
Parujące lampy, reflektory i odpowietrzniki - Audi A6 C5
- Doc
- Administrator
- Posty: 2927
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Cześć.
Dostaje już fioła. Nic strasznego, ale podczas deszczu lewa i prawa lampa wygląda tak samo:
3 raz próbowałem.
Mam pomysła.
Podczas odpowietrzników z gumą którą "wywaliłem":
![Obrazek]()
spróbuję z śrubokrętem w środku lekko rozwalić odpowietrznik aby było więcej "tlenu".
Dalej dam ok 10 cm / 15 cm odpowietrznik (wąż) gdzie na bank nie dostaję wody...
i do tego jeszcze miękkie sito z wycięciem...
... oraz gumkę (opaskę) aby komar czy pająk cokolwiek itd nie wleciał do reflektora
![Obrazek]()
Może to jest głupie, ale... spróbuję trudno.
To jest xenon po lifcie w środku reflektora, więc gorą jak cholera. Pół kropli i ... wiadomo.
Dostaje już fioła. Nic strasznego, ale podczas deszczu lewa i prawa lampa wygląda tak samo:
3 raz próbowałem.
Mam pomysła.

Podczas odpowietrzników z gumą którą "wywaliłem":
spróbuję z śrubokrętem w środku lekko rozwalić odpowietrznik aby było więcej "tlenu".
Dalej dam ok 10 cm / 15 cm odpowietrznik (wąż) gdzie na bank nie dostaję wody...
i do tego jeszcze miękkie sito z wycięciem...
... oraz gumkę (opaskę) aby komar czy pająk cokolwiek itd nie wleciał do reflektora
Może to jest głupie, ale... spróbuję trudno.
To jest xenon po lifcie w środku reflektora, więc gorą jak cholera. Pół kropli i ... wiadomo.

- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Już to kiedyś gdzieś pisałem - zasłoń te odpowietrzniki kawałkiem sztywnej karty kredytowej, albo innego dziadostwa, tak żeby tylko od dołu był maleńki otwór.
Ostatnio naprawiałem swoją lampę po dzwonie i w jednej z nich odpadł mi mój "daszek". Olałem to, bo stwierdziłem że na pewno nic nie daje. Przyszły deszcze, myjnia i zimno - w lampie bez daszka zrobiła się pływalnia, a w drugiej jedynie małe, naturalne zaparowanie w okolicach kierunkowskazu.
Daszek już uzupełniłem - znowu jest OK.
Moim zdaniem przez ten większy odpowietrznik koło kierunku ordynarnie wlewa się woda która leci przez szczelinę między błotnikiem a maską i odbija się od blachy wewnątrz.
Lampy polecam kleić na Sikalastomer 710 - odrobinkę bardziej płynny uszczelniacz butylowy niż oryginalny w lampie, dobrze doszczelnia wszystko i kosztuje grosze. Tylko brudzi jak sq***syn :P
Ostatnio naprawiałem swoją lampę po dzwonie i w jednej z nich odpadł mi mój "daszek". Olałem to, bo stwierdziłem że na pewno nic nie daje. Przyszły deszcze, myjnia i zimno - w lampie bez daszka zrobiła się pływalnia, a w drugiej jedynie małe, naturalne zaparowanie w okolicach kierunkowskazu.
Daszek już uzupełniłem - znowu jest OK.
Moim zdaniem przez ten większy odpowietrznik koło kierunku ordynarnie wlewa się woda która leci przez szczelinę między błotnikiem a maską i odbija się od blachy wewnątrz.
Lampy polecam kleić na Sikalastomer 710 - odrobinkę bardziej płynny uszczelniacz butylowy niż oryginalny w lampie, dobrze doszczelnia wszystko i kosztuje grosze. Tylko brudzi jak sq***syn :P
- Doc
- Administrator
- Posty: 2927
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
mwx, u mnie jest już zupełnie OK.
Deszcze pada i to ostro, jadę z autem i nie ma nawet malutkiej wody, kropli w reflektorach.
Wiesz co... w moich lampach / reflektorach zrobiłem montaż, zmianę. W środku lift, większe xenony i led'y.
Stąd właśnie gorąc jak cholera.
Ogólnie w lifcie jest jeszcze większy odpowietrznik w środku, prosto koło xenona. Serio, oryginał.
U mnie niestety nie.
Jeśli ktoś ma oryginał bez montaży, zmienienia... niech robi tak jak Ty mówisz.
Masz rację.
Deszcze pada i to ostro, jadę z autem i nie ma nawet malutkiej wody, kropli w reflektorach.
Wiesz co... w moich lampach / reflektorach zrobiłem montaż, zmianę. W środku lift, większe xenony i led'y.
Stąd właśnie gorąc jak cholera.
Ogólnie w lifcie jest jeszcze większy odpowietrznik w środku, prosto koło xenona. Serio, oryginał.
U mnie niestety nie.
Jeśli ktoś ma oryginał bez montaży, zmienienia... niech robi tak jak Ty mówisz.
Masz rację.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
"Zdjęcie niedostępne"Doc pisze:mwx, jeśli masz lift z bixenon, to w środku w tyle masz jeszcze kolejny odpowietrznik.
Ogólnie lewa (2), prawa(2) i w środku(1). Dalej jak widzisz ma "waż" led który również jest lekko gorący.
Obrazekmwx pisze:Zmieniłeś soczewy na gładkie - nieryflowane?
- Doc
- Administrator
- Posty: 2927
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Stare, ale jare jak zawszemwx pisze: zasłoń te odpowietrzniki kawałkiem sztywnej karty kredytowej, albo innego dziadostwa

Maciej... pokaże mi jakąś próbkę, zdjęcie cokolwiek co masz na myśli z " zasłoń te odpowietrzniki kawałkiem sztywnej karty kredytowej". Ja pierdziele mać. Dalej to samo. Lekko ale paruje koło kierunkowskazu po prawym błotniku. Nie wiem, zmienię xenony na świeczkę.

Kawałkiem kartonu z klejem? Niby rura jakaś?

Po lewej nie ma żadnego problemu.
Jak się wkurzę to wpierdzielę wszędzie klej do styropianu.

- chris1987
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 196
- Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
- Imię: Krzychu
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sz-N
Cos takiego.
"SZNUR GUMOWY POROWATY PIANKOWY FI 3mm"
Nie pamiętam, czy rozcinałem na pół. Oraz czy był to 3 lub 4mm.
Najpierw chciałem wyrzucić oryginalny i wcisnąć taki "sznur" 4-6mm, ale nie dałem rady. Nie sprawdziło się.
Generalnie wymontowałem lampę. Pozatykałem odpowietrzniki i pod jeden podłączyłem wężyk z wentylkiem i pompowałem ręczna pompka (tak jak jest do sprawdzania gruszek w turbo)
Następnie rozrobiłem wodę z płynem do naczyń, smarowałem pędzlem i patrzałem gdzie robią się bąbelki.
"SZNUR GUMOWY POROWATY PIANKOWY FI 3mm"
Nie pamiętam, czy rozcinałem na pół. Oraz czy był to 3 lub 4mm.
Najpierw chciałem wyrzucić oryginalny i wcisnąć taki "sznur" 4-6mm, ale nie dałem rady. Nie sprawdziło się.
Generalnie wymontowałem lampę. Pozatykałem odpowietrzniki i pod jeden podłączyłem wężyk z wentylkiem i pompowałem ręczna pompka (tak jak jest do sprawdzania gruszek w turbo)
Następnie rozrobiłem wodę z płynem do naczyń, smarowałem pędzlem i patrzałem gdzie robią się bąbelki.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2020, 02:57 przez chris1987, łącznie zmieniany 1 raz.
AWX 175KM/380NM
- Doc
- Administrator
- Posty: 2927
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Przyjaciele... może wiecie... jakie jest butyl sznur wałek butylowy ile dokładnie mm/m uszczelniacza z reflektorami a6 c5 ?
Chodzi o https://www.google.pl/search?biw=1920&b ... KSn0VJO8mc
Są różne rozmiary, sam nie wiem
. Nie chcę kupić za mały, "chudy" itd.
Chodzi o https://www.google.pl/search?biw=1920&b ... KSn0VJO8mc
Są różne rozmiary, sam nie wiem

2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.