[ A6 C6 Avant] Centralny zamek nmie zawsze otwiera drzwi kie
Koledzy bardzo proszę o pomoc! Od jakiegoś miesiąca przy zdalnym otwieraniu auta z kluczyka nie otwierają mi sie drzwi kierowcy. Wczoraj rozebralem drzwi ale za cholere nie moge sie dostać do centralnego zamka. Zdemontowalem boczek, odkleilem matę wygluszajacą i teraz nie mam pojecia co dalej. Zamek jest przykryty takim białym plastikiem (chyba jakaś osłona przed woda) i nie wiem jak go ściągnąć i jak sie dostać do centralnego. Swoją drogą boczek drzwi wisi na drzwiach na takich białych zaczepach ktore nachodzą na czarne "guziki". Podpowie mi ktos jak mają byc założone na boczku? Sa 4 na dole 2 z lewej i jeden z prawej. Przy zdejmowaniu połamały mi sie i teraz musze je przykleić. Proszę o jakies porady ponieważ auto stoi rozebrane w garażu a na jutro je potrzebuje. Pozdrawiam
Temat troszkę wygasły i widzę że brakuje odpowiedzi na pytania powyżej.
U mnie objawy podobne - z pilota nie otwierają się drzwi kierowcy.
Czy jeśli zakupię taki zamek ze znanego serwisu aukcyjnego to przy wymianie można zostawić starą wkładkę? Jest po tym potrzebne kodowanie?
Samo zdjęcie boczka znalazłem filmik: Demontaż tapicerki drzwi
U mnie objawy podobne - z pilota nie otwierają się drzwi kierowcy.
Czy jeśli zakupię taki zamek ze znanego serwisu aukcyjnego to przy wymianie można zostawić starą wkładkę? Jest po tym potrzebne kodowanie?
Samo zdjęcie boczka znalazłem filmik: Demontaż tapicerki drzwi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 156
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 19:49
- Imię: patryk
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Somonino/Borcz
Witam mamm ten sam problem i dodatkowo wcale nie reaguje guzik na boczku do blokowania drzwi chodzi mi o drzwi kierowcy czy wymienienie tej całej puchy
[ Dodano: 2015-09-27, 18:25 ]
dzisiaj robiłem kodowanie gdy zrobię kodowanie na zamykanie z guzika działają wszystkie drzwi oprócz kierowcy ale za to ginie podświetlenie klamki ale tylko drzwiach kierowcy aa jak robię kodowanie na podświetlenie klamki to nie działa guzik czy to problem tego modułu zamku
[ Dodano: 2016-02-08, 19:26 ]
zamek u mnie był walnięty trzeba było rozerwać wygłuszenie za boczkiem i wymienić teraz wszystko śmiga pozdrawiam

[ Dodano: 2015-09-27, 18:25 ]
dzisiaj robiłem kodowanie gdy zrobię kodowanie na zamykanie z guzika działają wszystkie drzwi oprócz kierowcy ale za to ginie podświetlenie klamki ale tylko drzwiach kierowcy aa jak robię kodowanie na podświetlenie klamki to nie działa guzik czy to problem tego modułu zamku
[ Dodano: 2016-02-08, 19:26 ]
zamek u mnie był walnięty trzeba było rozerwać wygłuszenie za boczkiem i wymienić teraz wszystko śmiga pozdrawiam


jest 3.0 tdi bmk s-line i to co zawsze mi się marzyło quattro
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika
było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika
było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led
Ramzes27: Mam problem. Po odłączeniu na dłuższy czas akumulatora z pilota nie zamyka mi się bagażnik. Jak zamykam drzwi z pilota to bagażnik pozostaje otwarty. jak zamykam bagażnik z kluczyka to zamykają się także wszystkie drzwi co oznacza, że centralny działa. Co zrobić aby zamykając samochód z pilota zamykał się także bagażnik i oczywiście otwierając samochód z pilota otwierał się także bagażnik. Mój samochód to Audi a6 C5 z 2001r. 2.5 Tdi. Z góry dziękuję za pomoc.
Witam! Mam to autko od tyg. zostało sprowadzone z francji i jest taki problem,że nie zamyka sie z pilota ( 2 piloty sprawdzone dioda swieci ) z kluczyka jak włoże w drzwi to działa zamyka i otwiera. Jak nacisne na pilocie otwarcie to w srodku oswietlenie sie wł. tak samo na zew. ( odprowadzenie do domu) ale zamków nie otwiera. Dodam , żę po włozeniu kluczyka do stacyjki nie słychac blokady kierownicy auto odpala normalnie i jezdzi .
Proszę o pomoc może miał ktoś taką przygode ? Pozdrawiam wszystkich

Proszę o pomoc może miał ktoś taką przygode ? Pozdrawiam wszystkich


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1083
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
powiem tak blokada napewno jest odlaczona przy kierownicy a kluczyki moze dorobione najtanszym sposobm aby odpalic i otworzyc .bez płytki aby otwierac z pilota
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
ja mam znowu problem zeprzy otwieraniu z kluczyka nie otwieraly sie tylne drzwi od strony pasazera, mialem zamiar wymienic zamek ale po kilku dniach jakby piorun jeb... i otwierajaa sie tylko drzwi pasazera wszystkie musze otwierac od srodka podczas jazdy nie zamykaja sie po przekroczeniu 15km-h i nie swieci na wlaczniku odblokowania drzwi czerwona kontrolka dodam ze z kluczyka zamykaj sie wszystkie i nie wiem co teraz tu jest nie tak czy zamki szlak trafil czy zaraz mnie szlak trafi
dzieki za podpowiedzi, ale w MMI wszystko jest włączone, blokada pod kierownicą czyli dwie kostki są podłączone mam jeszcze jedną blokade dostałem od kumpla i tak myśle żeby ją podłączyć na krótko bez przykręcania do kolumny... co wy na to? pozdrawiam
naprawione problem był ze stacyjką
naprawione problem był ze stacyjką
Ostatnio zmieniony 25 sty 2017, 20:26 przez Maniioo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Nie trzeba wymieniać zamka, można go reanimować. Jedna szkoła mówi że to wina zaśniedziałych styków od silnika inna że blaszek załączających mikrostyki . Ja przed wczoraj reanimowalem od strony kierowcy. WD40 na mechanizm spray Kontakt do czyszczenia styków silniczków + podgiołem blaszki od styków i wszystko działa. Od strony kierowcy jest trochę zabawy żeby wyjść zamek mi całą operacja naprawy zajęła 6 godzin ale robiłem to pierwszy raz i nic nie połamałem mata cala i przyklejona na ori klej, nie zostało mi cześć
i działa. Wczoraj za to zabrałem się za tył i w godzinę było naprawione bo jest lepszy dostęp do wyjęciu zamka.

Oryginalna pełna opcja S-Line
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Nie nie trzeba
Niby w instrukcji jest że trzeba ale to nie prawda.
Na jakimś filmiku widziałem że odkręcają jedną śrubkę od prowadnicy żeby ją lekko odchylić, też ją odkręciłam ale nie było potrzeby odchylania prowadnicy.
Ściągasz boczek, odklejasz matę tyle żeby wsadzić rękę i zdjąć wtyczkę i mocowanie klamki , odkręcasz zamek i ładnie wychodzi do dołu bez żadnych kombinacji.

Niby w instrukcji jest że trzeba ale to nie prawda.
Na jakimś filmiku widziałem że odkręcają jedną śrubkę od prowadnicy żeby ją lekko odchylić, też ją odkręciłam ale nie było potrzeby odchylania prowadnicy.
Ściągasz boczek, odklejasz matę tyle żeby wsadzić rękę i zdjąć wtyczkę i mocowanie klamki , odkręcasz zamek i ładnie wychodzi do dołu bez żadnych kombinacji.
Oryginalna pełna opcja S-Line