[Audi A6 C5 Sedan] [ A6 C5 ] wycieraczki problem
-
thomas8010
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 22
- Rejestracja: 28 sty 2010, 02:18
- Lokalizacja: Ireland
[Audi A6 C5 Sedan] [ A6 C5 ] wycieraczki problem
Jak w tytule. Moje WYCIERACZKI zwariowaly. Od pewnego czasu wycieraczki zalaczaly sie raz na jakis czas jak dalem manetke do dolu aby przetarly mi choc raz szybe i wylaczaly sie po jakims tam czasie gdzie tylko chcialy. A od wczoraj juz calkiem je pogielo.Teraz wlaczaja sie juz nawet jak tylko przekrece stacyjke i chodza sobie tak dlugo , az sie zatrzymaja gdzies w polowie albo i gdzie indziej. Potem je na nowo puszczam , aby chociaz sie zatrzymaly na swoim miesjcu. I czasami mi sie udaje tak zrobic.wtedy juz ich nie ruszam.Ale wystarczy ze wylacze silnik a potem znow wlacze to one zaczynaja znow ten swoj taniec po szybie. Drazni mnie to bo , ile mozna wytrzymac z dzialajacymi non stop wycieraczkami. Czasami przelaczam na bieg czasowy , ale i to mnie stresuje. Wygladam jak kosmita jadac ulica , Deszczu nie ma , a moje wycieraczki sobie tancuja po szkle
Co jest tego przyczyna?? Czy padly manetki na stykach czy cos innego?? 
-
sidewind76
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- przemodzialo
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 5
- Rejestracja: 10 gru 2009, 23:11
- Lokalizacja: Kielce
Przerabiałem dopiero co temat tyle, że w avancie. U mnie silnik tylnej wycieraczki robił całe zamieszanie, po podłączeniu nowego wszystko ustało. Pierwsza diagnoza była taka, że na pewno sterownik. 150 zł w ASO i niestety dalej wszystko wariowało (spryski ksenonów + wycieraczki przenie).
Zdejmij osłone pod kierownicą i odłącz kostkę z przełącznika zespolonego wycieraczek, jak po zapłonie znowu wystartują wycieraczki to masz pewność, że to nie przełącznik. Pozostaje wtedy sterownik bądź elektronika silniczka wycieraczek padła.
Zdejmij osłone pod kierownicą i odłącz kostkę z przełącznika zespolonego wycieraczek, jak po zapłonie znowu wystartują wycieraczki to masz pewność, że to nie przełącznik. Pozostaje wtedy sterownik bądź elektronika silniczka wycieraczek padła.









