ale teraz co rano też paruje . Macie pomysł od czego zacząć ? Bo już mnie ....... trafia jak widzę tą zaparowaną lampę.
Parująca lampa (bi-xenon) przód
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
U mnie poprzedni właściciel połamał klipsy od klapek tych od wymiany żarówek/żarników.
Lewa nie parowała miała 1 zatrzask cały, prawa parowała miała wyłamane 2 zatrzaski...
Prawa siedzi przy filtrze więc podłożyłem gąbkę i teraz mocno jest zamknięte, wcześniej nie miało jak być szczelne bo nie było mocno zamknięte.
Wczoraj myłem auto i nie parowała
Nowa klapka w aso ok 100 zł, na allegro można poszukać nowych za ok 50-60 zł... póki mi nie paruje to nie ruszam, wymieniłem ostatnio żarniki i wszystkie żarówki tj. pozycja, dzienne i będę miał spokój by tego nie ruszać.
Lewa nie parowała miała 1 zatrzask cały, prawa parowała miała wyłamane 2 zatrzaski...
Prawa siedzi przy filtrze więc podłożyłem gąbkę i teraz mocno jest zamknięte, wcześniej nie miało jak być szczelne bo nie było mocno zamknięte.
Wczoraj myłem auto i nie parowała

Nowa klapka w aso ok 100 zł, na allegro można poszukać nowych za ok 50-60 zł... póki mi nie paruje to nie ruszam, wymieniłem ostatnio żarniki i wszystkie żarówki tj. pozycja, dzienne i będę miał spokój by tego nie ruszać.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
nikos,próbowałeś otworzyć dekielek, zostawić na 1 dzień żeby wilgoć odparowała?
Zacznij tak: obejrzyj śrubę regulacji. Przez nią woda dostaje się do wnętrza lampy a po jakimś czasie zbiera się tam "błoto" które dalej wchłania wodę powodując parowanie
Może wystarczy wymiana uszczelki na krućcu regulacji, możesz założyć minimalnie grubszą
Taką kupisz nawet w kastoramie. Tylko do tego musisz wyjąć lampę
Gdy już będziesz ją miał na stole to poszukaj gumowego wentyla "odpowietrznika" Który jest w każdej lampie. Służy on do wymiany powietrza. Jeśli on jest zatkany, to lampa będzie Ci parować, bo tej wymiany powietrza i wilgoci nie będzie.
Gdyby lampa była rozszczelniona, to zbierała by się w niej woda.
Pozdro
Zacznij tak: obejrzyj śrubę regulacji. Przez nią woda dostaje się do wnętrza lampy a po jakimś czasie zbiera się tam "błoto" które dalej wchłania wodę powodując parowanie



Gdy już będziesz ją miał na stole to poszukaj gumowego wentyla "odpowietrznika" Który jest w każdej lampie. Służy on do wymiany powietrza. Jeśli on jest zatkany, to lampa będzie Ci parować, bo tej wymiany powietrza i wilgoci nie będzie.
Gdyby lampa była rozszczelniona, to zbierała by się w niej woda.
Pozdro
Warsztat, naprawy Audi A6.
Witajcie, odświeżę trochę temat, a mianowicie mam podobny problem z parowaniem lamp po zakupie nowego auta, jak kupiłem to była zaparowana, rozkleiłem, wyczyściłem, nałożyłem nowego kleju aż bokami powychodziło wiec na pewno nie przecieka, a jednak odpale przejadę w taką pogodę jak teraz czyli wilgoć, deszcze i zaparowane do połowy, najbardziej od strony kierunkowskaza, zauważyłem że w lampie są 3 odpowietrzniki, lecz tylko na jednym była taka gumka, czy powinny być na wszystkich ? Co proponujecie aby pozbyć się problemu, lampę mam w domu
[ Dodano: 2017-01-22, 16:09 ]
Sprawdzałem niedawno sposobem z youtuba
tzn piana na lampe zatkane dwa wywietrzniki 3 wpuszczałem powietrze, i jedynie gdzie wyszło że wychodzi powietrze z tyłu przy jednym pokrętle od regulacji wysokości i przy kostce gdzie podpinamy wszystkie kable, na obwodzie szczelna, nie było nawet minimalnej nieszczelności
[ Dodano: 2017-01-22, 16:09 ]
Sprawdzałem niedawno sposobem z youtuba

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.