Witajcie, odświeżę trochę temat, a mianowicie mam podobny problem z parowaniem lamp po zakupie nowego auta, jak kupiłem to była zaparowana, rozkleiłem, wyczyściłem, nałożyłem nowego kleju aż bokami powychodziło wiec na pewno nie przecieka, a jednak odpale przejadę w taką pogodę jak teraz czyli wilgoć, deszcze i zaparowane do połowy, najbardziej od strony kierunkowskaza, zauważyłem że w lampie są 3 odpowietrzniki, lecz tylko na jednym była taka gumka, czy powinny być na wszystkich ? Co proponujecie aby pozbyć się problemu, lampę mam w domu
Sprawdzałem niedawno sposobem z youtuba tzn piana na lampe zatkane dwa wywietrzniki 3 wpuszczałem powietrze, i jedynie gdzie wyszło że wychodzi powietrze z tyłu przy jednym pokrętle od regulacji wysokości i przy kostce gdzie podpinamy wszystkie kable, na obwodzie szczelna, nie było nawet minimalnej nieszczelności
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez arczi1987, łącznie zmieniany 1 raz.
Przy wysokiej wilgotności i dużych gradientach temperatur wilgoć zawsze dostanie się do wnętrza lampy. Ważne żeby była szczelna z przodu i z góry, tak żeby woda z drogi/deszczu nie mogła się wlać.
Otwórz klapkę i zostaw na chwilę na długich - lampa wyschnie. Za bardzo tych wywietrzników nie możesz doszczelnić, bo wilgoć nie będzie miała jak się wydostać.
Zobacz czy uszczelka klapki jest czysta i nie ugnieciona, możesz ją dokładnie umyć i odwrócić na drugą stronę jeśli rowek jest mocno wygnieciony.
Ja w swoich lampach wywierciłem gdzieś na dole w najniższym punkcie otworki fi3mm, gdzieś wewnątrz mocowania, tak żeby nie było możliwości zachlapania i jeszcze osłoniłem to wklejając w mocowanie kawałek płytki. Od tego czasu praktycznie nie paruje, bo to co się skropli z powietrza to wypływa na zewnątrz.
[ Dodano: 2017-01-23, 14:31 ]
Mógłbyś zaznaczyć na obrazku ? Ja wyjąłem tą uszczelkę, odwóciłem ją, teraz dociska tak że ciężko te blaszki było założyć
Gumka powinna być jedna. Na dole od strony długich świateł.
U mnie nieszczelna była gumka na deklu.
Test na tzn Pianę coś tam pokazało.
Na tyle ile się dało wysuszyłem lampę, uszczelkę przerzuciłem na lewa stronę, podginałem lekko druty od dekielka i jest spokój.
Az w szoku bylem ze taka mala nieszczelność ma takie konsekwencje.
Lekka mżawka i moja lampa wyglądała tak jak by w niej była burza. (krople wody są od środka)
Obecnie po mocnej ulewie w zimę jest tak. (tylko ten mały zaparowany fragmencik)
Myślę właśnie nad dorobieniem jednego dwóch odpowietrzników, bo zauważyłem dzisiaj że parują, uchyle lekko dekielek z tyłu to zaparowanie schodzi, założę znowu pojeżdze chwilę i to samo
ok, tylko jak by padał deszcz, jedyne warunki to mróz, a po drugie uszczelka od dekla i klosz szczelne są na pewno bo zanurzałem w wodzie to raz, drugie to wężyk do jednego odpowietrznika reszta zaślepione i nigdzie nie pojawiają sie już bąbelki, były wcześniej przy kostce ale już zaklejone
Stare, ale jare (niestety).
Mam dokładnie to samo co Krzysiek.
Albo lewy reflektor, albo (czasami) prawy reflektor z parowaniem koło kierunkowskazów. Wiecznie się zmienia jeśli deszcz pada a ja lecę z autem.
np:
Wkurza mnie to i to bardzo jak patrzę na to.
Mam xenony, więc 'ostry gorąc'.
Uszczelka reflektorów niestety lekko rozwalona (stara). Również nie trzyma bardzo dobrze z błotnikiem. Pewnie ok 1, 2 mm.
Jak sądzicie... od czego zacząć? Łączenie klosza z obudową? Robiłem regenerację, wiec sporo dałem kleju (bitumicznego uszczelnienia dekarskiego, czarnego).
Do tego.... nie mam dwóch (lewy i prawy) odpowietrzników z gumką. Wiadomo... nie kupię oryginalnego bo skąd. Jedynie zwykły, malutki wąż/gumką. Może to?
Ostatnio zmieniony 06 maja 2017, 22:51 przez Doc, łącznie zmieniany 2 razy.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
bendzji, już Ci mówię...
Dostałem używane, regenerowane reflektory. Kleje nie są stare. Stąd druga, moja regeneracja LED. Wiesz... po uderzeniu auta, dostałem bo musiałem.
Nawet nie mogłem sprawdzić z parujących tych lamp. Dopiero zobaczyłem, zmieniłem (2 regeneracja) i dopiero "wkleiłem" do mojego auta.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2017, 22:56 przez Doc, łącznie zmieniany 1 raz.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
ps.
Michale znalazłem w allegro. Masz rację: "Sznur butylowy do uszczelniania połączeń wytłoczony w postaci wałka o średnicy 6mm i długości 8m. Kolor butylu czarny."
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.