Kolego przeczytaj proszę rdza w naszych a 6 przyczyny i naprawa tam jeszcze masz fotki
i tam napisałem co zrobiłem
najpierw poszedł
-Hammerite
później
-masa uszczelniającoklejąca
później
-na to bitex
później
-specjalny klej odporny na warunki atmosferyczne
później
-nakładki
jeszcze w profile zamknięte wtrysnąłem fluidol
[ A6 C5] rdza na błotnikach - konieczna wymiana
TX1000, pokaż proszę zdjęcia Twojej pracy. Kawał roboty. Ja zacząłem robić taką naprawę tyle, że progów w Toyocie Corolli z 98r. mojej dziewczyny i w połowie roboty miałem dość i kupiłem jej A6 C5, jednak tu też mam kłopot rdzy (na szczęście tylko na przednich błotnikach). Nie chcę lakierować całych błotników. Wolę zrobić coś dla poprawy wyglądu, a w między czasie ciągle szukam na allegro oryginalnych błotników w moim kolorze.
Stare Audi są najlepsze.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
ATLAS!, też się rozglądałem ale odpuściłem. Używki albo są już nadgnite albo widać że zgniją jak tylko je założysz. Chyba mało kto przy rozbiórce uważa na to żeby gwintami albo narzędziami nie zadrapać krawędzi otworów i krawędzi blach, na dodatek większość tych co widziałem było składowanych w g*wnianych warunkach. Ryski i pęknięcia przy krawędziach tylko czekają na odrobinę wody z solą 

dołączę zdjęcia jak zrobię w sobotę jak będzie widno
[ Dodano: 2014-12-02, 22:18 ]
proszę oto zdjęcia nakładek PS auto było brudne przy ich robieniu
[ Dodano: 2014-12-02, 22:24 ]
z perspektywy czasu żałuje że je wkleiłem z tymi czarnymi uszczelkami bo pewnie wyglądały by lepiej bez
nich
pewnie z boku nie do odróżnienia przez zwykłych ludzi może po zimie je edytuje jeszcze się zastanowię
[ Dodano: 2014-12-02, 22:18 ]
proszę oto zdjęcia nakładek PS auto było brudne przy ich robieniu
[ Dodano: 2014-12-02, 22:24 ]
z perspektywy czasu żałuje że je wkleiłem z tymi czarnymi uszczelkami bo pewnie wyglądały by lepiej bez
nich
pewnie z boku nie do odróżnienia przez zwykłych ludzi może po zimie je edytuje jeszcze się zastanowię
TX1000
Panowie rdza atakuje już wszystkie c5. Jestem lakiernikiem. Zrobiłem na pęczki audi c5, spora cześć to świeżo sprowadzone maszyny z niemiec, a nawet ze słonecznej italii. Niestety Nawet roczniki 2003 korodują. Typowe miejsca to:
Przednie błotniki (gąbka trzyma wilgoć oraz wyciera zabezpieczenie antykorozyjne)
Doły drzwi od listwy dolnej. Rdza kopotniwa w usunięciu. Należy zdemontowac drzwi i oddzielić w dwóch miejscach poszycie drzwi od blachy wewnętrznej, aby zrobić to trwale.
Nadkola tylne (głównie wersje v8)
Rynienki dachowe (zwróćcie uwagę szczególnie!)Należy zdemontować wciskane aluminiowe paski w kolorze nadwozia, zazwyczaj tam już jest pierwsza korozja którą da się usunąć bez konieczności lakierowania dachu.
Przednie błotniki (gąbka trzyma wilgoć oraz wyciera zabezpieczenie antykorozyjne)
Doły drzwi od listwy dolnej. Rdza kopotniwa w usunięciu. Należy zdemontowac drzwi i oddzielić w dwóch miejscach poszycie drzwi od blachy wewnętrznej, aby zrobić to trwale.
Nadkola tylne (głównie wersje v8)
Rynienki dachowe (zwróćcie uwagę szczególnie!)Należy zdemontować wciskane aluminiowe paski w kolorze nadwozia, zazwyczaj tam już jest pierwsza korozja którą da się usunąć bez konieczności lakierowania dachu.