[A6 C5 1.8t 150 KM 1999] słabe światło mijania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 lis 2008, 17:04
- Lokalizacja: Lubań /dolnośląskie
[A6 C5 1.8t 150 KM 1999] słabe światło mijania
mam zwykle reflektory soczewkowe wynienilem zarowki na nowe philipsa i w nocy jak jade to swiatło mam takie jak bym jechał na rowerze(mijania)
co mam zrobic zeby poprawic swiatlo tylko zadne xsenony nie lubie szpanu ale chciał bym coś widzieć na drodze audi a6 c5 1999 podobo można zregenerować odblaski za soczewką
jak ktoś to robił to niech napisze czy to pomaga ewentualnie jakieś inne sposoby na poleprzenie skuteczności A swoją drogą to audi tak ma? to jest normalnie porażka z tymi światłami. A myślałem że audi to normalny pojazd.
co mam zrobic zeby poprawic swiatlo tylko zadne xsenony nie lubie szpanu ale chciał bym coś widzieć na drodze audi a6 c5 1999 podobo można zregenerować odblaski za soczewką
jak ktoś to robił to niech napisze czy to pomaga ewentualnie jakieś inne sposoby na poleprzenie skuteczności A swoją drogą to audi tak ma? to jest normalnie porażka z tymi światłami. A myślałem że audi to normalny pojazd.
goldboss
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
hej
no Audi przed liftem tak ma czyli H1
po lifcie troche poprawili na H7
co do Twoich swiatel to polecam zestaw H.I.D nie wiem dlaczego uwazasz ze to jakis szpan :?: dobrze dobrana barwa swiatla i ustawienie swiatel poprawia bardzo dobrze widocznosc
to tylko moja sugestia co do Xenonow
poczekaj moze ktos poleci jakies dobre zarowki lub uzyj szukajki juz cos na ten temat bylo :-P



co do Twoich swiatel to polecam zestaw H.I.D nie wiem dlaczego uwazasz ze to jakis szpan :?: dobrze dobrana barwa swiatla i ustawienie swiatel poprawia bardzo dobrze widocznosc

to tylko moja sugestia co do Xenonow

witam mam ten sam problem w maluchu były lepsze światła :evil: kopiłem rok temu Xeony jakies za 350zl czy cos takiego i nie polecam po założeniu piękny efekt itp.. cudownie .ale po jakiś pięciu miesiącach jedna żarówka stała sie żółtawa na a po następnym druga i teraz jest lip....
DOÂŁÂĄCZAM SPOSÓB NA CZYSZCZENIE LAMP JA CZYÂŚCIÂŁEM OSOBIÂŚCIE I OCENIAM NA 20% POPRAWY
Lampy trzymają się na 3 śrubach. 2 są centralnie na górze, jedna jest po zewnętrznej stronie auta, na dole, obok lampy. Na górze będzie widać otwór do wykręcenia. Przyda się przedłużka, chyba że macie dłuuugi śrubokręt gwiazdkę.
Po odkręceniu 3 śrub, zostaje jeszcze bolec, na którym wisi lampa. Znajduje się
on na dole, po wewnętrznej stronie.
1 - wyczepić lampę z bolca trzymającego (trochę wprawy i zejdzie, warto podważyć zaczep dużym płaskim śrubokrętem, pomaga. Nie powinno się złamać, jest solidne.
2 - odczepić wiązkę przewodów i wyciągnąć lampę.
Teraz do domku i zaczynamy zabawę.
1 - czarna guma na górze lampy, uwaga na 3 zatrzaski plastikowe, można łatwo połamać.
2 - zdejmujemy 4 zatrzaski blaszane, które trzymają klosz i resztę lampy.
3 - szkło lampy. Podważamy delikatnie śrubokrętem i wyciągamy szkło, umieszczone jest w jakiejś czarnej lepkiej mazi. Przy wyciąganiu szkła pomagałem sobie nożykiem i odcinałem to czarne coś, szybciej odchodzi.
4 - zdejmij czarną osłonę z tyłu lampy, umocowana jest na dwa druty.
5 - odłączamy przewody i wyciągamy żarówki, nie dotykając
6 - wyciągnij odbłyśniki. Kierunkowskaz umocowany jest na 2 śruby, z większym jest jazda. Umocowany jest na trzech kulkach (zatrzaskach). 2 można podważyć śrubokrętem i wyciągnąć z niej odbłyśnik, zostawiając plastik z kulką, ale z 3cim należy uważać, gdyż zbyt duże naprężenie może uchwyt połamać i wtedy tylko super-glue
7. Jak już mamy wszystko na wierzchu, odbłyśnik z soczewką jest umocowany na 3 śrubach kontrujących, na gumkach.
8. Jeśli ktoś chce, można odkręcić obudowę z soczewką. Ale sprawne ręce na tym etapie spokojnie wyczyszczą wewnątrz odbłyśnik i soczewkę.
9. Do czyszczenia używałem płynu do LCD, bardzo delikatny, nie niszczy odbłyśnika, także specjalnej szmatki z mikrofibry. Można użyć b.miękkiego papieru toaletowego lub ręcznika papierowego, pomalutku, na sucho.
10. Wyczyściłem także delikatnie odbłyśniki.
11. Czyścimy wewnętrzną i zewnętrzną część klosza wraz z wąskimi odbłyśnikami wewnątrz (są przygrzane do klosza, więc proszę uważać przy czyszczeniu).
12. Składamy lampę i mocujemy w samochodzie.
[ Dodano: 2008-12-13, 20:38 ]
TYLKO NIE UÂŻYWAJ PÂŁYNU DO OKIEN ZMYWA FLESZ
JA OCZYWIÂŚCIE OÂŻYÂŁEM :evil:
DOÂŁÂĄCZAM SPOSÓB NA CZYSZCZENIE LAMP JA CZYÂŚCIÂŁEM OSOBIÂŚCIE I OCENIAM NA 20% POPRAWY
Lampy trzymają się na 3 śrubach. 2 są centralnie na górze, jedna jest po zewnętrznej stronie auta, na dole, obok lampy. Na górze będzie widać otwór do wykręcenia. Przyda się przedłużka, chyba że macie dłuuugi śrubokręt gwiazdkę.
Po odkręceniu 3 śrub, zostaje jeszcze bolec, na którym wisi lampa. Znajduje się
on na dole, po wewnętrznej stronie.
1 - wyczepić lampę z bolca trzymającego (trochę wprawy i zejdzie, warto podważyć zaczep dużym płaskim śrubokrętem, pomaga. Nie powinno się złamać, jest solidne.
2 - odczepić wiązkę przewodów i wyciągnąć lampę.
Teraz do domku i zaczynamy zabawę.
1 - czarna guma na górze lampy, uwaga na 3 zatrzaski plastikowe, można łatwo połamać.
2 - zdejmujemy 4 zatrzaski blaszane, które trzymają klosz i resztę lampy.
3 - szkło lampy. Podważamy delikatnie śrubokrętem i wyciągamy szkło, umieszczone jest w jakiejś czarnej lepkiej mazi. Przy wyciąganiu szkła pomagałem sobie nożykiem i odcinałem to czarne coś, szybciej odchodzi.
4 - zdejmij czarną osłonę z tyłu lampy, umocowana jest na dwa druty.
5 - odłączamy przewody i wyciągamy żarówki, nie dotykając

6 - wyciągnij odbłyśniki. Kierunkowskaz umocowany jest na 2 śruby, z większym jest jazda. Umocowany jest na trzech kulkach (zatrzaskach). 2 można podważyć śrubokrętem i wyciągnąć z niej odbłyśnik, zostawiając plastik z kulką, ale z 3cim należy uważać, gdyż zbyt duże naprężenie może uchwyt połamać i wtedy tylko super-glue

7. Jak już mamy wszystko na wierzchu, odbłyśnik z soczewką jest umocowany na 3 śrubach kontrujących, na gumkach.
8. Jeśli ktoś chce, można odkręcić obudowę z soczewką. Ale sprawne ręce na tym etapie spokojnie wyczyszczą wewnątrz odbłyśnik i soczewkę.
9. Do czyszczenia używałem płynu do LCD, bardzo delikatny, nie niszczy odbłyśnika, także specjalnej szmatki z mikrofibry. Można użyć b.miękkiego papieru toaletowego lub ręcznika papierowego, pomalutku, na sucho.
10. Wyczyściłem także delikatnie odbłyśniki.
11. Czyścimy wewnętrzną i zewnętrzną część klosza wraz z wąskimi odbłyśnikami wewnątrz (są przygrzane do klosza, więc proszę uważać przy czyszczeniu).
12. Składamy lampę i mocujemy w samochodzie.
[ Dodano: 2008-12-13, 20:38 ]
TYLKO NIE UÂŻYWAJ PÂŁYNU DO OKIEN ZMYWA FLESZ

ziom
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Miałem ten sam problem ze światłami w swoim aucie
Czyściłem klosze, zakładałem lepsze żarówki a i tak lepsze światła były w maluchu 
Wstawiłem HIDy i teraz naprawdę jest rewelacyjnie. HIDy mam od września i jak narazie zero problemów a efekt przerósł moje oczekiwania!!! Nie wiem dlaczego uważasz HIDy za szpan? Też tak kiedyś myślałem, że to zakładają ludzie tylko po to żeby pokazać, że ktoś ma xenon. Póki sam nie założyłem, żyłem właśnie w taki przekonaniu.
Po założeniu zestawu w du..e mam co myślą inni, ważne , że mogę jechać wreszcie w trasę w nocy i wszystko widzieć! Kiedyś na żarówkach H1 odcinek 60 km w "trasie" pokonałem w 1,5 godziny z prędkością 50 - 60 km/h (nie przesadzam - widoczność na światłach mijania praktycznie zerowa).
Może i czyszczenie lamp jest skuteczne ale jakoś boję się za to zabierać. Wypolerowałem klosze lamp i lampy wyglądają jak nowe ale zapewne soczewka już nie jest pierwszej młodości i jest na pewno pokryta warstwą jakiegoś brudu.
Ja w 100% polecam HIDy tylko nie jakieś tam 8000k czy 12000k, moim zdaniem 4300k będą chyba najodpowiedniejsze. Sam kupiłem 6000k i gdy postawię swoje auto przy kolegi nowym aucie wyposażonym w fabryczne xenony, jego światło jest bardziej żółte i tu ciekawostka.... ludzie piszą, że HIDy oślepiają a xenon fabryczny nie - BÂŁÂĄD ! Na postoju moje A6 1997r i kolegi 6 miesięczne BMW 530d biją tak samo po oczach z tym, że u niego jest jakby bardziej żółte światło. Jest sporo aut które oślepieja i nie ważne to czy xenon ori czy dokładany czy zwykłe żarówki - gdy auto ma rozregulowane lampy to i maluch potrafi porządnie oślepić.


Wstawiłem HIDy i teraz naprawdę jest rewelacyjnie. HIDy mam od września i jak narazie zero problemów a efekt przerósł moje oczekiwania!!! Nie wiem dlaczego uważasz HIDy za szpan? Też tak kiedyś myślałem, że to zakładają ludzie tylko po to żeby pokazać, że ktoś ma xenon. Póki sam nie założyłem, żyłem właśnie w taki przekonaniu.
Po założeniu zestawu w du..e mam co myślą inni, ważne , że mogę jechać wreszcie w trasę w nocy i wszystko widzieć! Kiedyś na żarówkach H1 odcinek 60 km w "trasie" pokonałem w 1,5 godziny z prędkością 50 - 60 km/h (nie przesadzam - widoczność na światłach mijania praktycznie zerowa).
Może i czyszczenie lamp jest skuteczne ale jakoś boję się za to zabierać. Wypolerowałem klosze lamp i lampy wyglądają jak nowe ale zapewne soczewka już nie jest pierwszej młodości i jest na pewno pokryta warstwą jakiegoś brudu.
Ja w 100% polecam HIDy tylko nie jakieś tam 8000k czy 12000k, moim zdaniem 4300k będą chyba najodpowiedniejsze. Sam kupiłem 6000k i gdy postawię swoje auto przy kolegi nowym aucie wyposażonym w fabryczne xenony, jego światło jest bardziej żółte i tu ciekawostka.... ludzie piszą, że HIDy oślepiają a xenon fabryczny nie - BÂŁÂĄD ! Na postoju moje A6 1997r i kolegi 6 miesięczne BMW 530d biją tak samo po oczach z tym, że u niego jest jakby bardziej żółte światło. Jest sporo aut które oślepieja i nie ważne to czy xenon ori czy dokładany czy zwykłe żarówki - gdy auto ma rozregulowane lampy to i maluch potrafi porządnie oślepić.
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 lis 2008, 17:04
- Lokalizacja: Lubań /dolnośląskie
drogi kolego eneron mam c5 z 1999r i mam taki sam problem ze słabymi
światłami mijania (H1) jak ty miałeś, prawie nic w nocy nie widać .Z tego powodu w nocy dalej nie jadę jak 10km bo normalnie strach jechać muszę coś zrobić bo żeby nie jeździć samochodem z tego powodu to masakra . Moja lampa ma soczewkę i H1 i to właśnie chciałem zrobić. Do ksenonów podchodzę sceptycznie tak jak ty wcześniej, chciał bym mieć jednak normalne światło .Piszesz ze twoje audi z 1997r ciekawe czy mamy takie same reflektory.Mam do ciebie ogromną proźbę napisz dokładnie jaki zestaw HID kupiłeś ,gdzie i za ile? podaj namiary .Napisz konkretnie jaka była poprawa i czy jesteś z tego HID-u zadowolony.
światłami mijania (H1) jak ty miałeś, prawie nic w nocy nie widać .Z tego powodu w nocy dalej nie jadę jak 10km bo normalnie strach jechać muszę coś zrobić bo żeby nie jeździć samochodem z tego powodu to masakra . Moja lampa ma soczewkę i H1 i to właśnie chciałem zrobić. Do ksenonów podchodzę sceptycznie tak jak ty wcześniej, chciał bym mieć jednak normalne światło .Piszesz ze twoje audi z 1997r ciekawe czy mamy takie same reflektory.Mam do ciebie ogromną proźbę napisz dokładnie jaki zestaw HID kupiłeś ,gdzie i za ile? podaj namiary .Napisz konkretnie jaka była poprawa i czy jesteś z tego HID-u zadowolony.
goldboss
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
jeśli do 300zł to nie ma znaczenia jakie, inne są tylko naklejki a całą reszta taka samcensored pisze:goldboss, a jakie zamówiłeś?

Gdy szukałem sobie HIDów to z początku szukałem żeby jakaś firma była dobra a co do czego to wszystkie są jednakowe :D No chyba, że kupisz jakieś Philipsa czy HELLI... ale wtedy i cena będzie odpowiednia do produktu.
Ja mam HIDy O-NEX (napisane jest made in japan) i jestem pewien na 100% że to chińskie ale i tak jestem z nich mega zadowolony bo teraz w nocy przynajmniej widze dokąd jadę :D
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Witam.
Podłącze się pod temat. Ja mam C5 z 2000r i soczewki. zakupiłem pare dni temu H1 PHILLIPS BLUE VISSION i musze powiedzieć że super świecą, żaden niebieski szpan, poprostu białe światło i naprawde dobrze świeci.
Pozdro
Podłącze się pod temat. Ja mam C5 z 2000r i soczewki. zakupiłem pare dni temu H1 PHILLIPS BLUE VISSION i musze powiedzieć że super świecą, żaden niebieski szpan, poprostu białe światło i naprawde dobrze świeci.
Co do zestawów które podałeś. Czy zakupując któryś bezproblemowo mogę je zamontować w swoich zwykłych soczewkowych lampach i nie potrzebuję niczego dodatkowego?censored pisze:goldboss, jeżeli chcesz mieć w miarę normalną to kup zestaw HID 4300K, jeżeli mogę ci coś polecić to zależy ile chcesz przeznaczyć pieniędzy, jeżeli chcesz zainwestować raz i porządnie to polecam philipsa : http://www.allegro.pl/item506331312_xen ... _no_1.html
Jeżeli chcesz jakieś tańsze a w miarę dobre to możesz wziąć takie: http://www.allegro.pl/item497492520_zes ... h1_h7.html
Tu masz już przetwornice slim, są o wiele mniejsze niż te zwykłe.
Poz
Pozdro
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Wielkie dzięki za wytłumaczenie, teraz wszystko kumamcensored pisze:fassi1, masz auto z 2000 roku czyli przed liftem, zakładam że masz żarówkę H1, więc pytanie jest tylko tego rodzaju czy chcesz zamontować przetwornice w miejscach gdzie montowane są ori czy nie? Jeżeli tak to jest trochę roboty bo są one pod reflektorami i trza auto rozbierać, ale możesz iść na łatwiznę (ja tak mam) i zamontować je gdzieś pod maską przy silniku, wystarczy parę opasek, zaletą jest w tej metodzie że w razie czego można je łatwo zdemontować.
Co do soczewek to nie ma żadnego problemu wkładasz tak jak zwykłą żarówkę, musisz tylko zrobić otwory w maskownicach lamp żeby przepuścić kable do przetwornic.
Poz.

Rozumie że w tych zestawach mamy żarówki ksenonowe razem z przetwornicami?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 lis 2008, 17:04
- Lokalizacja: Lubań /dolnośląskie
jesli ktos ma FIS-a i ma wlaczone sprawdzanie żarówek to po założeniu zestawu HID komp będzie pokazywał spaloną żarówkę .Trzeba dokupić moduły oszukujące komputer koszt około 70-80 zł
[ Dodano: 2008-12-18, 09:15 ]
mam pytanie do forumowiczów może to nie jest dobre miejsce
ale niech mi ktoś napisze jak odczytać wszystkie swoje napisane do tej
pory posty
[ Dodano: 2008-12-18, 09:15 ]
mam pytanie do forumowiczów może to nie jest dobre miejsce
ale niech mi ktoś napisze jak odczytać wszystkie swoje napisane do tej
pory posty
goldboss
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
wchodzisz do "szukajki" ( search.php ) i w miejscu "Szukaj Autora:" wpisujesz swój login i entergoldboss pisze:niech mi ktoś napisze jak odczytać wszystkie swoje napisane do tej
pory posty

Wywali Ci wszystkie Twoje tematy i posty, w których coś dopisywałeś :-P
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 lis 2008, 17:04
- Lokalizacja: Lubań /dolnośląskie
dzięki eneron znalazłem swoje posty
wracając do tematu po rozebraniu reflektorów na odbłyśniku
H1 za soczewką jest jakaś regulacja pionową dzwignią zamyka
i otwiera przysłonkę DO CZEGO to służy i jak to ma być ustawione
(otwarte czy zamknięte ) a może wywalić wogóle całą tą blaszkę która zasłania
połowę tego odbłyśnika ,co otym sądzicie może będzie jeszcze lepsze światło
wracając do tematu po rozebraniu reflektorów na odbłyśniku
H1 za soczewką jest jakaś regulacja pionową dzwignią zamyka
i otwiera przysłonkę DO CZEGO to służy i jak to ma być ustawione
(otwarte czy zamknięte ) a może wywalić wogóle całą tą blaszkę która zasłania
połowę tego odbłyśnika ,co otym sądzicie może będzie jeszcze lepsze światło
goldboss