[ A6 C6 Avant] Centralny zamek nmie zawsze otwiera drzwi kie
[ A6 C6 Avant] Centralny zamek nmie zawsze otwiera drzwi kie
Witam panowie. Od kilku dni mam taki objaw, że nie zawsze po otwarciu auta z pilota odblokowuje mi zamek po stronie kieorwcy lub pasażera. Raczej jest to losowe. Czasem nie otworzy kierowcy, czasem pasażera, czasem obu. Otwarcie kluczykiem strony kierowcy oczywiście pozwala wejść do auta i pootwierać całość. Dodam, że kluczyk w drzwiach kierowcy dość opornie chodzi. Przesmarowałem go i wciąż nie jest to lekko i problem występuje. Auto stoi w garażu, więc nie zamarza....
Spotkał się ktoś z problemem?
Spotkał się ktoś z problemem?
co do zamka mam inny choć w jakimś stopniu troszeczkę podobny problem
otóż :
zamykam drzwi z pilota i jest ok (wszystkie zamki się zamykają) ale gdy chcę otworzyć z pilota to nic się nie dzieje poza mrugnięciem kierunkowskazów, ale problem tkwi w tym że nie zawsze , czasami jest przez tydzień ok czyli z pilota wszystko dzieję się normalnie zamyka otwiera.Problem pojawił się po wymianie akumulatora, dodam (bo to fakt istotny) że zamek od kierowcy mi nie działa bo chyba był wymieniany i klucz nie pasuje wiec ratować się mogę tylko bagażnikiem , z tym że jak pojawia się problem z otwarciem jak napisałem powyżej to po przekręceniu kluczyka w bagolu w lewo to : drzwi(wszystkie) otwierają się i natychmiast zamykają dopiero po którejś próbie samochód się otwiera.. (czasami jest tak że przez parę sekund otwiera i zamyka bez przerwy)Nie wiem czy to istotne ale gdy zamek działa ok w samochodzie słychać jak by chodził zegarek gdzieś w okolicach włącznika świateł na wyłączonym zapłonie , i teraz mam tak że gdy wysiadam a tego nie słyszę to już wiem że będą jaja z otworzeniem samochodu...
może ktoś miał coś podobnego ?

zamykam drzwi z pilota i jest ok (wszystkie zamki się zamykają) ale gdy chcę otworzyć z pilota to nic się nie dzieje poza mrugnięciem kierunkowskazów, ale problem tkwi w tym że nie zawsze , czasami jest przez tydzień ok czyli z pilota wszystko dzieję się normalnie zamyka otwiera.Problem pojawił się po wymianie akumulatora, dodam (bo to fakt istotny) że zamek od kierowcy mi nie działa bo chyba był wymieniany i klucz nie pasuje wiec ratować się mogę tylko bagażnikiem , z tym że jak pojawia się problem z otwarciem jak napisałem powyżej to po przekręceniu kluczyka w bagolu w lewo to : drzwi(wszystkie) otwierają się i natychmiast zamykają dopiero po którejś próbie samochód się otwiera.. (czasami jest tak że przez parę sekund otwiera i zamyka bez przerwy)Nie wiem czy to istotne ale gdy zamek działa ok w samochodzie słychać jak by chodził zegarek gdzieś w okolicach włącznika świateł na wyłączonym zapłonie , i teraz mam tak że gdy wysiadam a tego nie słyszę to już wiem że będą jaja z otworzeniem samochodu...

po sprawdzeniu
Sprawdziłem i u mnie nawet kilkukrotne wciskanie guzika na pilocie nic nie zmienia. Teraz jak już jest zimno, zawsze muszę użyć kluczyka. Nasmarowanie zamka przez dziurkę od klucza nic nie pomogło. Dodam, że kluczyk chodzi z dużym oporem. Myślicie, że może to być kwestia zużycia aku? Auto odpala bez zarzutu, ale to 2008r a aku fabryczny - może się już kończy i nie ma siły otworzyć z powodu dużych oporów???
Mam podobny problem z drzwiami kierowcy,z pilota otwierają się wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy,na vagu żadnych błędów,w serwisie Niemcy powiedzieli mi o jakimś micro styku w zamku koszt około 200E.
Czasami na drodze spotyka się szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku wbrew rozsądkowi... czasami aż ciężko ich wyprzedzić.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 09 sty 2013, 11:11
- Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Witam.
Mój dawny nik babe28 ale zapomniałem hasła i zmieniłem pocztę e-mail.
Wracając do tematu.
Ja również miałem problem z centralnym zamkiem, tylne prawe drzwi.
Audi A6 C6 2007 s-line
Problem jest w mechanice samego modułu zamka są tam zabudowane dwa silniki (zamykanie ryglowanie),
jeden z nich odpowiedzialny za otwieranie nie ma siły otworzyć zamka ( przesunąć wewnętrznej zapadki ),
miałem to rozebrane na stole, przy zamykaniu silnik ma troszeczkę luzu i się rozpędza gdy otwiera od razu ma opór.
Dwie krzywki trzyma sprężyna, więc lekko ją osłabiłem poprzez odgięcie,
niestety pomogło tylko na jakiś czas. Sprężyna musi być żeby zamek nie przestawił się w czasie jazdy.
Z samym rozbieraniem centralnego jest troszeczkę zabawy więc nie polecam.
Można kupić używany zamek i wymienić, ja tak w końcu zrobiłem, koszt około 100zł - zamka z przesyłką,
tyle zapłaciłem. Robocizna we własnym zakresie nie jest skomplikowana ale trzeba uważać na plastiki, kołki poszycia bardzo mocno trzymają.
[ Dodano: 2013-01-09, 11:32 ]
Co do postu seba24.
Niemcy mają rację są tam dwa mikrostyki którymi sterują krzywki ale one przeważnie są dobre, po prostu krzywka do nich nie dochodzi - słaby silniczek.
Mikrostyki są nierozbieralne zalane tworzywem.
200 EU to pewnie wymiana zamka.
Będziesz miał pytania pisz.
Mój dawny nik babe28 ale zapomniałem hasła i zmieniłem pocztę e-mail.
Wracając do tematu.
Ja również miałem problem z centralnym zamkiem, tylne prawe drzwi.
Audi A6 C6 2007 s-line
Problem jest w mechanice samego modułu zamka są tam zabudowane dwa silniki (zamykanie ryglowanie),
jeden z nich odpowiedzialny za otwieranie nie ma siły otworzyć zamka ( przesunąć wewnętrznej zapadki ),
miałem to rozebrane na stole, przy zamykaniu silnik ma troszeczkę luzu i się rozpędza gdy otwiera od razu ma opór.
Dwie krzywki trzyma sprężyna, więc lekko ją osłabiłem poprzez odgięcie,
niestety pomogło tylko na jakiś czas. Sprężyna musi być żeby zamek nie przestawił się w czasie jazdy.
Z samym rozbieraniem centralnego jest troszeczkę zabawy więc nie polecam.
Można kupić używany zamek i wymienić, ja tak w końcu zrobiłem, koszt około 100zł - zamka z przesyłką,
tyle zapłaciłem. Robocizna we własnym zakresie nie jest skomplikowana ale trzeba uważać na plastiki, kołki poszycia bardzo mocno trzymają.
[ Dodano: 2013-01-09, 11:32 ]
Co do postu seba24.
Niemcy mają rację są tam dwa mikrostyki którymi sterują krzywki ale one przeważnie są dobre, po prostu krzywka do nich nie dochodzi - słaby silniczek.
Mikrostyki są nierozbieralne zalane tworzywem.
200 EU to pewnie wymiana zamka.
Będziesz miał pytania pisz.
właśnie wróciłem z pracy i podczas zamykania auta usłyszałem dziwne "wrrrr" z tylnych drzwi, drzwi tylne (lewe) były zamknięte, po otwarciu z pilota niestety się nie otworzyły. Co ciekawe otwieranie wydaje siędziałać poprawnie (odgłos), tylko przy zamykaniu jest "wrrr" tak jakby jakaś zębatka się obracała o coś ocierającbabel280 pisze:Witam.
Ja również miałem problem z centralnym zamkiem, tylne prawe drzwi.
Audi A6 C6 2007 s-line.